Ik ga eens onder de douche springen, eigenlijk al de tweede keer, maar heb me zo rotgezweet dat het me geen slecht plan lijkt Oh ja en eindelijk zijn er nieuwe bomen geplant op het veld achter onze flat, zo fijn, het was de hele winter helemaal kaal omdat ze alles hadden gekapt. Jaa, zelfs de gemeente is voor mijn aan het nestelen!
Oei Napoleon! Dat wordt dus poetsen.. Of aflikken Janne: jeetje.. jij bent ook niet te stoppen hè! Hier nog één.. Enge gedachte is wel dat het nog weken kan duren en ik dus weken lang alles op orde wil hebben, zoals huishouden en boodschappen. Hahahaha!
@ Marijn, wat een mooie meid zeg! Echt een schatje! En lekker dat je zo snel al weer op de been bent. @ Surf, jeetje, dat is schrikken van je oma! Een operatie als je 90 bent is inderdaad wel erg ingrijpend. Hopelijk komt alles goed. @ Mermaid, oh nee! Precies op je wieglakentje. Ik ben zelf nu ook zo mutsig als het om dingen van de baby gaat! De gewone schone was gooi ik zo in een hoop op het logeerbed als ik geen zin heb gelijk te vouwen, maar de babyspullen... dat moet allemaal gelijk netjes worden opgevouwen en gestreken!!! @ ruggeprik, ik hou de optie open, maar zie wel hoe het gaat. Vorige bevalling Pethedine prik gehad en dat is heel slecht bevallen (hahaha), dus dat wil ik liever niet meer. Hier, ik heb vanmiddag nog ruim 3 uur op de bank liggen slapen. Ben daar wel een beetje van opgeknapt. Lukas en z'n vriendinnetje hebben heel lief buiten in de tuin gespeeld, dus daar had ik eigenlijk geen omkijken naar. Heel fijn! Ik ga zo aan het eten beginnen. We eten boerenkool met worst. Had manlief erg trek in. Tot vanavond!
@ hechtingen: het hangt er ook vanaf waar ze moeten hechten. Ik had ook een scheur in de baarmoedermond en daar is het te goed doorbloed om te hechten. Voor de 'gewone' hechtingen kreeg ik wel verdoving, maar daar heb ik weinig van gemerkt, die gyn die mij moest hechten was zo lang bezig (met heel veel hechtingen en heel veel knopen) dat die verdoving vlgs mij al snel uitgewerkt was. (ze zijn dan ook 2 uur aan het hechten geweest bij mij..) Een knip doen ze idd op het hoogtepunt van een wee. Heb ik niet gehad, ik ben uitgescheurd. Voordeel van uitscheuren is weer dat het sneller geneest dan een knip. @ verdoving: ik ga wel naar het ZH, vanw medische indicatie. Bij Emma hebben ze mij toen wel die pethidine aangeboden en daar heb ik ook wel gebruik van gemaakt. Is een prik in je been. Ik was gewoon bang dat ik te uitgeput zou raken van alle heftige weeën. Ik weet niet of het echt geholpen heeft hoor, bleef wel gewoon pijn hebben, maar misschien was het anders heftiger geweest.. @ zeitje: heb ik nog niet er op liggen, doe ik pas bij 37 wkn (dus a.s. woensdag). grappig dat iedereen zo droomt over de a.s. bevalling. Heb ik nog niet gehad, ja, een maand of wat geleden een keertje. Manlief heeft er momenteel meer last van, die had vannacht gedroomt dat alles misging... Ach, we zien wel hoe het gaat lopen. Ik heb nog helemaal geen voortekenen. Tja, nesteldrang misschien, maar dat is normaal, er moet hier nog zoveel gebeuren... Bij Emma heb ik ook helemaal geen voortekenen gehad trouwens, de avond ervoor heb ik één keer een soort lichte kramp gevoeld en 's ochtends om 5 uur verloor ik m'n bloedprop en begonnen de lichte weeën. Precies op tijd om manlief te kunnen vertellen dat hij beter niet naar zijn werk kon gaan. Uiteindelijk heeft het tot 5 uur 's middags geduurd voor de weeën echt om de 5 minuten begonnen te komen en 6 uur later was ze er.
Ik begin vast aan het eten.. Manlief komt zo thuis, kunnen we meteen aan tafel.. Mayby tot vanavond babes! Koes koes En mocht ik niet meer online komen, iedereen een fijne avond en allemaal lekker slapen!
@ Napoleon: Hahaha, lekker handig. Alles alweer schoon? Gelukkig kan ik hier in huis alles tegelijk aanzetten als ik wil.
krijg ik per mail een evaluatieformulier van de kraamzorg toegestuurd... van unive... ben nog niet eens bevallen... en ze sturen het nu dus ik ga het geheid vergeten straks...
Meiden, zorg ervoor dat je vanavond de baas bent over de afstandsbediening! er komt een film met Steven Seagal op tv... AHhhhhhh gelukkig vind matthijs dat ook niks..., maar herinner me iets van een paar weken terug )
Mijn mannetje gaat morgen naar nog een auto kijken.. waarschijnlijk gaat dat 'm worden. Hij is morgen vrij en gaat eerst ff met mij boodschapjes doen en naar de VK. Fijn! Daarna gaat ie op pad voor de auto.. Ik ben benieuwd! Ik ben bankhangen! Fijne avond allemaal! xxx
rustig hier vanavond! Matthijs is nu even fietsen met meike. Meike en ik hebben net de keuken schoongemaakt. Meike gooide alles in de lebak (prullenbak) en heeft met een doekje de kastjes schoongemaakt (lees vies maar boeiend) Ik baal wel, kan dr niks meer van... net de vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd en mn rug doet echt megapijn...