Oh zie dat smile mijn buddy is niet kleintje.. heb mij even vergist. Hebben jullie al telefoonnummer gewisseld met elkaar.. Wordt tijd dat wij dat doen... he leuk zal de 1e april baby komen als het bij kleintje doorzet.
Hij is me zeker dankbaar! Van het weekend dus even een dubbel feestje!!! Het leuke is dat hij er bij zijn huidige werk eruit gaat met een goede regeling en we dus straks naast het normale loon, vakantiegeld en belastinggeld een leuk extratje krijgen. Altijd mooi meegenomen met de baby op komst en er straks bij!
er zijn al 2 baby's geboren, Marijn heeft een meisje met de naam Fiene en marijkeb heeft een meisje met de naam Sophie gekregen
Echt wel plus dat het zo dichtbij is dat hij gewoon op de fiets kan dus zijn station gaat weg en waarschijnlijk mijn koekdoosje ook en dan 1 grotere, nieuwere goede auto erbij. Die van mij is wel goed maar is te klein om 2 kinderen plus alles wat erbij hoort mee te nemen. Iig als er ook nog 2 volwassenen in moeten hahaha
@ Kleintje, balen dat de weeën niet doorzetten! Hopelijk gebeurt het vanavond of vannacht alsnog vanzelf en hoef je niet naar het ziekenhuis. Succes meid! @ Ingrid, bij ons is het zelfs zo erg dat als manlief gaat douchen, hij zijn onderbroek uittrekt en deze op de badkamer vloer laat liggen..... 20 cm naast de wasmand!!! Echt bijna elke ochtend kan ik die onderbroek dus van de grond rapen en in de wasmand doen!!! Oh ik lees dat Roeland is aangenomen! Super zeg! Gefeliciteerd. Wanneer gaat hij daar beginnen? En wat is het eigenlijk voor functie en bedrijf? @ Alre, geloof dat jij één van de weinigen bent die nog moet werken. Heb wel een beetje met je te doen hoor! Nog even doorzetten en dan kun je ook de hele dag ZP-en! Hier is net de hulp weg, dus alles is weer lekker aan kant. Volgende week komt ze wat langer, zodat ze de badkamer ook nog even goed onder handen kan nemen. Ik wil zelf morgen de keukenkastjes eens uitzoeken en dan kan ik die ook gelijk van binnen schoonmaken. MOet toch ruimte maken voor dalijk weer allemaal flesjes, slabbetjes, en spuugdoekjes!
Ingrid, ik ben echt SUPERBlij voor jullie! Gefeliciteerd! En zo te lezen lijkt het haast maar goed dat Roeland ontslagen is bij zijn andere werk, want nu merken jullie heel veel voordelen! Hopelijk gaat hij het flink naar zijn zin krijgen bij zijn nieuwe baan. Wat gaat hij eigenlijk doen? Kleintje, wat spannend zeg voor jou, jij bent binnen nu en heel snel mama!!!! Ik hoop voor je dat de weeën doorzetten en alles goed mag verlopen. Sterkte meid! Ben erg benieuwd hoe je je nu voelt, als je weet dat je morgenochtend gewoon mama bent Ohja, en Wendy, wat een vebouwing zeg, krijg je niet ontzettend de kriebels dat je nog niet in je eigen slaapkamer ligt enzo? Wanneer is het zover klaar dat je aan de poets gaat? Oke, rest ben ik vergeten, behalve een heel geklets over dialecten enzo, ik kom uit R'dam maar ben keurig opgevoed dus kan er niks van Hoewel, als ik kwaad ben, dan klink ik soms ineens erg plat......... Mijn man komt uit een dorp waar ze echt dialect spreken, maar GELUKKIG is hij normaal opgevoed en is Nederlands echt zijn 1e taal. Op familiefeestjes versta ik alleen dus vrij weinig Zo, ik ga ff naar het centrum! Het is dat ik weet dat ik vanavond ijs ga eten als toetje met vriendinnen, anders ging ik ff een ijsje kopen, het is zulk mooi weer!
@ingrid, proficiat dat ROeland is aangenomen. Mijn baan is sinds vorige week ook begonnen aan zijn nieuwe baan. Nou hij werkte daar 2 jaar terug ook. Haha ingrid, ik loop achter al 2 beebs geboren.. Proficiat allemaal.
Over de was: eigenlijk gooit mijn man vaak míjn spullen in de was, en ik niet die van hem Maar dat komt omdat ik me dan heb uitgekleed en helemaal stijf ben 's avonds en dan krijg ik het zelf niet meer van de vloer, normaal doe ik dat altijd netjes wel, dus straks als mijn buik weer minder dik is.... En hij laat zijn was zelf gelukkig nooit slingeren! Hoewel hij wel eeuwen truien enzo op zijn stoel laat liggen, die zijn dan nog schoon maar dan heeft hij geen zin om ze ff op te vouwen en weer in de kast te leggen. Na 1 dajge zijn ze heus wel gelucht.... Maar goed
Roeland is calculator en dat gaat hij bij zijn nieuwe baan ook doen. Waar hij heen gaat is een glasgroothandel en nu zit hij in de zonwering, glas en geveltechniek.
IK ga de kids ophalen van school en ga even wat boodschappen doen met hun. Zet mijn dochtertje gewoon in de buggy straks kan ik ook meteen de boodschappen daar doen. Dames tot straks. Oh ja vanmorgen had ik krampen in mijn linker kuit.. goh wat doet dat zeer. Raar is dat dat alle klachten die ik bij mijn zoontje ook had nu ook heb. Alleen had ik geen last van mijn bekken en nu wel heel erg... nou dames tot straks.. of vanavond. Zal het wel druk hebben met de kids.
Dialect, heb altijd, op 15 maanden na, in drenthe gewoond maar ik kan het niet spreken en verstaan heeeeeeel soms. Zodra ze echt plat gaan dan begrijp ik er helemaal niks meer van. Mijn ouders praten wel een beetje dialect maar om de een of andere reden heb ik het nooit meegekregen, moet ook zeggen dat ik het ontzettend lelijk vind en wil ook niet dat Julian het ooit gaat spreken. Roeland kan het wel maar mag van mij het niet bij Julian in de buurt doen, ook niet voor de grap.
@ ingrid: bedankt voor de update over de geboren baby's. Wat ontzettend triest voor Limegreen dat ze hun meisje verloren zijn.. dat is toch je grootste angst.. Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! @ Marijn en marijkeb: Gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie dochters! mijn plannen voor de komende weken: opruimen, adressenlijst op orde maken, geboortekaartje afmaken, babyspullen wassen en klaarzetten .... heb nog genoeg te doen, dus ik hoop dat beebje nog even op zich laat wachten. @ buddy's: kristab is mijn buddy, maar die is al maanden niet op dit forum geweest, dus ik ben wel beschikbaar voor een andere buddy.
oja, @ kleintje: heel veel succes en ik hoop dat de weeën straks weer terug komen! (ook hier een weeëndansje voor jou) Misschien zet het vannacht wel door, baby'tjes hebben toch een voorkeur om 's nachts geboren te worden Probeer wel nog uit te rusten hè! Je weet nooit wat je te wachten staat, maar geloof me: beter een uurtje te veel geslapen dan te weinig!
Ik maak er een combi van, al ben ik niet meer zo soepel in mn heupen @Was: Ik heb echt een man die is het toppunt van: ik gooi de was neer waar ik dat leuk vind:x Vroeger was dat op ZIJN kantoor, maar die is nu de babykamer, dus daar mag geen was liggen. Nou heeft ie de badkuip uitgevonden, dus als ik in bad wil, moet ik eerst puin ruimen:x En de vloer in onze slaapkamer..... Ik heb al gezegt dat er heeeeeel snel haken oid aan de muur moeten komen, want ben in staat om het uit het raam te gooien.....
:x Ik had het al uit het raam gegooid.. Die van mij gooit alles over de dress-boy heen! Die flikkert na een week ècht om van alle kleding die eroverheen hangt! :x
Ik heb een tijdje gedaan dat ik het gewoon niet ging wassen als het niet in de wasmand lag en dat heeft toen geholpen maar helaas is hij weer terug gevallen in zijn oude gewoontes. Wel stopt hij tegenwoordig zijn eigen voetbalkleren in de wasmachine alleen haalt hij dan eruit wat er nog inzit en stopt dat in een lege wasmand waardoor ik het alsnog zelf moet ophangen of in de droger moet stoppen