Ja niet normaal joh! Volgende keer vragen of ze nog meer frustraties heeft.... Raar mens. Ja, Seeger is echt een onwijse sloper....vooral het uur voordat hij naar bed moet.....niet normaal joh! Dan berg je je maar. Laatst kreeg hij 4 volwassen mensen knettergek hahahaha
Hier komt het kraambed te staan....... Bekijk bijlage 59604 Onze slaapkamer is wat groter geworden... de achterste wand was eerst schuin.... nu hebben we daarachter nog een badkamer en slaapkamer gemaakt en dus.... een rechte muur achter het bed.
Hahahahhahahaa Nou als je plat Arnhems hoort word je echt niet blij hoor hahahaha VRESELIJK! Kan het wel.....erg he?!
Oh gezellig hoor! Trouwens, waar zit de babydump in Roosendaal ergens? (of had ik dat al eens gevraagd? Ben zo vergeetachtig!) Heb half beloofd nog even langs te komen op mijn werk en heb geen zin alleen daarvoor naar Roosendaal te rijden. En een combi met een bezoekje aan een babyzaak leek me dan wel een zeer geslaagd idee! Even business en pleasure mixen zeg maar! En zit er ook geen babyzaak in Oud Gastel? Of is dat niks?
De nieuwe badkamer..... ben er super blij mee. We moeten nog wel lampen voor naast de wastafels uitzoeken, verder is het af!!! achter het muurtje zit de douche en naast het bad nog een wc Bekijk bijlage 59605
Dat is net zoals met ècht Tilburgs.. Niet om aan te horen! Ik kan het ook niet, mochten we vroeger niet. Maar mijn pa.. die kan er wat van! Hahaha!
Babydump zit vlakbij het station.. erg makkelijk te vinden! Die in Oud Gastel weet ik ook niet te vinden, ook nog nooit geweest.. Wij hebben alles bij de babydump gekocht.
Hahahaha ja lachen....wij hebben onze hond van een Tilburgs gezin....nou ehhhh die kon ik echt niet verstaan hoor....
Wouw, dat is een mooie badkamer. Lekker ruim zeg! Dus je hebt en een bad en een douche! Heerlijk. Wij douchen nu in bad, maar manlief zou ook zo graag een aparte douche willen hebben.
hallo meiden, hoe is het hier? hier tot nu toe druk geweest, vanochtend gezwommen, daarna nog wat kleine dingetjes in de stad, toen thuis lunchen, thijmen in bed doen, de trapkast opgeruimd, de speelgoedmanden uitgezocht zodat er weer babyspeelgoed bij kan, het fotoboek besteld, etc.etc. Dat was trouwens ook lekker... op de website van apple staan alle fotoboek prijzen in dollars, dit blijft ook zo totdat je het boek gaat bestellen... veranderen de prijzen opeens een-op-een in euro's! terwijl dat koers natuurlijk heel anders is! dus tis nogal een duur boek geworden uiteindelijk... nu even lekker op de bank, mn moeder komt zo als thijmen wakker is om m even mee naar buiten te nemen, dus dat is fijn en vanavond eten we bij mn broertje, dus hoe ook niet te koken. hebben jullie ook allemaal een fijne dag?
Heb ik met mn konijn die komt uut Brabant... Zeg maar ja en amen en geef hem te eten...Praten doen we door ons dialectverschil niet zoveel Ik ga ff relaxen op de bank ciaoooooo