April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, nu ik de vaatwasser moest betalen moeten we wel echt een beetje (BOEL!!!) zuinig gaan doen aankomende maand...Gelukkig krijgen we weer bijna belastingcentjes terug.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, slapen wil niet echt lukken, dus heb me maar verplaatst naar de bank. Ga zo maar even Wie is de Mol van gister kijken en dan aankleden voor die vent van MP komt.

3. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Goeiemorgen meiden !
    Even een update vanaf hier.

Nog steeds geen enkele wee te bekennen hier.
    Gisteravond was de kleine nog steeds niet ingedaald, en als ik geen wee-en zou krijgen moest ik vanmorgen naar het zkh.

Vanmorgen om 07.00 gemeld bij het zkh. Heb een uur aan de CTG gelegen, en het hartje van de kleine werd gevolgt.
    Alles zag er prima uit. Geen flinke wee-aktiviteit, maar wel om ongeveer de 10 min. een harde buik.
    Weer naar huis gestuurt, om weer 24 uur te mogen wachten, en te hopen dat de wee-en toch nog vanzelf komen.
    Zo niet dan moeten we ons morgenochtend om 07.00 weer melden, en dan worden we ingeleid.

Zowiezo mag ik niet meer thuis bevallen. ALs ik nu wee-en krijg moet ik alsnog in het zkh. bevallen en moeten moeder en zoon 24 uur blijven ter observatie. (ivm infectiegevaar)

Wel is de kleine nu eindelijk ingedaald, en mag ik rondlopen !
    Ik ben zo blij dat ik na ongeveer 30 uur uit bed mag.
    Ik heb eerst heerlijk gedoucht, en ga nu duimen dat de wee-en nog uit zichzelf komen ! :)

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kleintje
    nou lekker veel gaan lopen zodat de weeen misschien op gang gaan komen !!
    heel veel succes
    en zet hem op meid
    je kunt het

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kleintje: Wat balen dat het niet door heeft gezet. Nu maar hopen dat het alsnog gaat komen.

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    alles bijgelezen ff kijken wat ik nog weet :p heb echt het geheugen van een goudvis de laatste tijd.

@kleintje: balen dat het nog niet doorgezet heeft. lekker veel gaan traplopen dat schijnt te helpen.

@mermaid: jee de vaatwasser is er!! hoef je lekker niet meer met de hand af te wassen.

@napoleon: sneu van het katje maar goed als je alles al geprobeerd hebt dan is er niks meer aan te doen. sterkte met je vader!!

@ladyz: lekkere actie van je vriend. de hond(en) zullen wel blij geweest zijn :D

@caromama: balen van je slechte nacht. hier ook zo 1 hoor

en nu ga ik weer ff terug bladeren want ik ben het dus al weer kwijt.

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Kleintje!! Succes zeg!! Fijn dat je mag rondlopen, dat stimuleert de boel misschien een beetje..

Napoleon: thnx voor de info... Hoop ook dat hij het als een warschuwing ziet en eindelijk eens naar z'n lichaam gaat luisteren.....

Zit nu bij de kapper en we gaan
    los hahaha helemaal blond (ben donkerblond van mezelf maar al maanden geen kleur meer erin dus werd saai hahaha)
    ben benieuwd :D

8. Trotsemama1

ik wil ook blond!!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohh leuk mirjam, wel even een foto showen straks he ;)

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Kleintje succes! Hoop dat het vandaag uit zichzelf doorzet!

Mirjam hahaha tijd voor serieuze maatregelen dus, leuk! Zou zeggen post de picture als het af is

Napoleon sterkte met je vader!!!

Mermaid erg he die kosten hakken er echt in )-: MAAR afwassen met de hand is afgelopen joehoee

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ kleintje: wat fijn dat je weer mag rondlopen! Ik hoop voor je dat de weeën zelf op gang komen. Ingeleid worden zal vlgs mij net iets heftiger weeën geven..
    In ieder geval veel succes!

ik ga straks weer naar de vk. Eens kijken of de kleine al is ingedaald. Vorige week nog niet nl. Anders geldt voor mij zolang hetzelfde verhaal mochten de vliezen breken en zou ik ook direct moeten gaan liggen. Maar goed ik ga er vanuit dat beebje daar ook nog wel even de tijd voor heeft.
    Met Emma ben ik met 39wkn + 2 dgn bevallen, dus daar richt ik me gemakshalve maar weer op.

Nu nog even wat opruimen voor ik die kant op moet.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    jeetje kleintje. wat balen zeg! Heb je wel een beetje kunnen slapen?

tsja tips heb ik ook niet echt voor je... misschien tepels draaien, klaarkomen, bitter lemon...

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    sorry als ik nog iemand vergeten ben.

@hier: ik heb echt een dramanacht gehad. steeds eruit om te plassen en dikke vette nachtmerrie gehad. wat kan je realiteitszin ver weg zijn als je zwanger bent.
    ik droomde dat ik ging bevallen ( bij me ouders thuis, vraag me niet waarom) en de vk was er nog niet. toen zei me zusje dat ze wel wist hoe en wat qua gewicht en lengte van de baby. dus vervolgens was ik ineens bevallen maar niet van een baby maar een soort van kogelbiefstuk en op de plek waar dan het bot normaal zit zag je een soort kleine kikkervis/babyvorm in het vlees dat klopte. op de een of andere manier schrok ik niet dat het een stuk vlees was dat was in me droom normaal maar wel daarna ik begon te huilen dat het niet leefde en me zusje die alles zo goed wist volgens haar ging op de gang bij een groeiboom voor lengte kijken daar werd ik boos om en stond op met het vlees in me handen ging ik naar beneden. huilend dat het niet leefde kwam ik beneden bij me ouders me vader keek er naar en wees mij op het kloppende deel. zie je het leeft wel zei hij. me ouders hebben twee grote honden die het wel als een stuk vlees zagen en mij half besprongen. ik wilde mijn "kindje" dus zolang de vk er nog niet was ergens veilig neerleggen. ( ergens behandelde ik het wel als vlees en niet als een kindje al voelde ik dat niet in me droom) eerst wilde ik het op de magnetron leggen maar ik was bang dat er iets mis zou gaan als die aangezet zou worden. dus ik liep nog een rondje door de kamer ermee terwijl ik het omhoog hou voor de honden. vervolgens wil ik het op het aanrecht leggen maar dat leek me ook niet z'n goed idee. uiteindelijk heb ik zoveel lopen voelen aan het vlees dat het begint te scheuren vlak bij het hartje ( of wat het dan ook zou zijn) en langzaam stopt het hartje en is het toch dood
    en toen werd ik met tranen over me wangen wakker!!!

nou zo iets raars heb ik echt nog nooit gedroomd maar het voelde heel echt ergens :( dat maakt het allemaal helemaal zo raar

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Even snel;
    Kleintje succes hoor.. met rondlopen moet het misschien wat makkelijker gaan.
    Pamsie; gats wat een akelige droom !

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier net een rondleiding in de verloskamers gehad en vanmiddag naar de verloskundige. Krijg ik ook een echo .. en natuurlijk weer controle van de eiwitten in mijn urine en bloeddruk..
    Vriendje is vrij vandaag, dus daarom wel wat minder tijd om hier rond te hangen ..

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Gatsie wat een nare droom. Ik kan me voorstellen dat je dan een rotnacht hebt gehad.

17. Trotsemama1

mirjam als ik je idee steel sorry :p:p
    maar door jou ga ik de gok ook maar weer is wagen om me haar blond te maken
    ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
    had er door jou ineens zin in:p

heb me plantjes ingepland en het staat heel gezellig op me balkon
    dus als ik in me kraambed lig zie ik gezellige plantjes:D

18. mirjam2112

Pamsie: gatsie wat een nare droom zeg!! Kan me voorstellen dat je dan naar wakker wordt..
    Zo droomde ik vande week dat we aan het zwemmen waren en Demi wastelkens ver weg zonder zwembandjes!! Heb haar in m'n droom wel 5-6 x zien verdrinken (en gered trouwens gelukkig)

hmmmm zitten nu blauwe
    strepen in m'n haar..... Ben benieuwd!! Wachtenduurt lang maar gelukkig bereik hier voor zp haha

19. mirjam2112

hahaha nou
    heb er geen patent op hoor :p jij ben donker van jezelf toch??

20. mirjam2112

Geinig: m'n vader heeft ook een iPhone dus we mailen elkaar nu, tegen de verveling :D

Deel Deze Pagina