April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jeuj Janne!!! Spannend hè!

2. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Jeeej !
    Het schiet al op meiden ! :D

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

het schiet idd erg op

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ja het gaat snel he! Ik vind het best wel spannend. De tijd gaat zo hard ineens vind ik!

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ohja, en mijn man heeft het uitgezocht op zijn werk: hij krijgt 1 dag voor de bevalling en 2 dagen kraamverlof, en dat wordt niet van zijn normale vakantiedagen afgetrokken. FIJN!!!:)

6. Trotsemama1

ook weer geregeld:D
    hier is het zetpilletje gaan werken gelukkig
    twijfel nou weer of ik wel langs de dokter moet gaan vanmiddag

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Tm; gelukkig... ach kijk het nog even aan. Je kan beter een keer te veel gaan..

Janne; Ik kom net terug van de intratuin.. kon het niet laten. Wat viooltjes en nog wat voorjaarsbloeiers meegenomen. Nu heb ik er nog tijd voor. Staat keigezellig, al moet ik ze nog `` even`` in potjes doen. Het ziet er nu al leuk uit.

Ikheid; dat van dat kladblok is handig ja. heb hier alleen geen word op staan dus even kijken of ik dat dan ook kan..

Ik ga met doggie weg.. hem even lekker laten zwemmen ! Wordt ie lekker even moe van .. en ik niet zo hoef alleen een balletje te gooiien ..

9. Trotsemama1

ja hoor dan maak je een beslissing
    word je gebeld dat er donderdag mensen willen komen kijken
    zal je altijd zien
    na de kans is klein dat ze er mee door gaan want ze gingen bij nog 3 appartementen kijken

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@make up och dat maakt mn vent niet uit, hij vind me goed zoals ik ben zegt hij dan..
    whaha maar als ik me dan opgemaakt heb vind hij het helemaal super die mafkees.
    @ventje zn longen, gaat goed, hij is goed opgeknapt en wekt nu weer,
    @mijn opa ja dat is afwachten,
    @janne 34 weken het gaat echt hard he nu :D
    @tm ik zou gewoon alsnog gaan beter even checken bij de huisarts dan niet gaan en
    je schuldig gaan voelen. Jij moest vanmiddag tochvoor controle naar het ziekenhuis?
    @ikheid fijn dat je iets meer geslapen hebt! hopendat het zo blijft meis!
    @ kris veel wandel plezier met de doggies ben hier de kittens aan het voederen :p
    @ kladblok ja werkt inderdaad ideaal ikheid!!!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff glazenwassers... ik had er altijd eentje voor 15 euro voor het hele huis, die is weg gestuurd ofzo, omdat ie in de wijk van iemand anders aan het werk was, beetje vaag verhaal, maar goed. toen de hele winter niemand gehad... vorige week eentje bezig gezien en aangesproken of ie ons huis ook wilde doen, ja hoor dat wilde hij wel... was het 50 (!!!!!) euro, nou die hoeft dus niet meer terug te komen, belachelijk, hij was met een kwartiertje klaar!
    we hebben meer ramen dan een gemiddeld hoekhuis ivm uitbouw aan de zijkant, maar 50 euro is toch echt te veel. voor mijn gevoel is 20 euro echt de max....

maar goed, moest even meteen reageren hihi

hoe is het met jullie?
    ik zag iets over make-up enzo, daar ben ik sowieso niet zo van, maar kleding moet er wel leuk uit zien en niet slonzig idd, ook al ben je net mama geworden!

en iets over cupmaten: ik had 75b/c, met thijmen voeden was dat 85D, na de bv 80C gebleven. Nu heb ik weer 85D, dus straks met voeden zal het nog wel weer iets groter worden...

ik hoop dat alles goed is bij jullie! hier net gezwommen met de kleine man, maar pff dat was niet zo'n goed idee, mn bekken is nu echt pijnlijk...
    hij ligt nu in bed, dus hopelijk slaapt ie even 2 uurtjes ofzo...

ik wil hier zo graag opruimen en schoonmaken, maar heb eigenlijk ook de puf er niet voor, hebben jullie dat ook?

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow, morgen alweer 34, gaat echt hard!
    en ik moet nog zoveel haha voor de kleine komt... tenminste schoonmaken en 4 fotoboeken haha

13. smile17

smile17 Niet meer actief

@Tm fijn dat het zetpilletje werkt!

@Janne uhmm even persoonlijk vraagje maar hoe herken je dat je een SI hebt? Ben bang dat ik er ook last van heb. En moet de dokter dan kijken? of krijg je gewoon een receptje?

Verder mooie jurkjes gezien voor na de bevalling

@ikheid toch maar de box gaan verfen? Is het mooi geworden?

NOg 4 dagen werken en dan eindelijk verlof het einde komt nu echt in zicht. Elke dag dat ik moet opstaan denk ik okay nog maar 5, 4 dagen en dan mag je lekker blijven liggen ow wat ben ik er aan toe...........

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@smile17 bij mij jeukte het heel erg en had ik afscheiding een hele hoop.. maar dat verschilt volgensmij per persoon, en ik kreeg gewoon een receptje!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooo bijna verlof smile, en dan heb je het toch lang vol gehouden tot 36 weken! echt knap! was echt blij dat ik met 32,5 al kon stoppen hihi en dat scheelt nog al met jou!

nog even doorzetten de laatste dagen, en dan mag je lekker uitslapen!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Smile: ik kreeg ook gewoon een receptje..
    Ja de boxplaat hebben we zwart geverfd, net zoals de kleur van de spijlen, het ziet er erg mooi uit! Nu zie je in ieder geval geen mdf-plaat in de box liggen als het boxkleed erop ligt.. Wel zo mooi vind ik!

Ik ben ff wandelen met de honden! en nog wat hier in huis doen.

Tot later allemaal! x

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lautjuhh ik heb ook af en toe jeuk en branderig hmmm misschien toch maar even bellen echt zo stom heb het nog nooit gehad en schaam me een beetje. Maar zie hier dat we meerdere van jullie het hebben..............

@Surf ik dnek dat je ook gewoon naar een bepaalde datum toeleeft dus als je weet dat je tot 36 moet dan houdt je het gewoon vol tenminste gewoon hihihih puffend en waggelend

@Ikheid bij ons zie je inderdaad ook de mdf maar de box is wit misschien dat wij hem toch ook maar moeten verfen

18. smile17

smile17 Niet meer actief

Even een vraagje; Wij willen in het ziekenhuis bevallen en bedacht ineens wat nou als je bevallen bent en alles is goed dan mag je redelijk snel naar huis. Wat doe je dan met bezoek van je ouders en schoonouders?? Naar het ziekenhuis laten komen of gewoon thuis?
    Van mij mogen ze redelijk snel langskomen maar is daar wel tijd voor?

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @smile: ja dat is wel waar denk ik, maar toch, ik vind het knap!

20. smile17

smile17 Niet meer actief

dank je wel surf.......

Deel Deze Pagina