Ggggrrrr, 1 van mijn katten lag in de wasmand met schone was te slapen en had volgens mij zijn blaas niet helemaal onder controle. En waar pist ie precies op? Juist....op mijn nieuwe wieglakentje. Lekker dan, die kan ik nu dus opnieuw wassen.
Ja, balen inderdaad. Nou ja, ik gooi het in de wasmachine en het is ook weer schoon. Die rare katten willen ALTIJD in de schone was slapen op de één of andere manier. Eén van de redenen dat ik de was altijd gelijk opvouw en het niet laat liggen.
Marijn: wat een lieve, schattige, mooie foto's!!! Surf: sterkte met je oma Mermaid: leuk he huisdieren......
Oh Surf, wat naar zeg van je oma. Sterkte ermee! Marijn, wat een mooie foto's! Heel erg leuk om te zien!!! Artikel over pijnbestrijding: wie van jullie weet nu al dat ie een ruggenprik wil? Of kan je dat van tevoren niet al weten? Weet eigenlijk niet hoe dat werkt Op de voorlichtingsavond in het ziekenhuis hier zeiden ze wel dat ze het bijvoorbeeld 's nachts alleen geven als er nood aan de man is, want de anasthesist (hoe schrijf je dat) moet ervoor uit bed getrommeld worden, en dat doen ze niet als er niet iets ernstigs is, want hij moet bij de ernstige dingen wel fit genoeg zijn. Zoiets. Napoleon, jij bent voor jouw doen dan nu maar weinig aangekomen, toch? Ik ben nu 17,5 kg aangekomen, laatste dagen ineens wat erbij, maar ook olifantenpootjes gekregen! @lekker weer: hier is het ook zo lekker, baal echt dat ik ziek ben, wil naar buiten, maar dat doe ik toch maar niet nu.
Hier wil ik wel een ruggenprik, al lijkt me dat het engste van de hele bevalling.. ( iets met naalden hihi) marijn, wat een plaatje! geweldig! leuk zeg die spam! hopelijk zullen er al snel nog heeeel veel volgen!! surf sterkte met je oma! verschrikkelijk zoiets voor zulke oude mensjes.. hier loopt ook de wasmachine.. heb alleen totaal geen zin om het weg te vouwen
Ingrid: dat leeglopen.. gaat dat bij jou samen met voorweeën? Bij mij een paar dgn terug wel... Lekker dat julian op KDV is.. hoeveel dgn gaat hij heen? Dave gaat 1 dag per week....en die blijft hij nu dus ook gaan (vrijdags)
@ marijnn wat een mooi dammetje heb je zeg!! @ surf ohjee meis wat erg van je oma! hoop dat alles goed mag gaan en ze snel op de been is!! Sterkte meid (knuffff)
@all: bedankt voor de lieve reacties over mn oma! @janne: bij thijmen wilde ik graag een pethedineprik (word je een beetje high van..., een aanrader van een vriendinnetje), maar tijdens de bevalling heb ik er niet eens aan gedacht en uiteindelijk dus ook zonder iets gedaan, was helemaal in mezelf en dat was blijkbaar genoeg om de pijn aan te kunnen. Deze keer heb ik de pethedineprik weer in mn achterhoofd, maar denk eigenlijk dat het deze keer ook niet nodig zal zijn, maar je weet maar nooit. ruggenprik is in principe niet mijn plan, maar je weet nooit hoe het loopt...
@Marijn Wat een leuke foto's. @Surf sterkte met je oma. @Mermaid Ai dat is vervelend. Fijn dat katten van schone was houden. @Janne Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap besproken met VK. Tijdens de heftige weeen thuis voordat ik de VK belde dacht ik dit red ik nooit tot 10cm. Ik dacht dat ik pas iets van 1 a 2 cm ontsluiting zou hebben. Toen de VK kwam bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Geen tijd meer dus voor ruggeprik. Het komt zoals het zoals het gaat komen.
Ruggenprik: die ga ik ècht niet nemen! Ik heb al tè vaak gehoord dat het fout gaat. En stel ze prikken fout, dan ben je voor de helft verlamd! Lekker! Ik hoef geen pijnbestrijding, maar dat is natuurlijk ieder voor zich hè.. x
Surf, sterkte met je oma!! Marijn, mooie foto's en een mooi meisje!! Ruggeprik, hier doen ze dat niet. Kwam ik dus achter toen we bij de vk de bevalling gingen doornemen, ze hebben dezelfde pijnbestrijding als ik had bij Julian die toen dus niet heeft geholpen:x dus mocht het dit keer weer nodig zijn hoop ik dat het dit keer wel helpt! Weet niet of ik het wil want dan kan je niet van te voren zeggen omdat je de pijn niet van te voren kan inschatten enz. maar wil wel de mogelijkheid hebben tot pijnbestrijding. Wendy, leeglopen gaat hier gecombineerd met voorweeen inderdaad. Niet zo heel erg gelukkig. Vraag me alleen nog steeds af wanneer ik leeg ben Julian gaat nu 1 dag in de week heen, eerst ging hij 3 dagen maar dat vind ik onzin als ik zelf toch thuis ben maar die ene dag wilde ik houden omdat het voor hem ook gewoon goed en leuk is, heb hem tenminste nog niet horen klagen Hier net met Roeland naar het gemeentehuis geweest om de baby te erkennen, nu mag hij dus echt komen. Daarvoor hadden we eerst nog een stukje gelopen en ik kreeg me daar toch een fikse wee toen we bij de balie stonden, kon niet eens meer rechtop blijven staan, was blij dat de vrouw die ons hielp net op dat moment een kopie van ons id's aan het maken was