@ Janne: Jeuj!!! 37 weken vandaag! En wat was jij er vroeg uit zeg! Maar gelukkig voel je je beter dan gisteren. @ Wendy: Wat balen dat het niet doorzette!!!! Met recht een valse start. Echt klote. Hopen dat het nu niet meer lang gaat duren. @ Mirjam: PROEST! Hahaha, die Demi met haar uitspraken. Echt briljant! Succes bij de kapper. @ Ann: Gelukkig voel je je wat beter! @ Caro: Ook jij voelt je al beter! Mooi zo! Gelukkig dat alles wel goed was gisteren in het ziekenhuis, maar wel schrikken hoor als ze ineens zo rustig is. @ hier: Best een redelijke nacht gehad, mar 1x eruit om te plassen. Vandaag niet zo heel veel plannen. Ik blijf lekker in mijn pyjama zitten tot na de Pfaffs, ga om half 2 met mijn moeder even het autostoeltje ophalen bij de Prenatal en dan zelf nog even naar de supermarkt. Waar ik wel van baal is dat ik gisteren die hele teringzooi hier heb lopen stofzuigen en dat de bank en de fauteuil nu alweer onder de kattenharen zitten. Fijn hoor als ze in de rui zijn . Nou ja, kunnen die beestjes ook niets aan doen.
Heerlijk weertje Heb even een paar uurtjes en dan met eva naar de poeppoli. Heb kramp in mn doos, joepie! Heb overigens best ok geslapen maar ben wel erg moe hahaha. Voel me de laatste dagen wel beter trouwens. Had ik in mijn andere zwangerschappen ook op het laatst. Misschien door een soort berusting ofzo, weet het niet
Wendy, balen van de valse start hopelijk zet het vandaag alsnog door!! TM, zwemse! Mirjam, succes bij de kapper!! Ka, mooie buik en 38 weken!!!!! Ann, koorts gezakt! Gelukkig maar! Uhmmm..... meer weet ik ff niet meer, sorry!! Ga hier de vaatwasser maar eens uitpakken en daarna weer volzetten.
Wendy, wat balen van je valse start zeg!! Hopelijk begin je gauw echt! Mirjam, succes bij de kapper, je kan het!! Haha, 'lekker man!' TM, leuk toch, ff eruit met Noa naar het zwembad! Geniet ervan! Ann, ik herken dat niet. Wel veel druk steeds aan 1 kant, maar ook veel geschop en geduw. Voel echt ledematen langskomen dan Maar ik zou als ik jou was gewoon ff bellen, juist omdat de drempel na 12 uur voor je hoger is, laat hem nu dan gewoon ook laag zijn! Succes! Caro, fijn dat het iets beter gaat, maar balen van je holtes! Mijn holtes gaan redelijk, en voor de rest gaat het ook wel wat beter. Fijn dat het wel goed was in het ziekenhuis en ze vandaag weer checken! Ka, 38 weken, gefeliciteerd! mooie buik hoor. Mermaid, succes met de stofzuiger... Napoleon, fijn dat je je beter voelt! Ingrid, nog last van weeën? Nou, gelukkig heb ik van 6-9 uur nog lekker getukt! voel me wel iets beter daardoor. Net ff wat gegeten, ik ga nu boodschappen doen. Hier is de lucht trouwens nu wel een beetje betrokken, jammer! Wie weet breekt de zon nog door. Heb me toch een buikpijn steeds, echt NIET fijn Haha, ik wilde trouwens een blousje aantrekken en dan gewoon 1 knoopje dicht net boven mijn buik, het is geen positiekleding maar ik wist ff niet wat ik aan moest. Normaal zit dat ding echt te wijd en ik draag hem dus bijna nooit, maar nu kreeg ik echt niks over mijn borsten heen! Was toch wel verbaasd, ook al weet ik natuurlijk dat ik veel grotere bh's heb. Echt maf, zo'n ander lijf.
hahaha ja dat is stom van die borsten... ik kan heel veel kleding van eerder dus straks eerst ook niet aan... vooral van die kleding die strak onder de borst zit en dan uitloopt, die lijn zit dan precies over mn borsten... geen gezicht
Goedemorgen !! Wendy; balen van de valse start... hopelik zet het snel door Mirjam ; heel veel succes bij de kapper, ben benieuwd Ann; Goed dat je toch een pcm genomen hebt ! Koorts is wel slecht voor de baby, dus dan beter pcm.. beterschap hopelijk knap je snel helemaal op janne; jij ook jij blijft ook maar een beetje sukkelen he ! Het wordt tijd dat jij je ook weer beter gaat voelen ! Ka; mooie buik ! Mermaid; ja fijn he ... De rui... Hier; jullie hebben het al dagen over mooi weer.. nou hier niet.. het is wel lekker buiten, maar maar amper zon. Nu ook niet... grijs is het.. Verder wederom een katergevoel dat heb ik de laatste week eigenlijk bijna iedere ochtend. Geen idee waar dat van is. En verder veel plannen vandaag in huis. Hoop dat het allemaal lukt. En tja anders morgen..
Nou Wendy, ik hoop dat het doorzet voor je! TM: veel plezier bij zwemmen !! Napoleon: wat is/doet de poeppoli ??? Hier: kapper geweest en die zegt "ja het is precies zoals je gevraagd had". Ja is ook wel zo maar het staat me gewoon niet (al vind m'n vriend het inmiddels wel leuk) dus morgen om 12u even terug dan gaan ze er wat bruin doorheen kammen ofzo..... Twijfel nu weer of ik dat wel moet doen want dalijk wordt het nog erger haha..
oh wat spannend wendy! hopelijk zet het alsnog door! wel balen dat het gisteren niet doorgezet heeft, maar wie weet volgt snel de rest! Ka, mooie buik! en gefeliciteerd met je 38 weken! het schiet op!! mirjam, veel plezier bij de kapper! Kris, hier heb ik vandaag ook nog geen zon gezien en het voelt ook nog niet echt lekker buiten.. ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren! Ann, gelukkig heb je een nachtje goed geslapen.. hopelijk ben je snel weer beter.. janne, caro en napoleon, wat eem ziekeboeg zeg! allemaal veel beterschap! ik blijf even bij jullie uit de buurt als jullie het goed vinden Hier weer echt slecht geslapen, ik als dat iemand ook de beeb minder voelt? hier ook, af en toe een klein schopje.. maar nu hij anders ligt sinds gisteren voel ik hem dus echt weinig.. van de ene kant ben ik bezorgd omdat het niet zo vaak en hard is, maar van de andere kant lees ik dat het normaal is.. en denk ik weer, stel je niet aan!
goedemorgen meiden, @ann: gelukkig voel je je weer wat beter! en als je het niet vertrouwd vk bellen he @janne: gefeliciteerd! 37 weken al weer @ka85: gefeliciteerd 38 weken alweer!! mooie buik @tm: zwemse!! en spannend hoor dat gerommel @mirjam: suc6 bij de kapper @wendysunny: jammer dat het nog niet echt doorgezet heeft. mijn duimen draaien voor je hoor @hier: wel een lekkere nacht gehad. 1 x eruit om te plassen. sinds ze is ingedaald voel ik haar inderdaad ook wel minder maar nog steeds wel minimaal 10 x per dag. dus ik maak me niet zo druk ook als ik por in me buik reageert ze. maar meiden als je minder voelt gelijk bellen!!! ga zo nog ff naar het centrum hier. en dan ben ik er vanmiddag weer!!
Dankje! Ja, dat gevoel heb ik ook! Net had ze de hik en bewoog ze weer lekker dus denk dat ik me echt niet druk hoef te maken maar valt dan ineens zo op he als ze minder bewegen.... Balen dat je slecht hebt geslapen, vanmiddag misschien ff lekker inhalen...? Ik hoest me longen uit mn lijf maar ben heel erg blij dat die koorts idd weg is.
kris, misschien moet je meer drinken? @mirjam, eva doet aan broekpoepen en blijkbaar doen zoveel kinderen dat, dat er zelfs een speciale poli voor is. We gaan vandaag voor een psychologisch onderzoek, op ons eigen verzoek, want wij denken vooral dat haar broekpoepen komt door een psychische oorzaak, waardoor het medisch wordt zegmaar. Daarbij is eva de laatste tijd nogal apart aan het doen... ze kan heel boos worden, maakt veel ruzie... en we kunnen maar heel moeilijk tot haar doordringen dus we kunnen de vinger niet zo goed op de zere plek leggen. Dat broekpoepen doet ze vooral als er iets spannend staat te gebeuren... verjaardagen, sinterklaas, schoolreisje, baby enz.
@ann, ik vind het altijd zo sneu als ze de hik hebben! Meike had zooo vaak de hik, deze beeb gelukkig niet zo vaak. maar op het laatst merk ik dat ze er wat onrustig van werden/worden. En meike had het na haar geboorte ook heel erg (ze had ook reflux) en toen kon je echt zien dat ze het op het laatst zat was . Maar het schijnt dat ze door het vruchtwater er in de buik eigenlijk geen last van hebben.
Napoleon; mooie buik hoor ! ja dat drinken dacht ik ook, maar ik drink vrij veel. Maar s`nachts verlies ik ook wel veel vocht. ( ik plas een keer of 4 a 5 en ik transpireer ook nogal veel de laatste weken... ) misschien moet ik s`nachts als ik ga plassen gelijk wat water drinken om het op peil te houden ofzo. Hier trouwens nu ook zon !!! En nesteldrang !!!!! Ik wordt niet goed van mezelf. Kan amper lopen, maar heb de bovenverdieping vandaag gestoft, geswifferd ( stofzuigen kan ik echt niet meer.. ) gedweilt, de wc boven en beneden gedaan, de berging beneden gedeweilt de trap gestoft en gesopt de vaatwasser in en uitgeruimt en een was in de wasmachine gedaan... wordt moe als ik het zo opsom.. Ga nu even op de bank, want dit is echt niet goed voor mijn lijf. Lijk wel manisch..
Napoleon: mooie buik hoor! En grappig dat je navel verschoven is hahahaha Ik heb een nieuwe verslaving: pelpinda's... en de zak is bijna leeg....