April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    kraamzorg: heb me er ook niet druk om gemaakt.

Wij hadden en oudere vrijgezel en die deed alles... ze kookte warm eten, streek alles....., poetste, keek mij en baby na.
    ze is 10 dagen gebleven ivm zware bevalling
    het was geen gezellige vrouw... maar daar kwam ze ook niet voor.

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen!

geweldig nieuws dat er weer 2 beebjes erbij zijn!

Kleintje: gefeliciteerd met jullie zoon Mike!

Wonder: gefeliciteerd met jullie dochter Elin!

Leuke namen ook! :D

Ann, beterschap! af en toe neem ik hier ook een paracetamol zodat ik een beetje kan slapen met de BI.. een fijn gevoel vind ik het ook idd niet.. maar als je zo een beetje kunt slapen.. heb ik het er wel voor over... hoe voel je je vandaag?

kraamzorg, ik zie het wel of diegene me bevalt of niet.. meestal zeg ik het toch als me iets niet bevalt dus zal ik dat nu ook doen.. het is en blijft wel mijn huis.. daarom denk ik dat het wel zal meevallen...

hier heb ik het idee dat er iemand in mijn buik vanacht gedraaid is, of tenminste een andere houding heeft aangenoomen zo voelt het.. onder mijn ribben lijkt nu de kont uit te steken.. het doet niet alleen pijn, hi jzou ook al ingedaald zijn.. weet niet of hij ook al vast lag.. maar voel zijn rug helemaal boven mijn navel, lijkt me dan sterkt dat hij met zijn hoofd tot beneden komt of niet? nou ja we zien wel :)

iedereen een prettige dag, met hopelijk nog meer babynieuws! :D:D

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lag je beeb niet goed dan??

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Goeiemorgen lieve meisjes!

@ Ann: Beterschap moppie. Niks aan om ziek te zijn. KUS

@ hier: Een onrustige nacht gehad. Ik werd wakker om 02.00 uur, 03.30 uur en 05.00 uur, de eerste 2x moest ik ook nog naar de wc ;). En mensenkinderen wat heb ik de laatste paar dagen een gruwelijke pijn in mijn liezen als ik in bed leg. Ik kan mezelf amper fatsoenlijk omdraaien in bed en opstaan is ook een crime. Nou ja, nog even volhouden, het is allemaal voor een goed doel. Ik ben van plan om van alles te gaan doen vandaag. Over een half uurtje/3 kwartier lekker douchen en haren wassen, een wasje draaien, vaatwasser uitruimen, stofzuigen, bed verschonen, naar de supermarkt en een beetje opruimen....

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

Ann, beterschap!!!!

Elegance, vreemd dat de baby zo gedraaid is. Kan natuurlijk dat het een lang kindje is of helemaal uitgestrekt ligt waardoor het je hele buik in beslag neemt.

Mermaid, balen van je nacht en de pijn in je liezen! Waarom was je de laatste keer wakker dan? Wel een druk dagje voor de boeg of niet?!

Wendy, dikke knuf voor jou!!!!

Hier, nacht was redelijk. Heb nu de hele tijd een steek aan de linkerkant van mijn buik, lijkt op bandenpijn maar weet niet of dat nu nog wel kan eigenlijk maar ja zal wel hahaha. Verder is de totale leegloop weer begonnen dus ben weer aan het rennen naar de wc maar Julian is op het kdv en Roeland tot 12uur op het werk. Daarna moet hij naar zijn 'nieuwe' werk en we moeten naar het gemeentehuis want hij moet de baby nog erkennen dus dat moet natuurlijk wel even snel nog gebeuren.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Geen flauw idee waarom ik de laatste keer wakker werd. Ik hoefde iig niet te plassen. Gelukkig ben ik toen wel weer even in slaap gevallen, maar nadat Arco eruit ging heb ik niet meer geslapen. Nou ja, ik kan altijd vanmiddag nog even gaan liggen. Ik heb voor vandaag inderdaad allerlei plannen, maar als ik ze niet allemaal kan uitvoeren is er morgen nog een dag hoor. Ik ben daar redelijk relaxed in, haha.

Wat vervelend dat je elke keer moet rennen (kan je nog rennen? :p) naar de wc. Ik heb daar sowieso altijd snel last van, dus weet hoe vervelend het is.

Zo en nu ga ik even douchen. Tot later!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Irritant dat het ook nog eens wakker worden zonder reden is maar ja doe je niks aan!

Rennen.... eigenlijk niet meer lijkt meer op snel-waggelen ofzo ipv snelwandelen hahaha:p

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    even ego:

vandaag 38 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morning!

Ann: beterschap meis.

Caro: wat een lief kamertje

Janne: ik heb dat gevoel ook niet. Ik heb een particulier kraambureau, moeder en dochter, en weet dus precies wie ik krijg. Verder hoor ik van heel veel mensen dat zij echt geweldig zijn, dus vind het wel fijn dat er iemand komt die alles goed uitlegt etc. Schaamte heb ik ook niet echt meer. Na al die MMM onderzoeken, zei ik al tegen mn moeder: ze herkennen mij vast alleen nog maar als ik mn broek uittrek:p En dat ze in huis zijn, vind ik ook niet echt een drama....

Ben 2 dagen mn auto kwijt, dus zit aan huis gekluisterd. Straks maar even verder met de voorjaarsschoonmaak. Kast is opgeruimd JOEHOE!!:D Was zit erin, vaatwasser moet nog gedaan worden.
    Kom de dag wel door...

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Joehoe!!!:D:D

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Moggûh meiden!

@ Onsukkie, probeer anders je gsm bij je te houden overdag, dan kun je altijd iemand bellen als er iets met jou gebeurt of als je onwel wordt.

@ Mermaid, ik heb af en toe het gevoel dat ik soort acrobaat ben als ik probeer om te draaien in bed. Eerst die buik naar boven steken, dan proberen die benen mee te krijgen.... 't is net een gymoefening!

@ Wendy, hoop dat je je vandaag beter voelt meid. En niet teveel hooi op je vork nemen he! Wat vandaag niet gedaan wordt kan morgen ook nog wel!

@ Ingrid, jeeeh! 38 weken alweer! Alleen jammer dat het blijkbaar bij jou gepaard gaat met hardlooptraining! Succes meid! (maar wie zat nou te vertellen dat ze een dag ofzo voor de bevalling ook aan de diarhee ging? Wie weet is dat bij jou ook zo!)

Hier, nou Ann, wij kunnen elkaar de hand geven! Ik ben ook griepierig. Dikke keel, hoofdpijn, spierpijn, mijn huid doet pijn. Oh man! Voel me alsof ik ben aangereden door een stoomwals! Dus ik ga zo lekker op de bank liggen met een doos zakdoeken, een glas sinasappelsap en een beschuitje en dan nog proberen een beetje te slapen.

Ik hoop dat mijn man een beetje bijtijds thuis is vanmiddag, want er komt uit school een vriendinnetje spelen met Lukas. Dat hadden we al twee weken geleden afgesproken, dus kan het niet over mijn hart verkrijgen dat nu af te zeggen. Ze hadden er allebei zo'n zin in! Misschien dat ik ze aan de keukentafel kan zetten met klei of verf ofzo, dan zijn ze misschien lekker rustig aan het knutselen....

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Caromama, ook al ziek. Beterschap!!!!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier niet helemaal in orde, verkouden, rilliger en ik vind de kleine erg rustig, dus ben bang dat we het ziekenhuis maar es gaan bellen. Echt geen zin in, maar ja... er staat wel dat je moet bellen als de kleine rustiger is dan normaal.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En ja hoor, ze willen me toch even aan de CTG. Voel me echt een overbezorgde muts nu... *hormonen*

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

onsukkie
    laten we het dan hopen met me slijmprop
    ben gister toch nog even naarhet ziekenhuis gegaan
    vanwege dat die kleine na mijnj hevige voorweeen van zaterdagavond zo rustig was
    maar alles was goed
    heb ook even gevraagd of ze me wou toucheren of ik niet al ontsluiting aan het kweken was
    maar dat was niet zo,maarme BMM was wel soepel maar ligt nog ver naar achteren

caro
    leuk dat het een geslaagt uitje was
    en leuke foto's zeg!!

janne
    ja ik ben het echt zat
    maar ik heb me er nu wel een beetje bij neergelegd dat als me BMM niet verweekt is dat ze niks kunnen doen
    maar we zien het wel
    en kraamverzorgster ik had bij noa het minimale pakket omdat ik zoiets had ik van ik hoef niet de hele dag z'n vrouw om me heen
    maar achteraf had ik daar best wel spijt van
    de tante van ab had tegen de kraamverzorgster gezegd dat ze haar niet hoefde te verzorgen omdat ze dat ook niet wou,
    ik kies daar persoonlijk niet voor, maar het kan wel
    probeer het een beetje van je af te zetten, want jij kan het echt niet
    en zo hoeft je man het ook niet te doen
    en kan die ook lekker van jullie beebje genieten
    maar idd vraag om een ervaren Kraamverzorgster

mirjam
    ik denk wel dat het weer donker kan moet je anders even naar de kapper bellen
    en over gebroken vliezen
    ik las gister in het ziekenhuis dat als je pas 37 weken bent en je gebroken vliezen hebt dat ze langer wachten zolang er geen tekenen
    zijn van infectie

ann
    balen dat je ziek bent !!
    hier voel ik me weer goed
    alleen me buik is nog gevoelig

wendy
    balen van je jankbui
    ik wil ook altijd zo veel mogelijk doen
    maar als ik dat doe weet ik zeker dat ik savonds niet meer kan lopen

mermaid
    dat van je liezen heb ik ook
    en dat heeft volgens mij met je bekken te maken
    omdat alles nu zo week wordt
    maar balen van je onrustige nacht

ingridd
    jeujjj 38 weken :D:D

ladyz
    is afentoe ook niet verkeerd
    dan moet je opruimen als je aan het huis gekluisterd zit

onsukkie
    beter dat ze je even aan het ctg willen dan dat ze niks doen

@hier
    hier best goed geslapen
    1 keer wakker geweest voor de wc
    hier gister dus nog in het ziekenhuis geweest
    maar met onze knul was alles goed
    ook nog genoeg vruchtwater
    en ze bevestigde nog eens dat we een zoon krijgen maar dat wisten we al :p:p
    ze heeft dus ook nog even gevoeld hoe het met me BMM was maar die ligt nog vrij ver naar achter
    maar was wel soepel dus ze zei dat ik nog wel wat voorweeen kon krijgen
    en hier vandaag 36 weken !!!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja heel goed! als ze zit te boeven dan krijgt ze eerst een waarschuwing, gaat ze dan door dan moet ze op de gang. Je haalt haar nl uit de situatie en je laat haar duidelijk merken dat het gedrag niet ok is door haar ahw te negeren.
    Als je het doet, bij het op de gang zetten duidelijk zeggen waarom je dat doet. meike moet 1 minuut op de gang (ze is 1) en daarna even flink knuffelen en goedmaken.

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    \

hihi jij ziet er echt heel anders uit dan ik dacht! ik had hoogblonde krullen verwacht ;)

18. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

trouwens toen ik in het ziekenhuis lag was er een vrouwtje dat te vroeg is bevallen en ze loopt nu nog ziekenhuis in en uit omdat die kleine daar nog ligt
    ben toch wel blij dat ik dat niet heb zeg

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    voordeel is dat je zelf minder hoeft te doen met lucas want hij heeft dan een speelkamaraadje ;) Of wellicht kunnen ze op lucas' kamer spelen met lego oid...

20. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo weinig geslapen, van half 12 tot 3 en later nog van 7 tot kwart voor 9... had vanaf 4 uur om het kwartier een voorwee en nu niks meer natuurlijk... (krijgt spontaan een voorwee, hahahaha)

ik heb trouwens een pyamabroek aan die een beetje zweterig is, een aangezien ik zonder deken sliep en een beetje had gezweet was mn been een beetje klammig, dacht ik dat mn vliezen waren gebroken, maar helaas ;)

Ik ga maar eens douchen, dan zal meike ook wel wakker worden, kunnen we straks even fietsen ofzo. (past net, heb mn zadel helemaal naar achteren moeten zetten anders pas ik niet tussen het zitje...

Deel Deze Pagina