Ja eva is van 11 mei 2001, ze is om half 5 's ochtends geboren en toen was het al 20 graden... om 9 uur hebben we de deuren opengegooid en 's avonds hebben we met haar al een stukje gewandeld buiten... (geboortekaartjes gepost )
Zo meiden, ben weer thuis. Was gezellig met mijn vriendin. Buikjes schelen niet veel. Hun babykamertje gekeken, heel lief met veel groen en bruin. Ze weten zelf wel wat het is, maar houden het geheim. Alleen heeft ze zich alleen vorige week versproken, maar ze had het zelf niet door. Ik heb haar er maar niet op gewezen, want dat vond ik zo sneu! Alleen toen ik wegging vanochtend moest ik dus langs de straat waar Milly is gevonden. Echt creepy! Overal nog politie en busjes van tv-zenders en verslaggevers. Stond een heel groot groen scherm en daar hadden mensen al allemaal bloemen voor en op gelegd. Brrrr. Kreeg gewoon kippevel. En toen ik terugreed van mijn vriendin kwam ik langs het politiebureau waar op dat moment de persconferentie werd gehouden. Echt een drukte zeg!!! Ik heb de persconferentie nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat die nog wel herhaald wordt.
ja, uitzendinggemist kan je die zo terugkijken. Zat net even door de fotoboeken van de oudste 2 te bladeren, maar vind dat mijn kids toch wel erg op elkaar lijken hoor, ook al hebben de oudere 2 een andere papa.
Ikheid, fijn dat je zo blij bent met je haar!! Lekker he, als je lijstje zo afgestreept kan worden! Napoleon, was inderdaad al op zoek naar viooltjes En ik ben 2 mei jarig en het vriest nóóit meer rond die tijd, dus ik geloof er ook niet in Het regent wel heel vaak trouwens op mijn verjaardag. TM, irritant he zo'n verdoving! Wel netjes dat hij het vroeg van je voortanden. Ik heb bij een voortand een stukje eruit en soms moet dat vernieuwd worden. De laatste keer dat dat gebeurde haalde ze zo een stukje van die tand af, want hij was íetsje langer dan die andere. Ik was echt kwaad, dat is gewoon mijn gezicht en ik was het gewend en die tand was niet eens echt langer, hij begint alleen iets lager met groeien. Vond het echt stom, kan er weer kwaad om worden :x Kris, wat fijn dat je zo heeeerlijk lang hebt geslapen!! Lekker toch een keer! Ik ging net op weg naar de Gamma, maar in de brievenbus zaten folders en nou hebben ze bij de Aldi viooltjes. Maar ze waren op :x Dus ik daarna tóch naar de Gamma (na wat onnodige dingen bij de aldi gekocht te hebben ), maar alles was daar ineens afgesloten ofzo en ik weet geen andere weg. Dus nu ben ik thuis en chagrijnig :x Nah ja, er zat nog een foldertje van een of andere tuincentrum, die ga ik vanmiddag maar eens proberen te vinden. Krijg zo alleen mijn schoonmoeder op bezoek dus moet nu maar niet weg gaan. Eigenlijk geen zin in, ik wil dingen doen die ik moet doen, en dat si allemaal buiten de deur... helaas.
hey meiden, @slechte nachten: balen meiden, gelukkig nog maar een paar weekjes en dan hopen op rustige baby's @goede nachten: mooi ik moet er s'nachts ook wat minder vaak uit voor toilet bezoekjes. @TM: shit balen van het bloedverlies @milly boele: verschrikkelijk!! ergens heb je wel een voorgevoel dat ze niet meer levend gevonden wordt maar je houdt toch hoop zolang ze zoek is. wel fijn voor de ouders dat ze niet jaren zoek is gebleven. @hier: ik krijg zo gezellig bezoek van een vriendin zij is 21 november 7 weken te vroeg bevallen van haar zoontje. maar echt z'n schattig jongentje kan ik weer ff oefenen
haay meiden alles was goed in het ziekenhuis maar zodra ik hem weer minder voel bewegen meteen weer bellen en dinsdag heb ik extra controle bij de Gyn om te kijken of ze niet iets eerder al kunnen doen zodat ik met 38 weken gewoon wordt ingeleid en niet dat ze eerst gaan kijken of ze me kunnen inleiden nou ga ik wat doen in me huis want anders hoeft dat ook niet meer tot strakkies
TM: fijn dat alles goed was.. KUT! Mijn handen doen zooooo zeer! Ik laat het laptoppen ff voor wat het is.. Tot later! x
sterkte ikheid... over 5 weken is het over! Ben gisteren trouwens de slijmprop verloren, jekkes dacht echt even dat ik haargel in mn slip had zitten... Heb trouwens ook het idee dat mn buik kleiner is, vaag...
Oooooooooooh ik heb de bestelde kleertjes binnen via www.kleertjes.com! Helemaal verliefd! Wat stoer zeg!
hmmm ikheid; krijg tijdelijk niet bereikbaar als ik je link aanklik.. jammer ben wel nieuwsgierig.. oohhh ik moet mijn opdrachten voor fotografie voor vanavond af gaan maken, maar kan me er maar niet toe zetten.. zoiezo w.s. de laatste keer dat ik ga, want het wordt steeds zwaarder. Had vorige week ontzettende kramp toen ik daar zat. Het is ook laat ( 20.15u tot 22.15u )
@ Ann: Wat fijn dat ze op zijn werk zo reageerde. Inderdaad met een sisser afgelopen. En deze fout maakt ie nu natuurlijk noooooooit meer. @ Napoleon: Gewoon aangeven joh dat je ingeleid wil worden. Je hebt er toch goede redenen voor, daar hebben ze vast wel begrip voor. Of heb je niet van de begripvolle vks? @ tuinplantjes: Op de markt zijn de plantjes vaak een stuk goedkoper. @ Ikheid: Je nieuwe coupe klinkt erg leuk! Ik zou ook wel graag zon mooie bos krullen willen. Ik ga het binnenkort ook laten knippen, maar niet kleuren, dat doe ik na de bevalling weer. Balen van je zere handen . @ Kris: Wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! @ hier: Mijn stiefmoeder was er om half 11 en om half 1 zijn we heerlijk wezen lunchen. Ben nu net een half uurtje thuis. Was echt weer eens gezellig en we hebben ff lekker bijgekletst. En morgen weer lunchen, maar dan met mijn vriendin. Tjongejonge wat heb ik toch een zwaar leven . Oh, en zaterdagavond uit eten met een andere vriendin
Nieuw kapsel.. Voorheen had ik het erg donkerbruin en iets langer en wat minder laagjes. Dus nu extra veel blond erin, veel laagjes en een groot stuk eraf. Kom maar op met die zomer! 8)