meiden.. ik hoop dat jullei allemaal heerlijk slapen. gisteren voorweeën gehad. nu erge diarree en last van maagzuur oid..... bleg!!! ben er al vanaf 3 uur uit vannacht... ga zo maar even badderen oid..... het mag nu wel komen hoor!!!!
ha die wonder... en .. was de ananas lekker??? napoleon: heerlijk he... de zandbak weer open.... ik heb do ook met zoonlief in de tuin gespeeld
Morgen, Idd spannend Wendy ben benieuwd! Oww mijn ribben doen zooo pijn ze zit er gewoon tegenaan en word steeds pijnlijker en maagzuur erbij... Vandaag wel 35 weken (-: maar ff een )-: Hoe heeft iedereen geslapen?
Goeiemorgen! Hoe hebben jullie geslapen? Ikheid, spannend zeg, nieuwe auto!! Ja, altijd een soort risicogevoel met een auto he! MIjn broer is autoverkoper, dus wij kunnen via hem altijd best betrouwbaar aan een geode auto komen én voor weinig geld Fijn dat het verder goed gaat haha, ik dacht echt 'die is aan het bevallen ofzo!' Was het maar zo, nu al 38 weken toch? Ka, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent bij de vk. Anderzijds schatten ze ewl vaak verkeerd natuurlijk, dusi k zou me geen zorgen maken. Als zij dat had gedaan had je wel direct een echo gekregen en niet pas donderdag, toch? Over die weeën: ik zou in jouw geval direct bellen, omdat de beeb nu ws nog te klein is enzo voor thuis bevallen. Ik zou zelf een soort geruststelling of iets nodig hebben. Of bel anders maandag de vk even om te vragen wat je moet doen! Bewegingen baby: gister schrok ik zelf, om een uur of 3 realiseerde ik me dat ik de baby alleen nog maar tijdens een hikpartij had gevoeld en verder niet. Maar uiteindelijk ging ze weer flink te keer 's avonds. Ik herken wel een duidelijk ritme, dus dit vond ik echt raar, maar was 's avonds op zich wel weer gerustgesteld. Nu is het ook weer een flink gebeenstrek vanbinnen, dus zit wel goed. Surf, GEFELICITEERD dat je vriend zijn bul heeft!!! Wat een lekker gevoel moet dat zijn! Was je nakijkwerk niet voor niets Mirjam, fijn dat je vader thuis is zeg! En is je haar al beter? Ik vind jouw blunders wel leuk Maarre... niks over blondharigen he, want ik ben van mezelf hoogblond Alre, wanneer krijg jij verlof? Sterkte nog met de laatste loodjes op je werk! En fijn, bijna de sleutels! He TM, dat is een rotgevoel na zo'n feest zeg! Ik herken het een beetje, want van onze vrienden woont niemand dichtbij, mijn beste vriendin zelfs 5 kwartier rijden. Dat is echt niet leuk Ook mijn familie woont bijna allemaal op een uur afstand. Vooral nu ik zwanger ben mis ik soms echt dat ik niet 'even' bij mijn moeder langs kan, gek he! (zou wel kunnen als ik in jouw huis woonde ) Soweiso ben ik zo snel moe dat ik helemaal geen zin heb in feestjes en dat soort dingen. Beetje lekker geslapen en nu weer een fris gevoel erover? Wendy, spannend, de voorweeën! hoop je dat het doorzet, of wil je toch liever eerst op je eigen slaapkamer terechtkomen? @Hier: ik moest vannacht toch vaak plassen! Niet normaal . En gistermiddag na het boodschappen doen stortte ik een soort in, voelde me echt helemaal weer niet lekker. Deze keer keelpijn en misselijk, bah. Keelpijn is nog helemáál niet over. Rond 8 uur was ik het zat in bed, lag niet lekker meer, dus maar eruit. Vandaag wat kleine klusjes in huis doen met m'n man, maar ik denk eigenlijk dat hij het doet en ik toejuich vanaf de bank Jullie nog plannen? Ohja, Ingrid, alvast gefeliciteerd met Roeland! Veel plezier met zijn verjaardag vieren enzo!
hoi meiden... het rommelt wel de hele dag....maar echt pijnlijke weeën zoals vannacht... nee... dat nu niet. wil vanbinnen eerst de slaapkamer af hebben... wel zo fijn. ik doe de raarste dingen... ben nu de hele kast aan het strijken.... ja alles moet straks netjes in de nieuwe kast he!!! ------------- ann super zeg 35 weken
Wendy; mijn moeder zegt de hele tijd; als je echt gekke huishoudelijke klusjes gaat doen dan komt de baby Dus wie weet.. Aan de andere kant doe ik aan de lopende band gekke dingen TM; balen van zo`n rotgevoel na dat feest. Hopelijk heb je er niet van wakker gelegen vannacht ! Janne; hopelijk zet de keelpijn niet door, je was er net vanaf toch ? Hier weer vrij goed geslapen.. geen last gehad van oefenweeen, gisteravond weer wel. Ik geloof er nog niet zo in dat het bij mij snel zal doorzetten.. maar ja.. je weet het niet. Gisteren had mijn vriend ineens heel erg zoiets van; van mij mag ze echt gewoon nu komen. Hij wil weten hoe ze eruit ziet en hij ziet dat ik het zwaar heb en vind het wel genoeg zo.. soms zijn ze toch wel heel lief die mannen van ons
Janne was het maar z'n feest dat het gevoel weg is heb er net met manlief over gepraat en nou voelt hij zich schuldig maar het is ook wat hoor al vanaf week 22 alleen en niemand die even denkt hiero o ik ga even bij jessica op de koffie nee ik moet vragen wat andere mensen gaan doen ik moet altijd actie ondernemen vind ook dat wel anders om mag me dochter komt gelukkig vanavond weer thuis en tot die tijd blijf ik lekker boven op bed een boek lezen en laptoppen heb er echt geen zin om uit te komen
TM wat balen dat je je zo eenzaam voelt! Kan me voorstellen dat je er een dipje van kreeg. Straks als de kleine er is en je weer alles kan er weer lekker op uit! Ingrid herkenbaar. Hier wil ook iedereen nog even snel op bezoek komen of wat leuks doen voordat de kleine er is. Maar liever niet meer nee. Vind het wel prettig alleen en lekker op mijn eigen tempo rommelen in huis enzo. Wendy wat een rotnacht! Hoop je dat de voorweeen overgaan in echte weeen? Janne wat balen van je keelpijn. Hopelijk is het snel over. Vandaag leker rustig dagje. Kris Fijn van je goede nacht! Lekker is dat hè. Weer even bijtanken. En wat lief van je vriend! Ik ga de hondjes uitlaten, in de regen..... Bah! Hoop dat het vanmiddag beter weer wordt. Er is oefendag voor politiehonden en mijn man doet mee met één van onze honden dus ik zou gaan kijken met een vriendin en hun dochtertje. Nu hopen op droog weer
Hier heb ik het hond-uit-laten nog net droog kunnen doen.. dus hopelijk redt jij het ook nog net. Ik had geluk. Hier vlakbij een stuk waar ze los kunnen en daar kwam ik een andere man met een duitste staander tegen. Chester is helemaal niet zo`n speler, maar deze vond hij blijkbaar leuk, want ze hebben me toch gerent met zijn tweeen !! Heerlijk. Ik hoefde niet te lopen. Heb een kwartier / 20 min. met de baas van de duitste staander staan kletsen en de honden maar rennen. ... zo lukt het me wel nog de hond uitlaten !! TM; he zo te lezen nog niet helemaal super he.. balen joh. Mensen denken toch wel erg vaak eerst aan hunzelf he. Vanavond lekker je dochter thuis !!
Hoi hoi, Jeetje wat een blz erbij, heb niet alles kunnen lezen, sorry Gisteravond gezellig bij een vriendinnetje op visite geweest en vandaag gaan we onze kledingkast uitmesten en dan vooral mn vriend zn kant!!! Die kan nooit iets wegdoen, dus er liggen kleren in zooo uit de vorige eeuw8) Jullie nog plannen?? Kleintje nog niet bevallen?? Zal vanmiddag na ons kastavontuur even bijlezen. Iedereen alvast een hele gezellige (helaas druilerige) zaterdag!!
moguh! Prima geslapen, 1x wakker om te plassen en 2x om om te draaien. Slaap sinds mijn gesprek met de vk een stuk beter! Straks wordt onze poes opgehaald, das toch wel even slikken hoor... Ze gaat naar mensen die haar veel aandacht kunnen geven, misschien knapt ze dan op. Vanmiddag naar mijn ouders, broertje is daar ook dit weekend. Zo nu bed afhalen (zweten jullie ook zo snachts...).
Kris lekker dat hij zo heeft kunnen rennen! Weer wat energie kwijt. En het scheelt dat je zelf niet zo ver hoeft te lopen. Wij wonen aan de rand van de stad en als we de achtertuin uitlopen is daar het honden uitlaat terrein waar ze lekker kunnen rennen. Echt ideaal. Napoleon wat erg dat de poes weg gaat. Lijkt me zo moeilijk! Maar ze krijgt daar wel lekker veel aandacht. Dat zal haar ook wel goed doen. Hoe zou het met kleintje zijn? Zal ze al aan het bevallen zijn? Ben zo benieuwd!
Hier ook al zo zweten ja en opvliegers! Heb vannacht gewoon zonder deken geslapen. Ben normaal gesproken echt een koukleum. Gek is dat hè.