April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    * Buddy nieuws!! *

Nog geen kindje geboren ;)

Wonder smste om 1825u:
    Gaat goed! Heb nu 6cm! Ze verwachten dat ze vandaag geboren wordt.

Om 2014u smste ze dat ze 7 cm ontsluiting heeft en dat ze om 2100 haar vliezen gaan breken. Dat is dus waarschijnlijk nu gebeurd....

(en ik had bezoek dus kon het niet eerder posten ;))

Ik ga zometeen wel mijn bed in, voel me steeds zieker, dus misschien post ik morgen pas meer over Wonder of heeft ze dan zelf al wat gepost....
    Spannend he!

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ wonder: ooooh, je hebt nu vast ondertussen je kleintje al wel in je armen of zit er tegen aan....
    Ik ben erg benieuwd..

3. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He wonder zet em op meid.. ik ben echt benieuwd.. veel succes meid. en sterkte

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Spannend hier zeg.... Zit elke 5 min te kijken hahaha

bed op klossen: doet m'n vriend pas als ik bevallen ben. Anders is
    het veel te hoog en daarbij speelt Demi graag op ons bed en wil niet dat ze eronder kan!! Ik moet toch 3 dagen blijven in het zh dus heeft hij tijd zat!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Ooooh spannend. Nou ik ben benieuwd hoor wanneer ze "echt" gaat bevallen.

@ Kleintje: Ben ik ook benieuwd naar.

@ hier: Lekker gegeten met mijn vriendin. Was hartstikke gezellig. Volgens Arco stink ik nu onwijs naar de knoflook, wat heel goed zou kunnen aangezien er behoorlijk wat verwerkt zat in het voorgerecht, haha.

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ooooh spannend hier
    kwam toch nog even spieken
    wonder denk dat je nu ong, je beebje wel in je handen hebt!

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik heb geloof ik 20 pagina's bijgelezen, ik zal morgen ff reageren maar ik was ff benieuwd naar kleintje en wonder.

spannend hoor als het goed is morgen dus 2 april baby's erbij :D

hier druk gehad. gister met schoonmoeder naar prenatal geweest mocht nog een blije doos op halen :D
    en vandaag bed op klossen gezet. dus dat wordt zo eerste nacht in de hoogte :p hopelijk rol ik er niet uit vannacht.
    en we hebben de laatste dingen in de babykamer gedaan. luxaflex opgehangen en plinten moesten op maat gezaagd en gelegd worden.
    maar we zijn klaar voor de komst van de klein.

tot morgen meiden

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, net terug van de verjaardag, dus even checken of we al nieuwe aprilbabies (eigenlijk maart dus) kunnen verwelkomen, maar nog niet helaas. (of in ieder geval nog niet zover wij weten).

Morgenochtend kom ik weer even checken!!! Spannend!!!

Ga nu mijn bedje opzoeken! Gaaaap!!!!!!!!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden!

Zoals jullie zien ben ik er vroeg bij voor een zondag...Ik kon echt niet meer slapen dus ben er maar uitgegaan. We moeten nodig de radiatoren eens ontluchten, want ik heb nu de verwarming aangedaan, maar doordat er lucht in de radiatoren zit hoor je zo'n mega-irritante pieptoon. Echt een super k-geluid en ik word er op t moment een beetje agressief van :x:x. Zo, verder niks te klagen.

Vanmiddag nog de verjaardag van mijn broertje. En ik ben benieuwd of we nog babynieuws krijgen vandaag.

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mermaid: goedemorgen!
    hier ook een vroege vogel, al had ik nog best even kunnen liggen. De eerste (en vaak de enige) dag in de week dat ik geen wekker hoef te zetten, wordt Emma al om 6 uur wakker van 't hoesten.. met de mededeling dat zij "genoeg geslaapt" heeft...

't is zelfs nog te vroeg voor babynieuws...

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, ik heb even een joggingbroek en een vestje besteld als after-childbirth-outfit....Da's zo lekker makkelijk van de H&M, gewoon een acceptgiro bij de bestelling, dan kun je wat later betalen als je even geen centjes hebt :).

Oh en een vraagje (niet zwangerschaps- c.q. bevallingsgerelateerd): Ik heb elke keer een dicht oor. Als ik dan praat hoor ik een soort echo ofzo. Is echt mega-vervelend en ik weet niet hoe ik er weer vanaf kom. Iemand een tip???

12. mirjam2112

Goedemorgen vroege vogels!!!

Ik wil babynieuws!!!!!

Hier ook een vroege vogel, vriendje
    had zich verslapen en van de schrik kan ik nu niet meer slapen haha
    spring maar even onder de douche..

Had gehoopt op babynieuws...... Zal toch niks met klei
    tje zijn....?? Staat op de Hyves ook nog niks..
    Ze is al zo lang 'bezig'......

Mermaid: geen idee maar ik heb het ook een tijd gehad, heel irri maar is vanzelf weggegaan..

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hey Mirjam, ook al zo vroeg wakker dus. Ik ben ook benieuwd naar Kleintje...Volgens mij moest ze gisterochtend om 07.00 uur al in het zh zijn om in te leiden, dus dan zou er nu toch een beebje zijn zou ik denken....Ik wacht in spanning af.

@ mijn oor: Af en toe "plopt" ie open, maar gaat dan weer dicht. Ik hoop maar dat t bij mij ook snel overgaat...

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    #4114 Emmetje75, 21 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
    hihi, ik zie net dat de AH de ananas in de aanbieding heeft, 2e gratis.. :D

@ mermaid: voor dat dichte oor kun je proberen je neus te sprayen of te druppelen met zoutoplossing (of evt. xylometazoline), het zou kunnen komen door een verstopping tussen neus en oor.

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Goedemorgen meiden.....

Ik wil net als julie babynieuws!!!!

Oor: ook hier elke keer oor dicht en dan suist het.... heb ook verstopte neus... dus maar weer aaan de zoutoplossing oid....

Hier heerlijk geslapen... 2x eriuit geweest vd wc..... geen weeën gehad vannacht. Wel gek eigenlijk... het rommelde al een paar n8en. En nu is de slaapkamer af en slaap ik de hele n8 door....

Morgen maar eens ananas halen...haha

fijne dag allemaal

16. mirjam2112

Balen wendy!!! Aan de ananasdan maar!!
    (al geloof ik er niet echt in hahaha en vind het vies ook dat hart)

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid jij ook last van opvliegers?! Hier ook al! Irritant hè.
    Wat een duur traphekje zeg! Scheelt inderdaad dat je het niet zelf hoeft te betalen. Wat leuk dat trapje/wc-verkleiner voor Julian!

TM jullie hebben dus even lekker genoten van de ongestoorde tijd met z'n 2en :p Hopelijk heeft het effect!

Caromama leuk zo'n dagje thomas de trein! En lekker dat je een relaxdagje hebt :D

Wendy jij bent druk geweest zeg! Wel een goed gevoel nu je zoveel gedaan hebt en jullie klaar zijn voor de baby?

Mermaid jij was vroeg wakker. Hier ook al half 7 wakker. Toen kwam manlief thuis van een avondje stappen :$ Om half 11 krijgen we visite dus daarvoor trommel ik hem mooi zijn bed uit. 's Avonds een vent, 's ochtends een vent :p
    Wat irritant van je verwarming!

Ik ben ook er benieuwd hoe het met wonder en kleintje gaat!! Had gehoopt dat er al nieuws was. Nog even geduld maar :)

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ka85... zo je vriend was mooi op tijd thuis... succes straks met de visite!!!

mijn man drinkt nu nog wel bier in het weekend... maar .... niet teveel... want tja hij moet misschien binnenkort naar het ziekenhuis met mij.

Hoe doen jullie dat/

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Moggel,

Heb iig nog geen sms gekregen van dr en durf dr ook niet echt een sms te sturen. We horen het wel...
    Ben heeeel benieuwd!

Bier: Mijn vriend lijkt wel meer zwanger dan ik hahaha sinds ik zwanger ben en niks meer drink doet hij er ook niet echt aan hij vind het niet gezellig zegt ie ;)

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo hee... nou dat doet mijn vantje niet hoor....

ik heb het hem gisteren even gezegd... wat nou als je naar het zh moet rijden... ja maar ... daar houd ik wel rekening mee zei ie toen heel lief!!

mermaid: handig he online shoppen?? en hopelijk is het snel binnen

Deel Deze Pagina