Als Roeland terug is nog even langs de bank, alvast het geld voor de kaartjes in huis halen. Roeland is nooit zo van het pinnen in de winkel, mag ik altijd doen en hij zal toch de geboortekaartjes moeten halen als de kleine er is dus dan maar gewoon contant in huis.
dank je wel... ik duim ook voor alle meiden die eraan toe zijn om te bevallen!!!! kom maar op!!!!!!!!!!!!!!!!
welke voortekens van a.s. bevalling hebben jullie gehad? Ikke..... - slijmprop vorige week verloren - voorweeën (elke dag wel wat) - diarree (meestal na veel voorweeën) - een keer echte puf weeën gehad... maar die waren na 2 uur weg - nestdrang..... had ik de vorige zw schap niet en nu super
ahahaha die zullen dan zeker denken... kan natuurlijk ook verderop bij het bos een landweggetje inrijden.. valt het niet zo op... gisteren al geprobeerd met sex..... maarja.. kreeg alelen meer voorweeen en dat was het vandaag de ananas maar eens kopen
Ik heb nog helemaal geen voortekenen gehad.. ik heb alleen delen van mijn slijmprop verloren, maar dat wil niks zeggen.
Hier: - voorweeen - 1x pufweeen maar toen was het nog veels te vroeg. - leegloop - nesteldrang dat was het dacht ik wel.
ehm, niet echt veel tekenen volgens mij, maar denk inderdaad dat mijn harde buiken soms ook echt wel voorweeen zijn, dan komt het ook helemaal opzetten vanuit onder, en dan heb ik er ook menstruatieachtige pijn bij, en bij een 'gewone' harde buik heb ik alleen een harde buik zeg maar... tja, nesteldrang ook zeker hier wel veel slijmverlies, soms ook echt heel waterig, maar nog geen prop (heb ik bij thijmen ook niet verloren, althans niet bewust...) verder niets... we wachten het gewoon maar af...
Ik hoop het ook zo! Ik heb het idee dat ik echt alleen maar aan het wachten ben en iedere dag alles probeer bij te houden omdat het elk moment kan gebeuren..
hey meiden, ik ben er ook weer. druk weekend gehad maar nu weer lekker genieten van het verlof nu manlief weer is werken. @bed op klossen: hebben wij van het weekend gedaan met bierkratten. @janne: ja heerlijk he! zo hoog slapen. teminste ik vind het echt fijn. precies wat jij zegt je glijd zo je bed uit @zeiltje: wat een onding zeg :S ik heb een een of ander glad ding dat moet eerst op je matras en dan een ander ding met een gladde kant en een stoffen kant, om het vruchtwater in op te vangen maar dat gaat dus glijden. dat hele ding ligt al weer scheef:S verder had ik nog een vraag ik kom net bij de vk vandaag. en die vertelde dus dat als je thuis gaat bevallen dit dus zonder pijnbestrijding is. ( dit wist ik al wel) en dat als ik wel pijnbestrijding wil we altijd kunnen beslissen om naar het ziekenhuis te gaan. nou vraag ik me af hoe hebben de meiden die al eens thuis of zonder pijnbestrijding zijn bevallen dit ervaren?? de vk had zo iets van dat doe jij wel even. ( omdat ik een zwangerschap uit het boekje heb volgens haar) maar het lijkt mij wel lastig om halve wege de bevalling naar het ziekenhuis te moeten.
Ja ik ook doe maar gewoon eerst niks en pas als het begint dan gewoon losbarsten. Al bedacht ik me dat bij meike de laatste weken wel zwaar waren maar dat de week voor ze kwam ik me een stuk beter voelde en ook nauwelijks voorweeën had.
wij schelen maar 3 dgn.. grappig zeg zoonlief is wakker.. zal hem er eens uithalen en even naar de winkel fietsen..... als het nog past haha
Een gewone harde buik dan trekt je buik samen, onwillekeurig en het doet geen pijn bij voorweeën kan je een golfbeweging voelen en doet het wel een beetje pijn.
oja ook nog het vocht vasthouden. en bij thijmen op het laatste moment een stijging van mn bloeddruk, de gyn zei toen ook dat het niet lang meer zou duren en 3 dagen later was ie er... dus ben benieuwd donderdag naar mn bloeddruk...
Hier wilde ik bij Julian wel naar het ziekenhuis, omdat er daar pijnbestrijding was en omdat het me fijner leek. Heb wel het eerste gedeelte van de bevalling thuis gedaan, wij zijn gaan timen om 19uur want toen had ik mijn eten op en rond 1uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan en toen had ik zo'n 5cm ontsluiting. Het is niet fijn om met weeen in de auto te zitten maar om al die tijd in het ziekenhuis te zijn lijkt me ook niks. Bij Julian heeft het 12 uur geduurd en kan me niet bedenken wat ik 12uur in het ziekenhuis moet doen omdat het in het begin thuis gewoon goed te doen was. Nu doe ik weer het begin thuis alleen als ik 5/6cm ontsluiting heb moet ik naar het ziekenhuis als ik daar wil bevallen.
Oh spannend al die rommelende buiken (en dan niet van de honger hahaha) Ik heb volgens mij nog niks van dit alles.... Al vraag ik me af of ik een voorwee ga herkennen, want ik heb dus geen harde buiken....? Nog geen slijmprop, geen leegloop (was t maar waar) en nesteldrang...nou wil wel alles opgeruimd hebben, maar hoeft niet a la minute hahahahaha