April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou de box staat, maar tjongejonge dat ding wiebelt als een malle. Echte top(b)kwaliteit ;).

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

haha lekker is dat dan haha, ik weet nog niet hoe onze box is haha we zullen het wel merken..

ventje is nou naar de bp had zo'n zin in een broodje van het tankstation.. en moet toch wat eten :p
    voor de rest het weer is ook lekker 10 x niks..

hebben jullie trouwens de kraamtas al staan? ik nog niet beetje vroeg dacht ik.. heb ook nog geen lijstje met wat er in moet weten jullie dat misschien?

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Kom ff snel tussendoor....

Ben druk in ons appartementje bezig geweest en heb daar helaas nog geen internet....Buik is redelijk rustig. Iig mooi een weekje erbij voor de kleine meid!

Hoop dat bij jullie ook alles goed is!

X

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

27 maart begrijp ik nou goed dat je 27 maart ingeleid word wonder? vanwege die klachten?

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Wat goed dat je buik zo rustig is. Nu op naar minstens nog een weekje in je warme buik!

@ Lautjuh: Wonder is 27 maart uitgerekend.

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, slechte nacht gehad, gisteravond werd ik me in eens misselijk, 2x flink overgegeven en erg onrustig geslapen. Op zich gaat het vandaag wel, maar kijk erg op tegen morgen. Ben dan weer alleen, zwanger, met de kleine meid en m'n moeder werkt ook op maandag, dinsdag, woensdag, en dat vind ik nu best wel zwaar worden. Heb ook nogal last van angsten... :(

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hoi hoi,

Nee hoor....27 maart is de officiele uitgerekende datum. :D

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja dat zo super zijn!!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Lautjuhhh; sterkte met je opa.. het zit je niet niet mee..
    @ onsukkie; vervelend dat je je zo naar voelt. Angstig zijn is zo`n rotgevoel. Sterkte ermee hoor..
    @ Box, staat hier al.. incl. boxkleed. 5 Heb het van de week gewassen..
    @ Vlucht-tas; ben ik mee bezit.. heb een lijstje v/d kraamzorg;
    oud ruim t-shirt
    2 nachthemden
    5 onderbroeken ( ruime )
    sokken
    pantoffels/ slippers
    toiletartikelen
    verzekeringspasje
    mobiele telefoon en lader
    belangrijke telefoonnummers
    setje babykleren incl muts en jasje
    foto/ film camera
    telefoonnummer kraamzorg
    1 euro voor de rolstoel in het ziekenhuis

Hier op zich vrij relexed. Ben wel al heel het weekeinde wat wiebelig. Merk dat ik snel geiriteerd ben en ik ben wat moe. Het andere moment weer helemaal fit en vrolijk.. ach ja zullen wel hormonen zijn.
    Vriendlief is de berging helemaal aan het opruimen en herinrichten.. ha ha ... nesteldrang ??

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ah ik heb jullie weer gevonden :p

lautjuh jeetje meid
    sterkte!!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Toiletartikelen: bijvoorbeeld, tandenborstel, tandpasta, shampoo, douchegel, kam, bril, lenzen, lenzenvloeistof, deodorant, lippenbalsem.
    Nachthemd
    Shirt om in te bevallen, dat nat mag worden.
    Slippers.
    Ochtendjas.
    Babykleertjes: romper, pakje, of broekje en truitje, sokken, muts, omslagdoek, jasje
    Fototoestel.
    Extra batterijen.
    Extra lege memory stick voorje digitale camera.
    Stickers ziekenhuis.
    Verzekeringspapieren.
    Verloskundigen envelop met kaart erin en eventueel verdere medische gegevens.
    Telefoon of boekje waarin nummers van familie en vrienden staan.
    Druivensuikertabletten.
    Drinkflesje of bidon.
    Maxi-cosi met dekentje
    kleingeld voor parkeergarage, rolstoel evt. opgeladen chipknip
    Warme sokken
    Iets te eten voor manlief
    evt iets te lezen
    Schoenen! (die was ik vergeten...)
    schone kleren voor als je het ziekenhuis uitkomt (niet meteen weer je skinnyjeans inpakken :p)
    indentiteitskaart (en die van je man)
    mobiele telefoon + lader
    trouwboekje (voor aangifte...)
    voedingsbh's
    een paraplu in de auto en regenhoes voor de cosi
    je huissleutels

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bevallingstas ga ik klaar maken als ik 36 weken ben, geen idee wat ik er allemaal bij Julian in gestopt heb destijds eigenlijk. Pak nu gewoon alles in wat me handig lijkt en wat ik normaal gesproken ook mee zou nemen als ik een nachtje ergens ga slapen. Daarnaast gaan er 2 setjes voor de baby mee, 1 maat 50 en 1 maat 56. Neem wel weer een shirt mee om te bevallen maar moet zeggen dat ik die ook bij Julian mee had maar uiteindelijk ben bevallen in het jurkje waarin ik ook binnen kwam dus ben benieuwd of ik dit keer wel een ander shirt aan ga trekken.

Wat wel handig is, als je al weet wat je na de bevalling aan wil zorg er dan voor dat je die schoon en droog hebt ruim voor je uitgerekende datum. Ik liep 2 weken over en had mijn kleren voor na de bevalling dus al weer uit de tas gehaald om aan te doen met als gevolg dat toen de bevalling begon ik die nog in de wasmachine en droger heb gestopt zodat ze alsnog mee konden naar het ziekenhuis. Niet iets wat je echt leuk vindt om te doen tijdens het opvangen van weeen kan ik je vertellen hahaha

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lautjuhhh, sterkte met je opa ik hoop dat hij ook dit keer volledig zal herstellen!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, jeuuuhhhh de box. Weet je zeker dat Arco het goed in elkaar gezet heeft omdat ie zo wiebeld?? Ik zou nog even wachten met het boxkleed omdat je ook nog kans hebt dat de katten in de box springen en dan liggen er weer allemaal haartjes in.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wonder weer een weekje gered!!! Op naar de volgende!

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Onsukkie, balen van je slechte nacht en van je misselijkheid ineens. Hoop dat je je snel beter voelt! Waarvoor ben je precies angstig dan?

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @Onsukkie ah zo misselijk gadver meid! Hou je sterk!

Nou hier weer bijgedraaid hoor. Ben heel happy geworden van de babyshower was zoooo leuk.
    Meiden hadden het top verzorgd. Alles erop en eraan. Hele huis was roze en de ballonnen hangen nu nog :D

Ff nog niet terug gelezen ga ik strakkies op het gemakkie doen x

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ann, wat fijn te horen dat je niet meer emo bent!! Super dat je vriendinnen het zo goed geregeld hebben en dat je zo genoten hebt!!!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier kwamen mijn ouders Julian vanmidddag terug brengen en natuurlijk meteen zijn nieuwe kamer bekijken. Ze vonden het alletwee erg leuk dus dat is altijd goed om te horen!

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Bedankt had jullie reacties ook al even gelezen vanmorgne deed me ook goed !!!! :)

Deel Deze Pagina