@ Napoleon Ja zeker balen ! Ik heb ook niet geslapen vannacht. Maar wat heb ik genoten van die douche vanmorgen zeg ! En wat is het heeeeeeeerlijk om weer te mogen rondlopen ! Nu lekker veel aan het lopen, in de hoop dat de wee-en daardoor op gang komen. Maar ga toch wel even proberen te slapen nog, want ik weet niet wat me te wachten staat, en heb mijn energie hard nodig. Bovendien heb ik ook nogal last van hoofdpijn.... Het is trouwens wel een heel gek idee, dat ik morgen zowiezo mijn zoon vast kan houden !! Ik kan echt niet wachten meiden !
@TM: lekker dat de plantjes staan is toch altijd wel weer gezellig! @mirjam: ik ben dus niet de enige met rare dromen, hoewel die van mij nou niet echt realistisch was :S blauwe strepen in je haar?? haha hopelijk strekt dat nog goed weg
@ Kleintje, jammer dat de weeën niet vanzelf op gang zijn gekomen. Wel fijn dat je nu in ieder geval weer op mag. Ik duim voor je dat het alsnog vanzelf komt en anders weet je dat je in ieder geval morgen zult bevallen! Succes meid! 8) @ Pamsie, jij ook zo'n slechte nacht gehad. Wat een enge droom zeg! Bah, ik zou daar ook flink van overstuur zijn! @ Mirjam, blonds do have more fun!!! Dalijk wel even showen he! Hier, ben net gedoucht en aangekleed omdat er om 11 uur iemand zou komen om iets op te halen via Marktplaats. Belt m'n man net dat hij heeft afgebeld, hij komt volgende week want hij kon het niet regelen op zijn werk... Had ik dus lekker in mijn bed en pyama kunnen blijven liggen. Balen!!! :x
Ik heb het idee dat iedereen toch wel veel kleertjes heeft. Ik heb ``maar`` 3 pakjes maat 50 en 1 jurkje. Daarnaast 2 rompertjes met lange mouwen, 2 met korte mouwen en 2 zonder mouwen. Verder wel nog wat kleertjes maat 60/62. Heb ik toch echt wel genoeg ?? Ga er eigenlijk ook vanuit dat we genoeg krijgen..
Misschien nog 2 pakjes in 56 erbij?? Wij kregen veel in 68 omdat men dacht je heb al genoeg in 56.. Aan de andere kant.. Het is zo bijgehaald.. Lekker op stap met ukkie
Ja ik zeg het ook verkeerd. Ik heb 1 pakje maat 50 en 2 pakjes en 1 jurkje maat 56 en een pyamaatje maat 50
@kris lijkt me wel genoeg hoor ik ga vanmiddag trouwens nog lekker ff in prenatal neuzen had voor me verjaardag een cadeaubon gehad
@kris, wij hebben 4 setjes maat 50, 4 setjes maat 56 en 6 setjes maat 62. En das niet heel veel hoor. Meike was een spugert en dan hadden we zo alweer 3 setjes per dag in de was zitten... en ik heb 2 rompertjes met lange mouwen maat 50/56 en 6 rompertjes met korte mouwen. 2 mutsjes en een stel sokjes (die altijd tussen het rubber van de wasmachinen blijven zitten en dan dus niet meegecentrifugeerd zijn en dan nog kletsnat zijn
Goeiemorgen! Zo, ik heb veel bij te lezen, even zien of het gaat lukken (internet is een beetje sloom vandaag zeg!) Smile, mooi kamertje! Ziet er erg leuk en lekker fris uit Fijn he, dat de baby mag komen! Hoop je dat ze snel komt of wil je nog van alles doen? Kleertjes voor de baby: wij hebben zeker genoeg voor het begin, maar het is wel fijn als de kraamvisite wat meeneemt En AJB geen knuffels enzo, daarvan hebben we er nu al teveel.... Wij hebben verder nog bijna niks van speeltjes enzo voor de box, dus dat gaan we ook vragen. Kris, wat balen zeg dat je na het lopen met de hond zo'n last van je bekken had. hoe is het er nu mee? Alre, hoe is het bij je ouders in huis? De rust weer een beetje weergekeerd na die aanvaring van laatst rondom het stemmen? Beterschap voor Kaydee! Ingrid, ook beterschap voor Julian! Hoe is het met je buikgevoel? Friet eten: haha, ik heb het idee dat het heel vaak zo is dat als 1 iemand hier noemt 'wij eten patat', dat dan heel veel mensen volgen terwijl er eigenlijk andere plannen waren Wendy, wat fijn dat het koppie goed ingedaald is zeg! Ben je opgelucht? Lady, vielen de muffins in de smaak? Haha, bij mij worden ze ook noooooit rond Elegance, wát een gaaf kamertje zeg! Heel origineel en warm ziet alles eruit! Irritant he, dat vocht! Mermaid, fijn dat je geslaagd bent voor de kinderstoel! Was het gezellig met je schoonzus? Jaa, de vaatwasser is binnen! Hm, wel zuinig aan doen dus, succes ermee! Gelukkig is de baby-uitzet binnen Ik denk zelf dat als de baby geboren wordt het best een zuinige maand wordt haha. Ik ga dan ff niet winkelen gok ik, met mijn uitgezaktheid (en normaal vind ik het dan best lastig niks te kopen), ws komen er veel mensen bij óns op bezoek en heoven wij geen ritjes te maken met de auto, etc. Of verkijk ik me nu ergens op? Mirjam, wat een dag voor jou zeg! KAn me voorstellen dat het niet fijn voelt van wat je vriend zei. Vandaag nog over gehad? Mijn man kennende zou hij zoiets kunnen zeggen uit een soort zorggevoel voor mij, maar ik weet niet hoe dat bij jouw vriend is... Lekker ff bij de kapper! Foto laten zien he, met resultaat Surf, irritant ja, die broeken die niet fijn meer zitten. Ik denk dat het bij mij geen oplossing is de flap eraf te halen, want de band onderaan knelt ook sinds de beeb steeds meer indaalt. Napoleon, wat een verhaal zeg, van je kat! Rot dat het niet beter gaat. Gaan jullie dan uiteindelijk weer voor een nieuwe, of maar ff niet? Caro, vervelend van je nacht! TM, klinkt heerlijk, je dag gister en vandaag weer! Leuk he, planten op je balkon, genieten! En kleertjes voor Noa, leuk! Kleintje, wat spannend zeg!!!!! En fijn dat je baby is ingedaald, kun je lekker lopen, dat helpt de weeën nog wel eens op gang. Je bent bijna echt mama!!! Sterkte komende uren meid. Pamsie, wat een rotdroom had je zeg! Kon je daarna nog een beetje in slaap komen? Volgens mij heb ik iedereen nu gehad! @Hier; gisteravond vriendinnen op bezoek gehad, was heel gezellig. Wel laat, lag 1 uur in bed ofzo, en ik had het zó warm vannacht! En misselijk, mijn darmen zaten een beetje in de knoop. Moest ook tig keer naar de wc, rond half 5 zat er echt een HELE grote enge dikke zwarte spin op ooghoogte. Normaal laat ik de lamp altijd uit, maar nu deed ik hem aan en schrok ik me wild. Heb mijn man er even voor wakker gemaakt Dit was er echt een die je niet kwijt wilt raken en dan nog een keer tegenkomen. DUs hij heeft hem heel lief van het leven beroofd, erg fijn. Alleen had ik gister ook al 3 andere spinnen gezien, maar dan klein en niet eng, maar ik begin er toch een beetje onrustig van te worden, brrr. Heb net de keuken gesopt, verder straks nog ff stoffen, zuigen, dweilen en boodschappen doen. Lekker weekend hierna!!! Ik vind wel echt mijn lijf heel zwaar voelen de laatste dagen, niet echt fijn met lopen, zitten, alles eigenlijk...
Owwww van mij mogen we al een maand verder zijn Ben zo benieuwd hoe die schopperd eruit ziet Heel mn buik jumped heen en weer en ze duwt keihard LOL
@janne: ja die droom was echt eng!! ik werd er om 5 uur wakker van en michel moest om 6 uur op voor het werk dus niet echt meer goed kunnen slapen. jou avond klinkt wel gezellig!! en bah ga je naar de wc kom je een spin tegen. ik had waarschijnlijk tegen het plafond gezeten. maar goed die is nu gelukkig weer weg en de klachten ja het wordt steeds zwaarder he :S maar ik herken het wel hoor. geen houding is meer prettig. laat we maar zo denken nog maar een paar weken maximaal
whaha hier nog zo 1 af en toe hele bulten in me buik. maar we moeten nog maar ff volhouden. ik wil graag thuis bevallen dus dan moet ze zowiezo nog even tot die 37 weken blijven zitten dan mag ze van mij gelijk komen hoor en jij wil je thuis bevallen??
Hahahaha ja hier kruipt ze bijna via mn navel naar buiten lijkt wel Wij gaan naar het geboortecentrum van het Erasmus is hier om de hoek. Ik wilde graag thuis en vriendlief ziekenhuis en dit is een mooie tussenweg... Mag daar ook pas vanaf 37 weken. Mijn idee is 37 weken en dan meteen eruit komen hoor hahaha. Heb het al even met dr overlegd en de signalen zijn positief maar als ze ze net zo eigenwijs als papa en mama is.... Ben er echt helemaal klaar voor. Zit echt te wachten tot het moment supreme laat maar zeggen (duurt straks tot Mei zal je zien...) Zie bij jou dat papa ook denkt dat ze eerder komt mijn vriend is er ook stellig van overtuigd...Hope so!
mirjam ik ben donkerblond van me zelf maar heb het meerdere malen heel donker gehad en was het eigenlijk wel zat straks zal ik een foto plaatsten
ja haar papa denkt al vanaf 20 weken ofzo dat ze 28 maart komt maar dan ben ik pas 36 en 6 dagen dus liever een dag later. ik heb ook al een deal gesloten met haar dat ze gelijk met 37 weken komt. en nou maar hopen dat ze luistert hoop alleen niet dat het 1 april wordt :S lijkt me sneu met al die grappen
Nou ben benieuwd tm!! Hier is het erg blond geworden.. M'n vriend riep: wwaaaahhh toen ik binnenkwam hahaha is wel een beetje tuttig geföhnd dus zie er uit alsof we naar een gala gaan ofzo