@Surf ja bedankt! Echt ben meteen rustiger @Janne ja joh Intratuin is ook belachelijk duur... En lekker rustig aan doen idd. Gamma zit hier vlakbij is ook een idee. Krijg ook zulke goeie tips van jullie Nou ik ga ff boven stofzuigen, jak! Jullie fijne dag en tot later.
Milly: wat erg!!! TM: ik ga ook mee naar Limbug morgen! Terrasje pakken! Succes met de CTG! Moet je wel ff aankaarten van dat bloedverlies ja! Elegance: succes bij de gyn! Minny: spannend allemaal hè die laatste weken/dagen?! Maar het is wel zwaar die laatste loodjes.. Surf: lekker zeg dat je huisje nu helemaal wordt gedaan! Mermaid: fijn dat je zo goed hebt geslapen! Ingrid: drukke dag vandaag zeg! Succes! En balen van je slechte nacht! Janne: ook een lekker druk dagje voor de boeg! Gewoon je lijstje nalopen en afstrepen, dat werkt het beste.. Caro: wat erg hè van Milly! En jij zit er middenin toch? Veel plezier met het theekransje en buiken vergelijken! En wat goed dat je man de hint begreep! Mjam! Napoleon: ook een lekker doe dagje voor de boeg! Zwaar is dat hè de vloer doen!? Ik doe het ook in etappes en ik las veel pauzes in. Ann: wat fijn dat het alsnog is afgelopen met een sisser! Stiekem had ik niets anders verwacht, maar ja je weet maar nooit hoe zeikerig mensen kunnen doen.. Plantjes: ik krijg er ook helemaal zin in! Alleen moet ik zo mijn auto wegbrengen naar het poetsbedrijf.. Dus heb ik ff geen auto. x
Ik ga nog een wasje ophangen (lekker in de zon!) en douchen en dan toch maar die ziekenhuistas die nog steeds leeg is hahaha. Echt psychisch, ik wil zo erg níet in het ziekenhuis bevallen! Hoewel, als er nood is, wil ik daar echt wel heen
Hier: al naar de Super de Boer en de Aldi geweest, ook ff een nieuwe stofzuigerstang gehaald bij de Handyman. Dadelijk auto wegbrengen voor een grondige poetsbeurt van binnen en buiten en dan kan ik er weer tegenaan.. Om 12 uur naar de fysio en daarna lekker ff met de honden uitwaaien in de duinen denk ik. Avondeten heb ik net uit de vriezer gehaald (macaroni) dus daar hoef ik ook niets meer voor te doen. Bed is alweer afgehaald en zit in de was, straks alleen nog ff stofzuigen en dan ben ik weer helemaal bij en is mijn lijstje afgewerkt voor vandaag.. Jeuj! Kan ik helemaal happy van worden! Ooh en ik ben zooooo blij met m'n haar! Ik heb er weer ff flink wat lagen in laten knippen, dan krult het lekker veel en ik heb er allemaal folies in laten zetten, dus ik heb nu een dikke bos krullen met heel veel blonde plukjes erin! Er zaten wel 125 folies in, pfffff! Dat was een lange zit, maar het resultaat mag er wezen!
viooltjes! wij hadden vorige jaar winterharde doorbloeiers gekocht (alleen heeft manlief ze perongeluk weer uit de tuin geschept paar week teurg...) die blijven bloeien.
nou ik ben 12 mei jarig en dan is er regelmatig een hittegolf... ik heb eigenlijk maar 2 keer van de 28 jaar die ik nu ben minder weer gehad, en toen regende het en het koudst was het toen 12 graden... Maar meestal zitten we dan echt wel in de tuin te puffen
napoleon: uhm me tandvlees bloed wel snel zal het is aankaarten wat jij nu zegt !! ann gelukkig maar dat het met een sisser is afgelopen janne wat ben je alweer druk ben al van 7 uur op maar heb nog geen donder gedaan doe het vanmiddag allemaal wel zoo hier weer bij de tandarts geweest en hij wou me voortanden langer maken vind het niet nodig ze zijn altijd al zo kort geweest hij heeft ze alleen mooi glad gemaakt aan de onderkant het was geribbeld door dat er wel is wat is afgebroken maar langer dan dit nee hoor niet nodig en hij heeft 1 gaatje gevuld volgende week mag ik weer straks lig ik in me kraambed met mooie tanden pff heb alleen verdoving in me mond en vind dat altijd zooo irritant
ik dacht eerst aan het bakken van een roze cake, maar nu bedenk ik dat ik voor meike op de creche een puut spekjes koop en daar een tractatie mee maak! Die mogen ze allemaal wel hebben, ook de kleintjes kunnen daar wat meer mee en het kan in de bak, en cake niet .
Doen hoor! Straks even aankaarten in het zh! er is nog niet heel veel over bekend en ze zijn momenteel volop in onderzoek over tandvleesproblemen en miskramen / vroeggeboortes!
persconferentie over milly: Het NOS Journaal, RTL Nieuws en RTV Rijnmond doen woensdagochtend om half twaalf live verslag van de persconferentie. Het NOS Journaal zendt de persconferentie uit via Nederland 1. Het RTL Nieuws doet dit via RTL7. De politie Zuid-Holland-Zuid organiseert de bijeenkomst op het regiobureau in Dordrecht. De persconferentie is ook via de websites van het NOS Journaal, RTL Nieuws en RTV Rijnmond te volgen.
smakeloos trouwens... op nu.nl kan je lezersfoto's bekijken... dat er gewone mensen komen kijken daar om lekker foto's te schieten... ramptoerisme
Hee Goede morgen meiden !! Zoooo ik heb geslapen Gewoon asociaal. Gisteren om 23.30u naar bed, vannacht wel een keertje wezen plassen, wakker toen vriendlief eruit ging vanochtend weer even plassen en toen dacht ik; ik kruip nog even terug... wordt ik net een half uurtje geleden wakker gebelt door een vriendin Gewoon bijna 12 uur geslapen... dat is dan weer een beetje overdreven. Sorrie heb nog niet terug gelezen, een klein beetje. begreep dat bij Ann alles i.d. met een sisser is afgelopen. Iets over de tandarts en mooie tandjes in het kraambed Ik heb trouwens ook wel vrij veel bloedend tandvlees .. moet ik me daar zorgen over maken ? Napoleon jarig op 12 mei ?? Ha ha .. ik ook ! Dan is het i.d. heel vaak mooi weer.. Vorig jaar helemaal Verder weet ik het even niet meer .. sorrie.. ga zo de persconferentie kijken, heb een hele nacht over dat arme meisje gedroomd
whahaha nou je he over dromen hebt ik droomde dat ons mannetje mijn borst niet wou pakken en dat ab toen maar patat ging geven en dat ik zei dat het niet goed is voor zijn darmpjes en toen zei ab ja maar hij moet toch eten whahahah wat een giller weer meiden ik ga me jas aan doen en naar het ziekenhuis aangezien ze bij het ziekenhuis bezig zijn met de parkeer plaatsen is het er hardstikke druk met parkeren :S
@napoleon: inderdaad in mei altijd warm! 13 mei 2008 is thijmen geboren en het was me toch zweten in het ziekenhuis, was echt doorweekt, en dat was nog wel 's nachts (hij is om half 9 geboren)... en thuis moest ik van de kraamhulp een trui aan tegen borstontsteking, maar het was 27 graden binnen! niet te doen dus, dus lekker uit gedaan ( en dat snapte ze ook wel weer...) heb thijmen dus ook alleen de eerste dag een mutsje op gedaan en in de wikkeldeken, daarna was het gewoon veel te warm...