April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: daarom ga ik deze week of volgende week ff naar de kapper, nieuw kleurtje voor het voorjaar en de laagjes en puntjes ff laten knippen. Heerlijk! Lig ik er mooi bij tijdens de bevalling! Hahaha!

Ann: shopsze!!!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

noa heeft 4 kiezen
    het is hier ook altijd een strijd met tanden poetsen
    ze heeft er totaal geen zin in maar ik ben al bang als ik iets van etens resten nog zie zitten en dat het tand rot is dus dan ga ik als een gek poetsen bij der

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou Arco gaat dan ook echt niet meer naast me lopen :p. Ik vind mezelf ook veeeeeeels te kaal zonder make-up, dus ik WIL niet eens naar buiten zonder.

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ook naar de kapper dus! Hahaha, iedereen hier.. :D

Ik mag dan ook de deur niet uit hoor! Dan bind ie me vast op een stoel.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Elke zwangerschap lijken ze wel groter te worden... helaas worden ze daarna ook weer kleiner ;).

Bij xander hield ik eigenlijk mijn eigen maat 75C, bij eva werd het 75D maar daarna door de pfeiffer en het afvallen van 80 naar 46 kg nog maar net een 75B (en ik denk stiekem A maar daar wilde ik niet aan...) Tussen Eva en Meike werden ze wel weer een 75C, tijdens de zwangerschap van Meike werden ze 75DD en daarna een volle 75C of een kleine 75D en nu zijn ze 75E...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Whahahaha, wat een ijdeltuiten hier allemaal. Eerst nog even de haren in model laten brengen zodat we er wel charmant bij liggen tijdens het puffen&persen.

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ook.. terwijl ik niet zo heel veel make-up op heb. Altijd mascara en een lipgloss, en met de zomer heb ik allerlei kleuren oogschaduw en potloodjes.. Leuk!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

raar he :p:p dat onze mannen dat niet leuk vinden hahahah

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lekker hoor :D
    Wij hadden ook een glazenwasser maar die hebben we sinds de zomer niet meer gezien...
    glasenwasser het emertje... (was denk ik dyslectisch) en hij deed voor 12,50 het hele huis, maar wij gaven altijd 15.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

75E! Pffff.. Das nog zwaar ook, of niet?
    Ik zat op 75A en nu op 75B.. Hoop dat dat zo blijft, vind het wel mooi..

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mn moeder ging zich eerst nog opmaken toen de bevalling begon hahahahaha Heb het niet van een vreemde

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    haha iedereen nog even naar de kapper :D ik ben vorige week geweest, ik moest wel! :D wwaarschijnlijk zal ik dan niet meer voor de bevalling gaan..

ik vraag me nog steeds af hoe ik de kinderwagen moet opmaken :S heeft iemand een idee? :D

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Een vriendin van me heeft toen haar vliezen waren gebroken een vriendin gebeld en die is d'r haar nog komen doen!! Hoezo ijdeltuitje!?

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heb denk ik nooit enorme gewaden aangehad...:)
    hahaha!
    Wel zie ik nu soms foto's dat ik denk, hu was dat toen leuk? of... jeetje wat een kont heb ik in die broek...
    oh ja, en anders zou ik al 10 jaar er slonzig bijlopen, nee dank je!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh haha, ik heb wel wat meer op: foundation, blusher, oogschaduw, eyeliner, mascara (éérst de wimpers nog krullen), lippenstift en daar overheen lipgloss....

In de zomer skip ik de foundation en blusher en gebruik ik een brozingpoeder.

Nu ik niet meer naar het werk ga sla ik ook de oogschaduw wel eens over. Maar dan wel extra mascara ter compensatie.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik wil me zeker ook opmaken voor de bevalling :D een beetje foundation en mascara is dan wel genoeg denk ik.. staat toch beter dan helemaal niks op alle foto's :D

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Je hebt bijna een hele lingeriewinkel in je kast hangen:p
    Napoleon, voor al uw maten hahahaha

Hier zo goed als niets gegroeid:(

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja echt fijn! Dat is zo'n hels karwei! Veel te veel ramen en te hoog natuurlijk.. Dus ben echt blij dat ie volgende week al kan, dan is het weer helemaal schoon voordat de kleine er is..

Hoezo ik ben erg.. Hahaha!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mijn eyeliner is getatoeerd, dus die zit alvast hahahaha

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja en dan sta je er mooi op joh, uitgelopen mascara van het persen en de tranen, rode ogen van het persen, een gevlekte huid... :p

Deel Deze Pagina