tip tip tip Ik zie net in de digitale folder van Etos dat ze actie weer hebben "2de attractiekaart gratis". Bij besteding van 15 euro krijg je 2de attractiekaart gratis. Leuk voor iedereen die reeds al kinderen heeft. Moet toch nog wat spullen hebben dan is dat toch weer meegenomen om dat meteen mee te pakken. Gaan we met Kaydee straks weer iets leuks doen.
Hier heb ik het zeiltje er gisteren opgelegd. (met badhanddoek) Op de papieren van de oude Vkpraktijk in Tilburg stond dat je dat met 34 weken moest doen.
hier maakt het ze niet uit wanneer je het doet, is alleen zo zonde van het matras als je het niet doet. Bed omhoog maakt ze ook niet uit als het maar omhoog is als ze langskomen als de bevalling is begonnen dus als je dat nog wilt doen tijdens het begin van de bevalling vinden ze het goed.
wij hoeven het bed niet op te hogen! scheelt weer een hoop gedoe. ons bed is nu ongeveer 60-65 cm en de intakemevrouw vanochtend en de vk 2 weken terug zeiden dat dat in principe hoog genoeg is, behalve als je een zeur van een kraamhulp krijgt, dan zou het alsnog moeten, maar dan kan je het ook oplossen met een extra matras, zou namelijk niet weten hoe er bij ons klossen onder moeten...
Wij moeten sowieso werken met kratjes want klossen werkt niet aangezien het hoofdeinde 1 lange plank is en geen poten heeft. Verder moeten we niet vergeten de poten in het midden van het bed ook omhoog te zetten anders liggen we net zoals bij Julian op de grond.
hihi, ja zoiets zou bij ons ook moeten inderdaad. dus hopelijk krijgen we niet een of andere zeur bij ons kramen, dan mogen we het bed gewoon zo laten...
vind het ook eigenlijk wel belachelijk, het enige waarvoor ik toen in bed lag was voor het tempen en het controleren van de hechtingen. Binnen 5 minuten was ik weer van het bed af en daarvoor moest dan het bed omhoog.
@ingrid: ja dat had ik dus ook, en hopelijk nu weer, en daarvoor dat hele gedoe! slaat ook eigenlijk nergens op!
Ik vind het wel heel fijn het bed omhoog, want ik kan nu veel beter in en uit stappen. Hoef niet vanuit een knikhouding omhoog te komen zeg maar, als ik mijn benen eruit hang ben ik zeg maar al rechtstandig en laat ik me zo op de grond glijden. Erg fijn vind ik! Ik heb net het zeiltje erop gedaan met badlaken en ook nog zo'n moltonding van de Action. Heb het toch maar allebei gedaan, ben bang dat het misgaat..... Maar eens zien hoe het is met zweten, als ik er veel last van heb nog een extra badlaken of ik haal het toch weg en doe het alleen met die molton. Ben morgen 37 weken dus vind het wel fijn als het af is.
nou inmiddels mag het van mij wel, ben het zooo zat. Ik haat gerommel! Wil altijd graag weten waar ik aan toe ben hahaha
Ja en had zelfs nog een opstapje nodig om in bed te klimmen anders kwam ik er niet in hahaha. In het zwembad wat buiten in de tuin stond komen was makkelijker dan in mijn eigen bed. Plus dat ik heel vaak het idee had dat ik eruit viel, wat niet zo was natuurlijk maar zo voelde het dan.
bed omhoog.. hier zaterdag gedaan toen we naar ons nieuwe kamer overgingen. vorige kraamtijd bed paar stappen uit geweest in de 10 dgn dat de kraamhulp er was... verder gelegen. nu hopelijk beter kraamperiode met minder tijd op bed
@ingrid: nou dan sturen we gewoon al onze bevallingskrachten naar jou toe, hopelijk zet het dan door! hoe voel je trouwens het verschil tussen 'gewoon' harde buiken of voorweeen? (is volgens mij al eens gevraagd, maar ik weet het niet meer...) @janne: hier is het bed al best hoog, dus als ik op het randje van mn bed zit, kan ik met mn voeten al neit eens bij de grond, ik kan me dus ook gewoon van het bed af laten glijden hihi en het zeiltje gaat er hier woensdag onder of ik nou wil of niet, het moet gewoon, zou zonde zijn als het matras naar de kl*te gaat.
ingrid.... hier mag het ook wel komen hoor..... heb het idee dat ik nu echt zit te wachten... als ik in de auto zit heb iks teeds weeËn...... oke wij hebebn klinkers en drempels in de straat haha ik zou straks met dave naar de speelotheek.. maar heb echt geen puf.... dus dan alleen maar even naar de spar in het dorp. doe niet zoveel meer.. je bij vlagen veel poetsen.. maar kan nu ff niks doen
Hier merk ik het verschil omdat mijn hele baarmoeder samentrekt bij voorweeen en bij harde buiken word alleen mijn buik echt hard.
zeiltje: erop gehad en weer afgedaan.. zweet met te pletter joh heb wel een grote onderlegger onder de molton en een wollen onderdekje.. die er van mij nu wel afmag/... maar van manlief niet helaas... (2 persoons)
oja dat was het verschil... dan heb ik nu dus voorweeën.... tjeee vorige keer ook lang gehad.. hopelijk zet het door