Mooi kamertje Elegance !! En die lamp is echt super Ja iedereen smakelijk eten.. als het goed is zijn mijn frietjes ook onderweg... hmmm heb ook echt honger
Meike komt helemaal los in bad nu, van de week heeft ze met broer en zus in bad gezeten en sindsdien is ze blijkbaar over het laatste restje watervrees heen. Ze gaat nu gewoon languit lekker liggen, of ze laat zich voorover plensen. (zou net een foto plaatsen maar nu gaat manlief er vandoor met de camera... )
mooie kamertjes voorbij zien komen. @napoleon: ojee waarom moet de kat weg?? ik ben er de rest van de avond niet voel me niet helemaal super :S
@ Smile: Ik zag de ombouw van de verwarming inderdaad, ziet er erg mooi uit. Wij hadden het daar inderdaad over. @ LadyZ: Mijn muffins hadden toen ook niet echt een muffin vorm. De meeste hadden gewoon een platte bovenkant die aan 1 kant helemaal over het vormpje was gezakt, maar lekker dat ze waren! @ Ele: Wat een leuk kamertje. Lekker vrolijk en wat een mooie stoel! @ Napoleon: Oh jee, waarom moet de kat weg? @ hier: Zijn net met s.m. en s.z. bij de BabyDump geweest en een kinderstoel uitgezocht. We krijgen zon Stokke Tripp Trapp. Een lime-groene, Arcos idee, terwijl hij normaal wat meer van de rustige kleuren is, maar hij vond het voor een klein kindje juist leuk om een lekker vrolijk kleurtje te nemen.
@Elegance mooi kamertje. @Ingrid Heb je een voorgevoel???? @Kleintje Ben benieuwd hoe het met je gaat. Hier is Kaydee ineens ziek geworden. Zo zielig. Heb haar een zetpil gegeven en nu is ze behoorlijk opgeknapt.
@Ingrid Wij hebben als gezamelijk buddy Arka. Af en toe post ze hier wel iets maar ik zag net dat ze gepost had bij de mei mama's. Misschien is ze daar naar toe verhuisd omdat ze na haar eerste termijnecho ook een stuk teruggezet is. Eerst zou ze uitgerekend zijn eind april en nu begin mei.
Mermaid, leuk de lime groene trip trap!! Alre, zou maar zo kunnen dan dat ze naar de mei mama's is geweest. Ik had haar nummer ook nog niet dus als ze besluit wel weer mee te gaan kletsen is het leuk en zo niet dan uhmmm... niet hahaha. Mijn telefoon gaat in ieder geval overal mee naar toe dus als je bevallen gaat of bent of er is iets anders dan kun je me altijd smsen/bellen!! Geen voorgevoel maar een ander gevoel. Kan het ook niet echt omschrijven, zal ook wel niks zijn maar het is er nog steeds haahaha
he Julian is ook ineens ziek geworden vanavond, hangerig, huilerig, verhoging. Wilde ook niet eten en is ook naar bed gegaan met een zetpil, misschien een kiesje wat onderweg is...
Lieverds!! Heb wel meegelezen maar te moe om te reageren sorry!! Kleintje: succes meid!! Hopelijk kan je een beetje slaap pakken!! Ingrid: gefeliciteerd!!! Wat mag roeland blij zijn met jou hè en dit was mijn dag.. Had het mooi voor elkaar; vriend en schoonpa aan het klussen thuis, demi bij schoonma in de tuin aan het spelen en ik net geslaagd bij prenatal.. Belt m'n vader op, heel warrig, kreeg ik z'n collega en die gingmn vader naar huis brengen want hij was niet lekker geworden.. Heb m naar de dokter gebracht en die vermoedde een tia. Dus door naar het ziekenhuis en daar ligt hij nu.. Het gaat wel goed en de scans waren ook goed, morgen verder onderzoeken en echo's van z'n hals maken, misschien een dichtgeslibde ader.. Was wel schrikken maar het gaat voorlopig goed en als de tests niks laten zien mag hij zaterdag weer naar huis.. Positieve kant: hopelijk leert hij hierdoor eens even rustig aan te doen en niet zo'n workaholic te zijn!!! Ben alleen pissed op m'n vriend nu!! Ik belde dat ik niet mee zou eten maar metn moeder spullen halen en weer naar het ziekenhuis brengen; maakte hij zo'n opmerking 'waarom moet jij a dat nou doen, je ben hoogzwanger!' denk ff na l*l, wie anders en het is wel m'n vader hoor!! Ging ik demi ophalen om even mee naar het ziekenhuis te gaan, kom ik half 9 doodmoe terug, met een moeie Demi en een lift die weer eens stuk was blijft hij gewoon op de bank liggen! Ik breng demi naar bed en hij valt gewoon in slaap!!! Vraagt niet eens hoe en wat... Nou ik laat hem lekker liggen en ga zo zelf ook naar bed... Aso zeg!! Zo dat moest ik even kwijt haha
@elegance: wat een schattig kamertje! leuk hoor! @de rest weet ik natuurlijk niet meer... ik heb echt het geheugen van een vis, na 7 seconden ben ik alles weer kwijt... @niets meer van kleintje gehoord? @wij gaan zo lekker bankhangen, morgenochtend ga ik nog even naar mn werk, maar 's middags weer lekker vrij!
@mirjam: jeetje meid wat schrikken, hopelijk valt het allemaal toch nog mee en mag ie zaterdag lekker naar huis! en wat een vent heb jij zeg! hij had wel even wat kunnen helpen!!
Mirjam, lekker gevoelloos van je vriend zeg. Sterkte met je vader! Hoop dat het allemaal mee valt en dat hij zaterdag gewoon weer naar huis mag! Surf, vergeet je niet dat je verlof hebt??!!
@ Mirjam: Jeetje wat schrikken van je vader. En wat reageert je vriend stom. Daar zou ik ook pissig van worden :x.
Bedankt en leuk dat jullie het kamertje ook leuk vinden! Jee napoleon, waarom gaat de kat weg? of zijn jullie er nog niet helemaal uit? wij vragen ons ook af of we een kat moeten wegdoen als de baby is geboren.. hij is nml helemaal wild op alles wat wiebelt, rammelt kraakt of wat dan ook.. en we zijn bang dat hij daardoor de baby misschien zou kunnen verwonden ofzo.. we wachten daarom af hoe het gaat verlopen.. ik hoop dat hetgoed zal gaan... mirjam sterkte met je vader! en idd niet echt tactisch van je mannetje zeg.. misschien zijn het zijn hormonen surf, hoelang moet je nog werken? geniet van je vrije middag morgen! bah wat houd ik ineens veel vocht vast! zie uit als een zeekoe met kippenpoten!
@ Elegance, wat een origineel kamertje zeg! Heel leuk met die Nijntja lamp en die grote stoel! @ Mirjam, jeetje meid, dat is schrikken. Ik hoop dat het meevalt en dat hij zaterdag weer naar huis mag. En geef die vent van je maar eens flink op zijn donder morgen hoor! @ LadyZ, mmmm, zal ik je mijn adres maar even geven voor het geval je muffins over hebt! Krijg er spontaan trek in! Verder weet ik het even niet meer. Ik ga lekker zo naar mijn bedje toe. Welterusten vast!