April 2010 mama's deel 3

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Rosado, Feb 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa leuk he die opvliegers:p:p
    hier ook echt heel veel last van
    onze kachel staat op 20 graden maar gister leuk het wel 25 graden :p:p

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

Oct 18, 2007
    12,598
    1,244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Heb niet alles gelezen, maar zag wel dat TM zich heel rot heeft gevoeld. Wat naar meis.....hoop dat het inmiddels een beetje beter gaat.

Ben ook razend benieuwd hoe het met Kleintje is!! Spannend hoor!

Hier heb ik de 39 weken bereikt! JOEHOE!! Ananas heeft nog geen fluit gedaan...hahahhaa....ga zo ff een flinke wandeling maken....weer of geen weer....ik ga dr voor ;):D

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,587
    0
    36
    Haha wonder! Heel veel succes met wandelen! Hoop voor je dat het wat uithaalt. Ben je het al zat of gewoon erg benieuwd?

TM ik zat gister ook met de kachel uit in een t-shirt tv te kijken. Mijn man heeft het normaal altijd heel warm en die trok een trui aan :)

4. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Wonder ... het mag bij jou nu ook echt wel komen he ! las gisteren iets over frambozenbladthee ?? Nog nooit van gehoord verder hoor, maar wie weet..

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Het zweten valt hier nog wel mee, al was ik vannacht wel wat bezweet. Ik heb ook nog niet het zeiltje op m'n bed liggen ;)
    Ik had na de bevalling van Emma juist dat ik enorm zweette, ik werd echt op een gegeven moment badend in het zweet wakker (en toen net een paar dagen ervoor m'n goede matras weer op het bed gelegd...). Dat zeiltje laat ik dus na de bevalling ook nog maar even liggen, of je moet een driedubbele molton op je bed doen of zo..

@ napoleon: sterkte straks voor als jullie poes wordt opgehaald, wel fijn dat jullie al wel een goed adres hebben gevonden.

@ kleintje: mocht je dit nog lezen: sterkte vandaag!

Ik moet zo maar even aan de slag hier, van het stilzitten wordt ik stijf en dan heb ik echt steeds even nodig om 'soepel' of pijnloos te bewegen, ik kan dus maar beter even doorgaan met bewegen dat steeds even iets pakken en weer gaan zitten..

6. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    Ja napoleon sterkte als de poes wordt opgehaald.. ! Heb niet helemaal gevolgt waarom die weg moet, maar toch heel veel sterkte ! Hopelijk komt ze helemaal goed terecht

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Wat fijn dat je vader weer thuis is zeg! Oh, en ik ben benieuwd naar je nieuwe haar. Foto!!!

@ Ingrid: Lekker lomp van die buurman om die hondjes los te laten lopen als ze niet eens luisteren. Als jouw hond dan 1 van zijn poedels gepakt had was ie waarschijnlijk nog boos op jou geworden ook, terwijl zijn honden niet luisteren…

@ TM: Hè wat vervelend dat je je zo eenzaam voelt(de). Heb je geen vriendinnen in de buurt wonen?

@ Janne: Wat vervelend dat je weer zo’n keelpijn hebt. Hopen dat het snel overgaat.

@ Napoleon: Fijn dat je een goed huisje voor de kat hebt kunnen vinden, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het ondanks dat ze vervelend is niet leuk is om haar weg te doen.

@ nachtzweten: Ja, heb ik ook last van. Als ik ’s morgens wakker word om te plassen is vaak mijn hals helemaal nat. BAH!

@ hier: Gisteren bij mijn vader en stiefmoeder gegeten omdat mijn vader jarig was. Mijn stiefmoeder had lekker lasagne gemaakt, mjammie, niemands lasagne kan daar aan tippen. En het hele gezin (vader, stiefmoeder, oma, zusje + aanhang en broertje + aanhang) hebben een pool gemaakt van wanneer de baby geboren gaat worden en hoe ze gaat heten. Tja, de datum is voor mij natuurlijk ook een verrassing, maar de naam heeft in ieder geval niemand goed, hahaha. Verder is hier de vaatwasser weer in werking en ga ik vanavond lekker eten met een vriendinnetje.

8. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    Goedemorgen allemaal!

Heb niet helemaal bijgelezen, probeer ik vanmiddag wel even te doen.

Lekker Mermaid, dat je vaatwasser is geïnstalleerd! Daar ben je mooi vanaf!

Napoleon, sterkte vanmiddag als je katje wordt opgehaald. Ik kreeg toevallig van de week een krabbel op hyves van degene die onze poes toen heeft overgenomen en vond het fijn om te horen dat het nog steeds heel goed met haar gaat. Mis haar stiekem nog wel een beetje (is wel al bijna 2 jaar weg!)

Ik heb het ook zo snel warm, terwijl ik normaal echt een koukleum ben. Slaap de halve nacht zonder dekens en merk dat ik mijn buik ook heel de tijd bloot leg als ik in bed lig. En soms zit ik hier in mijn hempje op de bank, terwijl ik normaal vaak lekker onder een fleecedekentje lig!

Het maagzuur lijkt ook met de dag erger te worden! Eerst was het voornamelijk 's avonds en bij het naar bed gaan, maar nu is het echt heel de dag en 's nachts is het echt zo erg, dat ik er zo'n beetje drie à vier keer per nacht eruit ga om melk te drinken en de Rennies vliegen er doorheen! Overdag drink ik ook al veel melk en eet vla en pepermuntjes enz. Wordt er gek van!!!

Nou ik ga zo even de boodschapjes uitpakken (moest eerst even uitpuffen op de bank van de boodschappen doen) en daarna gaan Lukas en ik een taart bakken. Hij wilde per sé van Prinses Lilifee :) Dus we maken een roze taart (alvast voor zijn zusje zei hij).

Tot later!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ola!

Niets bijgelezen.. voel me een beetje down vandaag. Ik wil zo graag wat gaan doen, maar er komt maar niets van, ik verveel me dood! Bah bah!

Hoe is het hier?

Nog wat van Kleintje gehoord?

Hier weer een rotnacht 8er de rug.. Ik ga zo maar 's ff een rondje doen met de honden. Oooh ja, vandaag 38 weken! Hij mag nu ècht komen hoor!!! Hoe eerder hoe beter!!!

xxx

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik ben het zat!! Ben doodmoe, en depri want m'n haar zit
    voor geen meter!!!!! Er zit een oranje gloed in en het model wil ook niet!!!! Demi liep te dreinen dus m'n ouders boden aan om even op haar te passen zodat ik kon bijkomen.. Vriend en ik liggen nu allebei op de bank haha
    denk dat ik zo maar een rode föhn ga halen zodat ik iig het model leuk kan krijgen..
    Heb net een
    topic in de lounge geopend over m'n haar dus als iemand tips heeft...??

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik bedoel geen rode föhn maar een RONDE föhn haha

arme ikheid.. Zullen we ff samen depri wezen!!??
    Ik duim dat je mannetje snel komt!!

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik zou weer terug gaan naar de kapper mirjam!
    Helaas is wel vaker bekend dat blonderen tijdens de zwangerschap niet altijd goed gaat...

Poesje is opgehaald. Ze liet zich van haar beste kant zien, kwam meteen kroelen bij die mensen. Die vrouw is altijd thuis en dan kan ze ook lekker de hele dag binnen zitten en geaaid worden wat ze zo graag wil... Moest wel ff huilen... Ondanks dat ze hier gewoon niet te handhaven was... (kon niet alleen in de kamer, dus wanneer wij boven waren of weg moest ze in de tuin en dan ging ze vreselijk miauwen en we hebben de buren al op de stoep gehad)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mirjam: balen van je haar zeg! Ik zou terug gaan naar de kapper!

Napoleon: ooooh wat sneu dat je d'r weg moest doen, maar wel beter dit, zowel voor jullie als voor haar..

14. caromama

caromama VIP lid

Jan 23, 2007
    9,017
    5
    38
    @ Ikheid en Mirjam, balen dat jullie zo'n down dag hebben! Kop op meiden, nog even doorzetten!

@ Mirjam, ik vind ook altijd dat mijn haar bij de kapper prima zit en na 1 x wassen thuis is er weer niks mee te beginnen.

@ Napoleon, fijn dat ze zich in ieder geval van haar beste kant liet zien. Blijft niet leuk, ook al is het de beste oplossing. Sterkte meid!

Hier is de roze Prinses Lilifee kwarktaart af en staat de koelen in de koelkast. Heb net de adresetiketten voor de geboortekaartjes klaar gezet, die kan ik vanmiddag bij mijn vader printen. Ook gelijk de etiketten voor de traktatie gemaakt, maar dan moet mijn vader maar even de kamer uit gaan, want daar staat de naam ook op. Bij de winkels roze karton gehaald en daar plak ik dan de etiketten op om ze met een roze lintje aan de traktatie te hangen.

Ik ga nu even Bob de Bouwer domino spelen met Lukas en daarna naar mijn ouders. Hij blijft daar vanavond logeren, want wij moeten naar een feestje (heb daar eigenlijk niet zo'n zin in, maar het is ook wel leuk om iedereen weer even te zien.)

Doei doei!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Pffft ben op de helft in de kast..... en heb eigenlijk geen zin meer, maar ja

Napoleon: ojee, ze is nu toch weg.. Gelukkig wel naar een fijn huisje

Mermaid: joehoe geen afwassen meer!!

Mirjam en ikheid: even wat big smiles :D:D:D:D:D:D jullie kant op en mirkam succes met je haar..

Caro: sorry voor de muffin..., maar jullie hebben nu wel een hele lekkere taart!!

Hier ook 's nachts heel warm, overdag nergens last van.

vraagje:
    Die kleine ligt steeds met z'n handen:( in mn liezen en dan met zn kont omhoog en dan strekt ie zich uit. Ik heb nu net naast mn lies (iets meer naar het midden) een bult die pijn/ beurs aanvoelt.
    Kan het zijn dat ie dat een beetje gekneust heeft ofzo door zn rek en strek oefeningen??

16. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    LZ; ja wie weet.. ik voel daar ook veel gefriemel, maar mijn liezen doen ook zeer ik denk gewoon van het gewicht ..

he sombere meiden; het weer werkt ook niet echt mee he ! Als het zonnetje nou lekker zou schijnen zou de wereld er een stuk vrolijker uit zien.
    Ik heb net bij de prenatal toch nog 2 pakjes bijgehaald. 1 maatje 50 en 1x maatje 56... daar werd ik in ieder geval weer blij van.. !

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag!!!

nog geen nieuws van kleintje las ik, die ligt nu vast te puffen of met d'r kleintje in d'r armen!

Slechte nachten, balen!!!

Wendy, hoop dat het door gaat zetten!

Ladyz, zou maar zo kunnen dat dat door de gym-oefeningen van de kleine komt!

Mirjam, balen van je haar. Misschien weer terug naar de kapper kijken wat ze kunnen doen??

TM, balen van je depri dag. Gewoon lekker in bed blijven liggen!

meer weet ik ff niet meer, sorry!!

Hier, redelijk geslapen alleen last van rug en nek dus dat sliep wat minder fijn. De rest van m'n lichaam heeft me vanacht iig wel met rust gelaten!!

Nu af en toe van die steekjes in mijn rug maar die verdwijnen ook telkens weer dus dan is het goed. Net 2 van de 3 honden uitgelaten en toen deed het zeer aan mijn onderkantje dus Roeland mocht nr 3 doen want moeten straks nog met zijn ouders naar de winkel voor traphekjes dus moest gewoon even zitten anders loop ik straks niet meer. Gaat ie vragen, voordat hij weggaat, of ik nog iets voor hem wil doen. Nou nee dus!!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    heb hongerrrrr

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    hmm het restje suikerpinda's was niet genoeg... ga ff beneden wat kanen!

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    * Buddy nieuws! *

Wonder smste mij net dit:

'Hey buddy, ik ben begonnen! Ben nu naar het ziekenhuis. Houd je op de hoogte!'

Ze heeft 4 cm ontsluiting en Ronald is gelukkig gewoon in NL.

Dusse.... ananasharten helpen toch ;)

Share This Page