nee jammer he als ik morgen mag kiezen voor een datum ga ik voor een donderdag dan heeft manlief 2 kraamdagen dan het weekend en aansluitend een week vrij dus lekker lang vrij voor hem
haha zo zaten wij ook al. eigenlijk moet de bevalling op vrijdag rond een uur of 11 's ochtends beginnen, dan krijgt hij die dag kado, dan het weekend, dan 2 kraamdagen en dan hoeft ie maar 3 dagen op te nemen om toch 10 dagen vrij te zijn...
grappig al die dromen. hier denkt manlief al vanaf het begin dat ze zondag 28 maart komt. maar dan ben ik pas 36,6 dus ik hoop het toch niet.
hoezo niiet ?je moet alleen dan in het ziekenhuis bevallen en mssn begin je wel savonds de 28ste en is de baby er pas de 29ste dan ben je 37 weken mssn dat je dan gewoon thuis mag blijven
ja als het wel zondag al gaat gebeuren dan hoop ik inderdaad dat het pas later op de avond begint en dan de volgende dag geboren wordt zou wel heel speciaal zijn als me man gelijk krijgt!! hij heeft altijd van die voorgevoelens die kloppen dus wie weet
@ Pamsie, die heb ik aan de kant geschuiveld. Met al het extra gewicht wil dat wel. Gewoon aan gaan hangen
haha ik vond het ook wel grappig om te lezen. ik zie het mezelf namelijk ook zo doen. ( alleen dan lekker tobben )
hier ik zeg tegen noa ga maar kijken of papa komt dan klimt ze op de vensterbank om te kijken of papa zijn auto er staat en ze roept ineens PAPA! dus ik vraag is papa thuis zegt ze ja ik kijken en ja hoor papa's auto staat voor de deur dus ze heeft nog gelijk ook
@TM: volgens mij moet dat een heerlijk gevoel geven als je meisje zo blij reageert als haar vader thuis komt
heb me slapgelachen net! Ik was chocoladecakes aan het maken en de droger stond aan maar ook de oven natuurlijk... en dat kan hier niet. Dus sloegen de stoppen eruit. Ik draai de nieuwe stop erin, stroom er weer op. Gaat de mixer aan! En die stond nog in mn beslag... Want op het moment dat de stroom eraf ging wilde ik hem net uit doen, nou ja, hij was dus uit . De mixer draaide uit de beslagkom en ja hoor, de hele keuken onder het chocoladebeslag.
Pijnbestrijding: zelf wil ik het liever niet (zoals ik er nu tegenaan kijk), vind de risico's naar en ergens denk ik dat je er min of meer op gebouwd bent en het dus wel moet lukken. Bovendien denk ik ergens dat het ook functioneel is als een soort pijnlijk ritueel, waarna ook heel je leven anders is ofzo. Nou ja, dit soort zweverigheid komt soms ineens opzetten. Ik ben er niet echt van om wie dan ook iets erover op te leggen trouwens, mocht dat zo overkomen Foto's/film tijdens bevalling: no way! Vlak erna als het kind eruit is, maar echt niet tijdens. Ik zie het nut daar niet echt van. Ka, haha, ik heb ook nog aan de wasmachine staan hangen vandaag. Maar dat was omdat hij van zn plek was gecentrifugeerd, was nog nooit gebeurd, maar nu wel. Dus heb hem even teruggeschoven, geen zin om erachter te stofzuigen Nesteldrang: het is hier echt niet normaal. Eigenlijk ben ik ziek en heel gaar, maar ik heb ZO de kriebels. Misschien is het gewoon het idee dat ik morgen 37 weken ben, maar ergens voelt het net of ze er zo uit gaat komen. Heb de wc nog eens staan poetsen, dweilen, slaapkamer helemaal netjes gemaakt, etc. Ben nu wel heel moe. En ik wil helemaal niet denken dat ze snel komt want straks duurt het nog 5 weken, kan maar zo. Beetje gek gevoel dit. Heb overigens steeds een zanikgevoel onderin mijn buik/rug, heel vervelend, weet niet goed wat het is eigenlijk. En qua 'voortekenen': ik verlies vandaag wel ineens erg vieze slijmklodders