April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Leuk!! Ik wil OOK naar de kapper:x(heb pas 16 april een afspraak)...

En ik hoop/ denk dat de kleine 25 april komt.

Muffins goed in de smaak gevallen, allemaal op!
    Lief cadeautje gehad en een bos bloemen. Nu VERLOF!!!!:D

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh wat heerlijk meis!! Genieten!!

Ik wil ook naar de kapper, maar ga mezelf flink in de watten leggen na de bevalling. Dan ga ik voor een totaal verwenpakket....

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @TM: mooi kapsel hoor ;)

@ladyz: jee ook eindelijk verlof :D :D

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    meiden ik ga. ben denk ik vanavond ook niet meer online ga naar me schoonmoeder ff snuffelen in prenatal en daarna bij haar thuis make-up en parfumparty.
    dus tot morgen denk ik

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

janne
    ik ben haar buddy maar heb niks gehoord
    zag wel dat ze had gereageerd had op kleintje via hyves

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ TM: Leuk haar! Ik krijg helemaal de kriebels om binnenkort ook weer te gaan.

@ Janne: PROEST! Een beschimmelde baby?! Hahaha, nou laten we maar hopen van niet.

@ LadyZ: 25 april? DaĀ’s mijn datum! :p

@ hier: Net ff lekker een uurtje geslapen, heerlijk hoor. Om half 4 ga ik de was ophangen en dan spring ik daarna onder de douche.

7. Trotsemama1

meiden hellppp
    ik weet dus niet wat ik vanavond aan moet trekken(voorjaarsfeest van brandweer van manlief)
    maar heb dus echt niks meer leuks
    mmm misschien maar het jurkje wat ik met kerst aan had
    zou het echt niet meer weten
    ben uitgekeken op me kleding

hebben jullie trouwens ook last van opvliegers??
    ik had het bij de kapper super warm :S

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    leuk iedereen naar de kapper of aan het haarverven!
    @ trotsemama: ziet er leuk uit je kapsel!

bij de vk geweest, beebje is ingedaald, dus dat is mooi. Gelukkig geen indalingsweeƫn gehad, is gewoon helemaal ruisloos gegaan ;).
    Ik heb de belinstructies gehad en ik hoef gelukkig niet eerst een uur lang weeƫn om de 5 minuten te hebben voor ik mag bellen omdat het bij Emma uiteindelijk erg snel ging.

Mij lijkt 10 april (10-4-10) wel een mooie dag om te bevallen, dat zou ook wel redelijk uitkomen met wanneer Emma kwam t.o.v. de uitgerekende datum.

9. Trotsemama1

emmetje

mooi dat de beeb is ingedaald!!
    en bel instructies fijn hoor heb je dat ook weer
    ik zal het hopelijk niet nodig hebben
    hij moet er gewoon met 38 weken zijn :p
    wordt ingeleid
    dus hopelijk komt het dan ook

10. Trotsemama1

als het toch zo rustig is ga ik maar is stofzuigen en dweilen

11. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ja, veel last van opvliegers, vooral als ik in bed lig of in de winkel ben. Erg vervelend. haha
    Lekker he, nog even je haar laten doen. Heb ik vorige week nog gedaan. Iets korter dan normaal laten knippen, dan kan ik wat langer wachten voor ik weer heen moet. Je weet maar nooit... haha

Dus jullie ook zo uitgekeken op de kleding??? Heb ik ook, helemaal nu je alle leuke nieuwe kleren in de winkels ziet hangen. haha

12. Trotsemama1

jaa hier ook weer kort
    ook voor als ik lig te puffen, dan ga je namelijk ook zo zweten en vind het dan helemaal niks in me nek dat lange haar!
    ik had echt super lang haar
    en had de vorige keer al tot me schouders laten knippen
    maar dat was in 2.5 maand alweer over me schouders dus nu iets korter dan me schouders

en me kleren ja
    wil gewoon nieuwe kleren
    manlief zegt ja doe iets leuks aan
    dat is het juist dat heb ik niet :p!!
    ik duik straks wel weer de kast in en kijken wat ik kan vinden :p

net even de kinderwagenbak opgemaakt en op een krukje gezet in de slaapkamer
    me ouders die komen nog een kastje brengen waar de kinderwagenbak goed op kan komen te staan
    zodat het de eerste week (weken )
    lekker dicht bij mama ligt!:D
    en nu lig ik even lang uit op de bank
    anders kan ik straks niet meer lopen :S
    en moet nog heel de avond :O

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ben ook echt uitgekeken op mijn kleding, alhoewel het nu weer wat beter gaat nu ik me niet meer elke dag in een leuke outfit hoef te hijsen. Als ik geen afspraken heb en de deur niet uit hoef schiet ik na het douchen lekker in mijn joggingbroek met een hemdje en een vestje. Dat zit op het moment toch het lekkerste. Ik heb nu net pas gedoucht en het is dan ook wel weer lekker om me lekker op te maken en te proberen nog een leuke kleding-creatie te bedenken. Is wel aardig gelukt al zeg ik het zelf.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hebben jullie trouwens ook last van striemen op jullie kont :$? Ik dus wel. Ik heb een paar kleintjes op mijn heupen (en daar zaten er al genoeg :() en een wat grotere (maar nog redelijk bescheiden) bij mijn bilspleet :). Echt een rare plek...Nou ja, ik heb ze toch liever op mijn kont dan op mijn buik, en daar heb ik ze nog niet. Ik hoop vurig dat dat ze mag blijven...

15. Trotsemama1

op me kont mermaid
    nee daar heb ik ze niet wel
    in me zij en op me buik(alhoewel die op me buik zijn nog van noa) heb tot nu toe maar 2 striemen er bij gekregen op me buik

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ok dus niet op je kont :D. Jij dus 2 striemen erbij. Balen! Of vind je het meevallen?

17. Trotsemama1

het valt wel mee
    en ze mogen zien dat ik zwanger ben geweest schaam me er niet zo voor
    en zo vaak zien mensen me buik toch niet
    alleen met zwemmen of iets dergelijks

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, da's waar. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik er echt heeeeel erg van zou balen als de striemen alsnog op mijn buik tevoorschijn zouden komen.

Wat ben ik trouwens met een fijne man getrouwd! Wist ik natuurlijk al, maar het is net maar weer eens bevestigd. We zouden zo nog even snel booodschappen doen voor we naar mijn vader gaan, maar net belde Arco dat ie zelf wel even naar de winkel zou gaan. Dan hoefde ik niet mee en kon ik nog ff lekker blijven zitten.

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb helemaal geen last van striemen gelukkig! alleen van mijn zwangerschap van eva op mn borsten, die waren toen geƫxplodeerd...

20. Trotsemama1

ahhh wat lief
    neemt hij nu wel wat lekkers mee:p:p hihih grapje

manlief is even langs de zaak vrijdag middag borrel
    en aangezien hij al iet van 5 weken op de vrijdag niet is geweest vroeg zijn baas dus of HIJ NIET MAG !!
    hallo waar ziet hij me voor aan :p:p:p
    manlief mag alles
    maar de laatste weken trek ik het gewoon weg aan de einde van de dag niet meer
    dus vind ik het fijn als ab gewoon naar huis komt om de zorg van noa even over te nemen zodat ik even rust heb en even kan bij komen
    dus hij is nu heel braaf naar de zaak toe :p

Deel Deze Pagina