onze jongste hond ineens ook sinds gisteren ofzo, word er gewoon gek van. Normaal is hij helemaal op Roeland gericht en laat hij mij met rust maar sinds gisteren moet hij de hele tijd mij hebben, de hele tijd bij me in de buurt liggen, als ik ergens sta met zijn snuit tegen mijn hand aan, als ik op de bank lig bij me proberen te komen liggen, met zijn kop op mijn schoot en ga zo maar door. Verder is hij nog wel steeds even druk bezig met springen enz. dus rustiger is hij er niet door geworden hahaha
ow en je hebt natuurlijk ook nog wonderolie!!! Volgens mij was er bij de juli 08 mama's iemand die dat heeft genomen, was ontzettend vies en wat ik me kan herinneren heeft het niet geholpen.
Hij piept de hele tijd dat doet hij echt anders nooit. Piepen en me dan heel hoopvol aan gaan zitten kijken, maar ik heb geen idee wat dat beest wil ? Als hij ziek is en naar buiten moet doet hij dat ook wel, maar als ik naar de achterdeur loop gebeurt er niets. Hij wil gewoon aandacht lijkt het wel.. Gek beest..
en nu ga ik een beker melk pakken tegen het maagzuur wat al bezig is sinds ik vanochtend opstond en dan lekker nog even anderhalf uur op de bank hangen en niks doen!
@ Caro: Jij ook al niet lekker. Beterschap! En fijn dat het met t gastouderbureau is opgelost, maar wel een beetje jammer dat ze niet eerst goed hadden gekeken voordat ze jullie zon brief stuurde. @ Janne: Als jij graag een ervaren kraamverzorgster wilt moet je dat gewoon aangeven hoor. Het is jouw kraamweek! Hahaha, een lesje assertiviteit, nou ik hou me inderdaad aanbevolen als juf. En weet je, als iemand je een tip geeft en je vindt het een stomme tip waar je toch niets mee doet, zeg je gewoon ja, ga je er verder niet op in en vergeet je de tip direct weer. Dat werkt soms nog beter dan erop in gaan, want dan gaan mensen soms ook nog met je in discussie. Haha, en inmiddels ben ik idd gedoucht enzo. Als ik mezelf geen tijd stel dat ik iets ga doen zit ik heel de dag op de bank weg te rotten. @ honden/katten: De hond van mijn zusje (een Beagle genaamd Oempa Loempa ja echt waar, zo heet ie) is niet meer bij me weg te slaan sinds ik zwanger ben. En maar aan mijn buik ruiken raar beest. En sinds deze week komt mijn meest afstandelijke kat zomaar ineens bij me liggen. Ik weet niet wat ik mee maak. @ hier: Hm, ik denk dat ik toch Arco maar vraag om even naar de supermarkt te gaan uit zijn werk. Ik had net mijn moeder aan de telefoon en kreeg alweer op mijn kop toen ik vertelde wat ik al had gedaan (badkamer schoongemaakt, was in de machine gedaan, bed afgehaald, slaapkamer opgeruimd en de vaatwasser in- en uitgeruimd) en wat ik nog wil doen (was opvouwen, was ophangen, nog een wasje draaien, wc schoonmaken, hele huis stofzuigen).
Ik ga toch maar even met hem lopen.. ik weet niet, maar dan weet ik zeker dat hij niet gewoon heel hoognodig moet.
jaa dat zou ook wat doen maar dan niet de thee die je in de supermarkt kan kopen maar bijv. bij de tuinen of de reformwinkel ofzo. Moeten volgens mij de echte bladeren zijn ofzo.
ik geloof ook nie zo in die bakerpraatjes alhoewel ik de laatste tijd wel veel ben gaan lopen ik ga straks is maar naar de kinderboederij met noa vind ze vast leuk
Franka: balen zeg dat je je zo voelt.. Ik hoop dat jullie manneke snel besluit om te komen en niet lang meer op zich laat wachten! Ann: oooh wat balen van je ribben! Lief dat je vriend heeft gekookt! Wat is het geworden? Oooh beterschap meis! Napoleon: hopelijk doet de ananas z'n werk! Gelukkig heb je je meisje weer gevoeld! En wat balen van je nacht zeg en wat jammer dat het niet je vliezen waren! TM: balen dat je je zo rot voelt zeg! Janne: allereerst moest ik heel erg lachen om je stukje tekst in het rood! Hoe jij het op papier zet is geweldig! Maar ik herken me er ook zo heel erg veel in! Ik zie ook zo op tegen die kraamperiode.. vooral dat ik alles uit handen moet geven en iemand anders mijn huishouden runt.. Vind het een heel naar idee, en ik word er ook behoorlijk chago van. Ik doe namelijk alles op mijn manier en zij zal het vast met de franse slag doen.. Kan ik na die kraamweek helemaal overnieuw beginnen, daar zie ik zooooo tegenop! En ook al dat gebemoei.. ik heb daar dus ECHT geen zin in! Sorry, ik kan je hier niks realistisch' over vertellen, ik zie er net zo tegenop.. Gelukkig neemt mama ook de eerste week vrij, als de baby er is, en die zorgt dat ze een oogje in het zeil houdt. Dus dat is dan wel weer fijn.. Mirjam: wat een creatieve hulp had jij zeg! Ik zou teruggaan naar de kapper meis! Caro: wat een leuk en lief kamertje zeg! Die schilderijtjes zijn echt heel gaaf geworden! En wat een leuke gordijnen! Oooh jij ook al ziek?! Beterschap meis! Mermaid: wat een lekkere en leuke verjaardag heb je gehad! Balen van je nacht zeg.. Maar je hebt wel een lekker dagje voor de boeg! Wendy: gossie.. wat balen dat je je zo voelde gisteren! LadyZ: ook al zo'n druk dagje.. en je bent al goed bezig geweest las ik! Onsukkie: goed dat je hebt gebeld! Het zekere voor het onzekere nemen hoor! Jij en je baby staan nu op nummer 1! Ingrid: jippie! 38 weken!!! Gelukkig heb je de beeb weer gevoeld! Kris: hier 2 honden die de hele dag achter me aanlopen.. Als ik zit hoef ik maar een geluidje te maken en ze staan naast me. Ik denk dat ze het erg goed aanvoelen en dat het niet zo heel lang meer gaat duren voordat er iets gaat gebeuren! (dat hoop ik) En piepen! Word er gek van! x
Hahaha, ik ben ook niet zo van de bakerpraatjes. Ze zeggen ook knoflook eten, mn vriendin had knoflooksaus met shoarma gegeten en is de hele nacht ziek geweest van die saus, maar geen baby... Stond er net een vriendinnetje voor de deur, gezellig! Dus nog niks gedaan Hoop dat alle zieken snel weer een beetje opknappen. Beterschap Rustige baby: hier ook vaak. Maar op de ctg zag je dus echt bewegingen, die ik dus niet voel.... (wel achterliggende placenta) Misschien hebben jullie dat ook
hahaha vriendin van mij had patat gegeten en die nacht is het begonnen. Ze had al drie maanden geen patat meer gehad dus nu zegt ze tegen iedereen dat ze patat moeten eten hahaha. Bij Julian heb ik 's avonds shoarma gegeten maar zonder knoflooksaus en denk niet dat de shoarma wat heeft gedaan want het was, achteraf, de hele dag al wat aan het 'rommelen'.
nou wandelen was het niet.. ik geef het op.. De bakerpraatjes; tja geloof er ook niet zo in, maar lust toevallig erg graag ananas, dus vind het een goed excuus om het nu te kopen. Ga zo maar eens douchen ohhh ik wordt gek van die hond..
je moet dan wel het hart van de ananas eten niet de ananas zelf he, kan natuurlijk ook wel maar volgens het praatje is het hart het geen wat werkt en dat is niet zo lekker als de rest
Nee dat is vies.. dat ga ik toch ook echt niet eten. Hoorde trouwens dus ook dat het helemaal niet goed is om te eten. Net als wonderolie ook in sommige gevallen kwaad zou kunnen.. tja .. er zijn verhalen over vanalles. Denk dat ze komt als ze er aan toe is... ik wacht maar gewoon af..
ingridd ik denk van dat patat verhaal dat het door het frituurolie komt en dat ze mssn darmkrampen kreeg en dat de baarmoeder heeft overgenomen zo werkt wonderolie ook bij me vriendin heeft lopen heel veel lopen gewerkt
Haha Ikheid, gek genoeg dacht ik al dat jij je er wel in zou herkennen Lastig he, dat uit handen geven, terwijl je juist alles helemaal op orde hebt.... Maar ja, ik geloof wel alle verhalen van iedereen, dus het komt vast goed! @ honden en katten: ik zou ook wel een hond willen die een alarmpje geeft wanneer het gaat beginnen @ bakerpraatjes: ik geloof er niet echt in. Ik denk dat je baby echt klaar moet zijn om geboren te worden. Wel geloof ik dat de baby soms klaar is, maar je lijf het gewoon nog even niet doet, en dat dan een laatste zetje best kan helpen. Maarrrrrr ik geloof ik heel erg in het placeboeffect van dit soort dingen. Als jij -op het moment dat je baby dus klaar is, dat is wel de voorwaarde geloof ik- besluit ananas te eten en alles wat er nog meer mogelijk is, geef je volgens mij ook psychisch toe 'kom maar baby!' en daar wil je lijf ook nog wel eens naar luisteren. @ wonderolie: bij mijn moeder hielp dit altijd, een van m'n zussen ook... Maar ik heb gehoord dat het risico groter is dat je kind in het vruchtwater poept als je dit gebruikt. Dus als je níet naar het ziekenhuis wilt, geen wonderolie gebruiken
en je moet proberen het gewooon los te laten en dan komt het echt vanzelf (hhaha zegt er 1 die het zat is ) alhoewel vandaag zie ik het allemaal positief in dat ik zelf denk ach het komt wanneer het komt (mssn dat ik het nu begin te accepteren)