April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

napoleon
    wij hebben een kangoo dus dat moet er wel inpassen
    we hebben een hele grote kofferbak:)

ow hoort er ook bij dus
    bij noa had ik dit namelijk niet
    maaar nu al een week of 2
    loop ook een beetje wijdbeens
    ziet er echt niet uit :p:p

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    hier ook lies/bot pijn.... helaas.
    Pizza was goed gelukt hahahaha

Nu even bankhangen en dan lekker slapen gaaaap
    Tot morgen

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ladyz bankhangse

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @tm: mooie wagen hoor, en hier geen pijn bij mn schaambotje, alleen mn stuit en eromheen...

@ehm wilde nog iets reageren maar weet het neit meer...

@hier: wij gaan de kleine zo naar bed brengen en dan lekker bankhangen, tot morgen!

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Vraagje. Volgens mij was het ikheid of ingrid. Er was een site waar je positiekleding en babykleding online kon kopen met heel veel korting. Wat was die site ook alweer. Had hem bij favorieten gezet, maar kan het niet meer terugvinden...

TM mooie wagens hoor! Allebei.

Hier ook liespijn, maar geen pijn in mijn schaambot of heiligbeen.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    TM, mooie wagen.

Pijn schaambot komt me bekend voor maar alles daaronder doet zeer dus tja.

Eten, hier voor mij varkenshaas en rauwe wortelen, had ik ineens zin in, voor Julian varkenshaas, gebakken aardappelen en stoomgroente en voor Roeland hetzelfde maar dan met biefstuk.

Hier vanmiddag ook nog even slingers, balonnen en een raamsticker opgehaald bij de xenos want die hadden we nog niet, de batterij van de fotocamera aan de lader gedaan zodat die ook echt vol is. Dan hoeft de lader namelijk niet mee want als die eenmaal vol is duurt het wel even voor die weer leeg is. Daarna samen met Roeland Julian opgehaald die helemaal verbaasd was omdat we er ineens met z'n tweetjes waren.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    weet niet of ik het was maar op dit moment is daar korting op positie en babykleding.

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Dat was hem niet, maar hier zie ik ook hele leuke dingen!
    Het was een site met veel oranje. Lekker duidelijk hè. Was al heel lang terug hoor dat iemand hem hier noemde

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    met veel oranje ken ik alleen www.kleertjes.com maar dat is alleen baby -en kinderkleding.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Volgens mij is het op zich wel te doen, het heeft een doel, en je weet dat het over gaat, maar ik had rugweeën en die zijn dus niet op te vangen... :(

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja rugweeën zijn kut, voor mij waren ze het best onder de douche op te vangen, me flink schrap zetten en een hete harde timmerstraal op mn rug

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook rug weeen en buikweeen, bleef aan 1 stuk door weeen houden en thuis was dat inderdaad het beste te doen onder de douche maar toen ik in het ziekenhuis was moest ik op bed blijven liggen en dat is dan echt niks.

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hier geen pijn in schaambotje maar wel steken onderin en al een paar dagen een soort van spierpijn gevoel in me bekken :S
    zal wel zijn omdat het allemaal wat soepeler is daar.

geloof dat iedereen wel weer lekker heeft gegeten ;)

napoleon: wat een actie zeg van het beslag door de keuken. maar goed dan blinkt die ook weer :p

ik ga ook ff bankhangen ben moe.

tot morgen meiden

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, en het is idd vreselijk, maar ga ff zo'n onderlegger halen bij de hema, die had ik vorige ook, maar daar zit het weer helaas in... maar dat werkt perfect en zweet niet zo!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    onsukkie, je moest toch naar het ziekenhuis vandaag voor een ctg?? Hoe was het??

16. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Hier ook veel pijn van onderen. Heb het gevoel of het daar helemaal bont en blauw is. Maar het gekke is dat wanneer ik erop druk ik helemaal niks voel. Het is dus echt van binnen.

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Ikheid, dus toch een andere auto, dan die jullie van het weekend hadden gezien? Ben benieuwd of dit wat wordt! Lekker dat je man vrij is. Veel plezier bij de vk!

TM, wat gaaf van de tweelingwagen zeg!! Leuk!

LadyZ, haha, normaal maak je wel altijd een 4 gangen diner? :D
    Ik eet geen pizza meer, dan heb ik zo'n megadorst de hele nacht, dat ik om de haverklap wakker wordt van óf de dorst, óf een volle blaas.

Wij hadden gister chicken tonight gegeten met veel groente, dus dat valt wel in de categorie gezond. Heb meteen voor 2 keer gemaakt, dus heb nu vast wat in de vriezer. Kom maar baby! ;)

Heiligbeen: hier ook last van...!
    Haha, en fietsen: ik heb 7 versnellingen, en de 1e is het vaakst in gebruik momenteel :D

Steken onderin: de vk vroeg aan mij of ik er iets van voelde dat hetk indje was ingedaald. Nou, niet echt eigenlijk. Ze zei dat je dat voelt aan steken, alsof er met een scherp mes wordt geprikt. Dus breinaaldgevoel lijkt mij van indalen te zijn dan. Maar heb het nu nog maar 1 keer gevoeld terwijl het kind dus echt ingedaald is

@hier: op zich best redelijk geslapen, maar kreeg zo'n last van mijn bekken dat ik niet meer kon liggen. Op mijn linkerzij ging wel, maar daar word ik altijd heel benauwd, gek he?
    Nou ja, ben er maar uitgegaan, voel me best wakker en wat beter dan gister gelukkig!
    Buik is alleen wel wat onrustig.

Ik ga vandaag een flinke boodschappen voorraad in huis halen. Wilde het eigenlijk vrijdag doen maar heb een beetje (beetje?!) de kriebels, dus doe het nu maar vast. Koffie- en theevoorraadje, wat blikgroente, vlees voor in de vriezer, wc-papier, dat soort dingen. Vind ik wel een fijn idee.

Enne... 37 weken vandaag!! :D

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Vinden jullie het truowens ook zo fijn, al die vogels 's ochtends? Ik geniet er echt onwijs van, vind het zo mooi klinken! :)

19. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja mooi he die vogeltjes

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Meiden....

Gisteren eerst voorweeën gehad. (van half 8 tot kwart voor 9)
    Daarna begon het los te barsten... elke 4 a 5 min een echte wee.

Niet veel later de vk gebeld... die was er kwart voor 10 en toen.... stopte het gewoon!!! Ze zei dat je bij een 2e meer kans op een valse start hebt.

Ik heb nu 2 cm ontsluiting.... niks dus

Tjee... baalde goed zeg

Ze vond het goed dat ik toch gebeld had want we moeten ook nog wat regelen voor dave en ik moet naar het ziekenhuis als het zover is.

Daarna naar bed gegaan en heerlijk geslapen tot 4 uur... nu af en toe een voorwee....

Deel Deze Pagina