April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja idd, morgen 38 weken! Gaat snel nu.. Maar het kan me niet snel genoeg gaan.. Vannacht wéér ellendig geslapen. Das ook de reden dat ik zoiets heb van 'kom maar op baby!'.

Ik loop ook veel TM.. wie weet! We zien het wel..

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Niet zozeer het zwanger zijn ben ik zat, maar alles wat erbij komt kijken aan kwaaltjes enzo..

Ka: jeetje, das schrikken dat ze d'r te klein schatten! Maar wellicht valt dat straks reuze mee met de groei-echo, dat was bij ons ook zo! Kop op..

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid
    ik zou het ook hebben hoor
    maar ik denk als je het iets meer los laat (niet lullig bedoelt)
    van baby kom maar op, (en het is moeilijk i know)
    misschien dat het dan wel zich eerder aankondigt
    (net als minder bezig zijn met zwanger worden dan lukt het meestal ook niet )

het is heel moeilijk
    ik wil ook het liefst dat die kleine liever vandaag dan morgen komt
    die pijn wordt met de dag ondragelijker:(

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja.. we hebben het toch niet in de hand. Hij komt wanneer hij er zin in heeft en niet eerder.. Kwestie van afwachten en geduld..

5. Trotsemama1

dat is ook zo
    hadden we het maar in de hand he :)
    maar je kunt het :D
    daar ben ik van overtuigt:D
    je bent al zo sterk met die slapenloze nachten

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lief van je! :)

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Lieffies..

Mijn handen protesteren weer.. Ik zet de laptop ff aan de kant, ik zal af en toe een beetje meekijken. Anders alvast een fijne avond en een heel fijn weekend!

xxx

8. Trotsemama1

fijne avond !!

en rustig aan

xxx

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja heel lastig inschatten wat minder bewegen is. Soms heeft ze dagen dat ze heel veel beweegt en soms is ze een stuk rustiger. Maar dat is wat ik nu 'normaal' vind. Misschien is dat rustige dan niet normaal en moet ik dan gewoon maar eens bellen voor de zekerheid. Even goed opletten dus.

Ikheid, ze zeiden alle drie al dat ze aan de kleine was, maar deze vk vond het wel heel mini. Maar goed. Rustig afwachten en we zien het donderdag. Hoop dat het meevalt!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Fijne avond moppie!

@ bewegen baby: Vandaag had ik een rustig dagje en dan beweegt ze heel veel. Woensdag en gisteren (vooral gisteren) was ik behoorlijk druk en dan is ze een stuk rustiger. Het houdt dus echt verband met mijn eigen dagindeling en -drukte.

11. Trotsemama1

mermaid
    hier maakt het dus niet uit
    als ik druk ben is de baby rustig
    als ik rustig ben is de baby ook rustig
    dus blijf gewoon ongerust
    maar dat komt ook mede door de overlijden van jayden hoor!
    ben daardoor sneller ongerust
    kan me namelijk niet herinneren dat ik bij noa ook zo ben geweest

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ka ; is goed !
    He niet fijn dat de andere verloskundige ineens iets anders zegt.. Hopelijk groeit je beebje nog even goed door, maar het gaat vaak toch met groeispurten toch ? Ik zou overigens nu wel gewoon gelijk bellen en niet pas bij om de 5 min. dan moet de vlk maar inschatten of er wat gedaan moet worden.

Hier trouwens ook een andere verloskundige vandaag ( hebben we niet toevallig dezelfde ;) ) dus geen echo, want dat kon zij niet. Helaas...
    Verder was alles goed. Helaas wel weer wat eiwitten, maar bloeddruk was weer iets lager. Verloskundige vond wel dat ze al heel laag in mijn bekken lag, maar heb eigenlijk niet gevraagt wat dat kon betekenen. Daar denk ik meestal pas thuis weer aan..

Zag ook nog een mooi kapsel voorbij komen :)

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid hier ook ja. Je bent je ook minder bewust van bewegingen als je zelf druk bent.

Voorweeen kunnen heel lang aanhouden toch? Een aantal van jullie hadden daar ook al wel last van dacht ik?

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris heel herkenbaar! Dan bedenk je thuis allemaal vragen.
    Jammer dat ze geen echo kon maken en dat er weer eiwitten in zaten. Maar wel positief dat je bloeddruk goed is! Ik weet niet wat het betekend dat ze al heel laag in je bekken ligt. Misschien dat ze 'gewoon' vast in het bekken ligt? cvib of zoiets schrijven ze dan op je kaart.

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja ze zit al een paar weken vast in mijn bekken. Maar ik vertelde dat ik veel pijn laag in mijn bekken heb, misschien daarom wel. Dat ze bedoelde dat het daarvan zou kunnen komen ofzo.
    Je hebt een berichtje trouwens ..

Wij gaan even met doggie een klein rondje lopen. Even frisse lucht happen

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris, ik had hem gelezen en je hebt weer een berichtje terug. 2 zelf haha. Loopse!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Meiden ik ga ervan door. Toedels! KUS

18. Trotsemama1

toedelss
    xxxx

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ka, wat vervelend dat je je zo ongerust voelt! Kan het me goed voorstellen, maar ik weet uit ervaring dat ze vaak verkeerd inschatten. Ik ben bij Lukas eerder ingeleid omdat ze hem zo groot vonden, maar uiteindelijk was hij nog geen eens 7 pond! Had dus geen maatjes 50 gekocht en moest schoonmoeders dus snel bellen of ze bij de hema wat pakjes maat 50 wilde halen!

@ Ikheid, spannend he, voor een auto kijken! Ik ben dan zo'n twijfelaar. Of we niet een kat in de zak kopen ofzo. Heb je de Lancer bij een Bovag bedrijf gezien? Wij hebben vorig jaar maart een andere auto gekocht en hij gaat volgende week voor het eerst voor een grote beurt. Dus ben benieuwd of ons dat veel geld gaat kosten! Uit welk bouwjaar is de Lancer?

@ Mermaid, lief dat je mannetje boodschapjes alleen ging doen! Heeft hij nog wat lekkers voor je meegenomen?

Hier, vandaag niet meer kunnen slapen. Ze zijn heel de dag bezig geweest buiten met het snoeien van het plantsoen, dus heel de dag herrie. Ze zijn ook nogal rigoreus te werk gegaan zeg! Er staat echt helemaal niets meer!!!
    Wel vanmiddag met mijn moeder de gordijntjes eindelijk afgemaakt, dus dat is nu helemaal klaar.

Manlief had vandaag cursus in Zaandam. Dat is best een aardig eindje rijden hier vandaan. En terug natuurlijk hartstikke in de file. Maar hij was echt net op tijd thuis, want ze waren al bezig alle straten af te zetten ivm de stille tocht voor Millie. Als je bij ons de wijk in rijdt zijn er eigenlijk drie wegen waarmee je bij ons huis kunt komen. En alle drie die wegen zijn onderdeel van de stille tocht, dus dan kun je er niet meer in of er niet meer uit!

@ LadyZ, dus ik krijg geen muffin opgestuurd??? Jammer hoor! Leuk dat ze zo afscheid van je hebben genomen. Wat had je gekregen?

20. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi hoi

Kwam even snel spieken of er al nieuws was van KLeintje

@Kleintje fijn dat de kleine is ingedaald en hopelijk bgeinnen de weeen alsnog vanzelf en anders veel succes morgen!

@TM mooie haren staat je erg goed

@Ikheid gelukkig je bent er nog al mag je mannetje best komen nu toch?

@Janne ja hoor de kleine mag komen we zijn er helemaal klaar voor ben zo benieuwd wanneer het zover is

Ga nu lekker mijn kopje thee drinken met eindelijk een wafel en lekker nog een beetje slagroom jammie
    En daarna lekker x factor kijken fijne avond allemaal

Deel Deze Pagina