Op feestjes met familie.. dan volg ik het ook niet meer hoor. Als ze losgaan kan ik er geen touwtjes meer aan vast knopen hoor!
Janne: mijn vk doet standaard bij 36 weken een liggingsecho, om zeker te weten dat ze de billen niet voor een hoofd aanvoelen Ikheid: Doe eens rustig aan!!!! Wendysunny: mooi wordt het!!!! Napoleon: wat een leuke traktatie!! De cake wordt muffins, kon niet kiezen of ik 2 of 3 cakes (of caken, wat is het mv) moest maken, dus nu maar 20 muffins
Hey Surf! Lekker druk dagje heb je joh! Ik geniet hier van het mooie weer.....en het internet van de buren dat het super goed doet!
Muffins... kwijl kwijl. Ik ga zo 's ff wat lekkers scoren bij de bakker denk ik. Misschien wel een kersenflap met veel slagroom! Moet kunnen..
Nou snap ik......gewoon een paar keer ja met een nee afwisselen en dan maar hopen dat je goed zit hahahaha
Die tegeltjes hebben wij beneden op het toilet, ook met die zwarte strip en alleen die witte ook in de keuken!!
WOW, lees nu pas dat bij kleintje de vliezen zijn gebroken! Spannend! STERKTE KLEINTJE! hopelijk heb je snel je 'kleintje' in je armen!
Oké... Jut en Jul moeten uit! (lopen hier met gekruisde poten door het huis..) Ik ben ze ff uitlaten! Tot straks! xxx
@napoleon: leuk joh, de traktatie van meike! @wonder: o lekker en superhandig als je buren goed internet hebben hihi @fl3x: liggen je meiden in bed?
het gaat hier trouwens wel een stuk sneller nu iedereen met verlof is hihi. er moet steeds meer bijgelezen worden...
dank jullie wel voor de lieve reacties... ben het verbouwen nu wel zat... al doe ik er weinig aan... wil alles nu stofvrij hebben en dat kan helaas niet. maarja..... nog even en dan is het boven af!!!! en dan .... POETSEN!!!