April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    janne gelukkig heb je geen last van het indalen gehad.. kan best zeer doen namelijk

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    jammer wendy! ik herken het ;) had vorige week ook al bijna gebeld maar toen ik zover was en nog eerst naar de wc ging was het daarna over...
    trouwens mijn weeën stoppen zowiezo als de vk komt, bij alle 3 gehad...

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wendy wat balen zeg!!! En zegt het wat over dat het dan toch snel gaat beginnen of niet..?? Ik duim voor je an wel!!

Nou al m'n moed bij elkaar schrapen en straks naar de kapper ;)

Demi eet krentenbrood "lekker man!"
    van wie ze die taal toch heeft :(

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    haha die demi... dave roept mij nu vanuit bed.. I love you mama uit!!!!

en de vk zei: het kan doorzetten... ze hoopte het voor mij (1e kindje erg groot en deze ook niet klein) en anders vandaag gewoon op controle....

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wendy jeetje zeg das flink balen
    maar je hebt wel al 2 cm !!
    dat had wonder toch ook ??

hier ben ik nog steeds mijn slijmprop aan het verliezen
    vandaag zat er een sliertje bloed bij(eet smakelijk als je zit te ontbijten :p:p)

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    je kan rustig een aantal weken met ontsluiting rondlopen helaas... wendy hoop echt dat het doorzet voor je!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    vorige keer een week met 2 cm gelopen... dus zegt helaas niet altijd wat
    ------------------

hier net een kwartier gestaan en dan moet ik weer zitten ivm vocht.... dat was wel een voorteklen volgens de vk

-----------------

trotse mama een sliertje bloed bij de slijmprop kan kloppen hoor.... had ik ook trouwens.
    na het verliezen van de prop kan je nog slijm verliezen, maar dan minder

-----------
    mirjam; wat ga je doen met je haar?

-----------

ik wacht op een pakketje via select vracht... luiertas van lief!!

8. Trotsemama1

wendy
    ik weet het van dat bloed
    had ik bij noa ook
    zoo lekker weer zwemmen
    zal dan de rest van de dag niks meer kunnen
    maar dat is dan maar zo
    dochterlief vind zwemmen helemaal geweldig
    en volgens mij moet ze binnenkort weer afzwemmen dus ik moet wel gaan :p:p

9. Trotsemama1

zit me net te bedenken dat ik met noa vandaag ga zwemmen maar dat zal 1 van de laatste keren zijn voor me bevalling
    mssn dat me jongste schoonzusje dan wil gaan zwemmen
    want die zit in haar examen jaar dus die heeft straks heel veel vrij

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik ben bij 37 weken gestopt met zwemmen... lukt helaas niet meer
    maar is wel erg leuk

ben ervandoor.

schoonmoeder komt zonlief straks halen om te gaan fietsen... komt die jongen lekker buiten

11. Trotsemama1

mijn tekenen van een aanstormende bevalling hahaha (nee hoor :p)

Slijmprop
    vooorweeen
    en ja heb nu ook de wel bekende leegloop
    en ja nesteldrang maar dat had ik al :p:p

nou laat maar komen hoor:p:p

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ladies g.morning.

Nou TM klinkt alsof het gaat gebeuren he ;) Pas maar op dat het niet in het zwembad gebeurd....

@Wendysunny...Balen dat het niet heeft doorgezet zit je er net in stopt het weer...NIKS aan. Hoop dat het snel actie word.
    Jullie worden straks allemaal Maart mama's ipv April mama's...Flauw hoor :D;)

Mirjam: succes bij de kapper straks!

Ik heb mezelf uit bed gehezen. Koorts is gelukkig gezakt maar wel dankzij enkele paracetamol. Wilde eerst niet maar toen de vk zei gewoon doen hebben vriendlief en mn zusje het praktisch in mn mond geduwd lol.
    Heeft wel echt geholpen tenminste geslapen vannacht.

Koorts is dus gelukkig bijna weg maar ben nog niet de oude weer overgegeven vanmorgen.

Vraagje: die kleine hier blijft maar op mn rib rechts drukken en draait niet echt meer naar de andere kant. Blijft dus rechts liggen met dr ruggetje al een paar dagen en voel dr stukkie minder. Wel af en toe maar lang niet zoveel dan voorheen. Ervaren jullie dat ook na het indalen?

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemorgen!

Hier redelijk goed geslapen en heb ook minder last van mijn keel en spierpijn en huidpijn enzo, dus dat lijkt de goede kant op te gaan. Helaas nog wel de mij inmiddels zo bekende hoofdpijn en verstopte holtes.

@ Wendy, jammer dat het niet doorzette gisteravond. Maar het kan nu toch niet al te lang meer duren!

Ik heb gisteravond nog in het ziekenhuis gezeten. Begon me gistermiddag opeens toch wel een beetje zorgen te maken omdat ik normaal een heel actief meisje heb en ik haar sinds zondagochtend veel minder had gevoeld. Gister zelfs nagenoeg niet. En na de standaard pogingen van op mijn rug liggen en porren enzo kreeg ik nog steeds geen reactie. Dus het ziekenhuis gebeld en ik mocht gelijk langskomen. CTG gehad. Hartje deed het, maar ze was inderdaad wel heel rustig. Moest na een kwartier op mijn zij gaan liggen en toen ging het iets beter. Daarna nog echo gehad en dat zag er verder goed uit, maar ze was wel rustig. Vanochtend moet ik voor controle naar de gyn, dus misschien dat ik dan weer aan het CTG moet. Maar vannacht heb ik haar gelukkig drie verschillende keren een paar keer voelen draaien en bewegen, dus ik ben alweer redelijk gerustgesteld. Ze lag trouwens wel netjes naar beneden, maar was nog niet ingedaald.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Ann, fijn dat je je iets beter voelt. Wel balen dat je toch weer hebt moeten overgeven zeg! Ik zou zeggen, bij twijfel gewoon bellen hoor. Heb ik gister ook gedaan en ze hebben me in het ziekenhuis verzekerd dat je nooit voor niks komt. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust.
    Oja, en ik was in het begin ook heel terughoudend met paracetamol. Normaal neem ik het al bijna niet, laat staan als ik zwanger ben. Maar ik kreeg zo op mijn kop van de gyn en de huisarts dat ik het niet innam dat ik het toch maar heb gedaan. Het helpt je toch beter slapen en dan krijg je weer meer weerstand en kan je lichaam beter herstellen. Ze hebben me verzekerd dat het kindje er echt niets van krijgt of aan overhoudt. Ik neem er nu in ieder geval voor het slapen gaan ééntje en soms overdag nog één. Maar ik heb toen van de huisarts een weeklang de volledige dosis moeten nemen en eerlijk is eerlijk, ik was na die week wel weer helemaal opgeknapt. (alleen jammer dat het nu weer terug is, maar ja...)

@ Mirjam, succes bij de kapper! Hopelijk lossen ze het voor je op zodat je er wel tevreden over bent.

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    #4695 Ann80, 23 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
    Wat goed dat je gegaan bent! Stelt je toch weer meer gerust als je het echt ziet ondanks dat ze rustig is wel gelukkig geruststellend nieuws.
    Ik zit ook te twijfelen om te bellen. Net wat ik zeg voel dr wel maar echt een stuk minder dan voorheen.
    Wacht ff tot een uurtje of tien en ga dan bellen denk ik.

Ja die paracetamol je volet je zo rot om zoiets te nemen met zo baby in je lijf maar het helpt wel echt idd. Voel me nu gewoon een stuk beter en ik weet zeker dat het door die paracetamol komt. Kon gewoon eindelijk slapen en voelde me ribpijn even niet meer...

Baal voor je dat het weer terug is gekomen...
    Succes zo bij de vk!

P.s. bel je bij twijfel naar het ziekenhuis of naar je vk?

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wendy: Oh spannend zeg!! Misschien is het toch wel een voorbode.

Ann: gelukkig geen koorts meer, hoop dat je je snel weer de oude (maar dan de oude die zwanger is:p) voelt.

Caro: goed dat je gebeld hebt, sterkte straks bij de gyn.

TM: zwemse!!

Janne: ja, 4 gangen diner: 2x opscheppen en 2x een glas melk:p:D

Wat een vrolijk weer vandaag!!! Mn moeder had op mp een ledikantje gezien, dus gaan we vanmiddag even kijken. Die heeft zowat ook een hele uitzet:D

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Wendy wat jammer! Ik hoop voor je dat het toch snel doorzet en niet de hele tijd door blijft rommelen.
    Welke luiertas heb je besteld?

Janne gezellig hè de vogels! Hier ook stralend mooi weer :D

Haha Mirjam, geweldig die uitspraak van Demi! Waar zou ze het vandaan hebben ;)

TM Bij jou blijft het ook maar doorrommelen hè.
    Zwemse zo!

Ann wat fijn dat je wel goed geslapen hebt vannacht en je weer wat bent opgeknapt. De kleine ligt hier ook altijd hetzelfde, aan de rechterkant. Wat ik aan bewegen voel is wat geschuif van armen/benen. Verder ook niet heel veel. Maar ik heb sowieso wel een rustig kindje. Als je twijfelt zou ik bellen hoor!

Caromama, dat was schrikken dan! Fijn dat alles wel goed is met jullie meisje. Ik hoop dat je haar vandaag wat meer voelt!

Ik ga de hondjes even uitlaten. Mijn man komt uit de slaapdienst dus die is om 10 uur alweer vrij. Gezellig :)

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik loop bij de gyn, dus ik moet sowieso het ziekenhuis bellen. Als je bij de VK loop zal je die moeten bellen en kunnen die bij twijfel contact opnemen met het ziekenhuis om je door te sturen. Maar gewoon bellen hoor als het je niet lekker zit!!!

19. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja daarna was ze een stuk rustiger ze draait nu niet meer met de voetjes naar links. voel ik haar snachts beter nu en mn overdag is de activiteit minder. Maar het is natuurlijk ook zo dat ze veel minder ruimte hebben... Ik voel vooral trappelende voetjes en verder niet zoveel meer.

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja zit een beetje in dubio... Het is niet dat ik dr gelukkig helemaal niet voel alleen minder.
    Dat kantoor van die vk is hier maar tot 12:00uur te bereiken en anders moet je het spoed nummer bellen ga ik ook niet doen natuurlijk...
    Moet dus voor 12uur beslissen of ik wil bellen ja of nee.

Net trapte ze weer dus weet het niet...

Deel Deze Pagina