Napoleon mooie buik! En hele leuke foto die met dat knuffeltje! Kris hier ook al zo'n nesteldrang. Heb alle ramen gelapt, stofgezogen, gestoft, alles afgesopt, banken en kastjes verschoven, lampen gepoetst, wc schoon gemaakt. Wil vanmiddag even nieuwe planten kopen. In plaats van laten verdrogen heb ik ze nu laten verzuipen....
zooo hier terug van zwemmen was heerlijk alleen had ik weer ik was me aan het aankleden in de kleedkamers met nog iemand waar mee ik samen mee zwem zeg ik tegen haar jeetje ik kan me panty niet eens meer aan doen zegt een onbekende vrouw op z'n geirriteeerde manier nou geniet er nog maar van WAAR bemoeit zij zich mee ze weeet niet eens wat er allemaal aan de hand is !! kan ik zo booss om worden zoo dat lucht op hahah straks naar de gyn ben benieuwd ik ga gauw weer manlief is even thuis komen eten en moet nog naar de markt tot vanmiddag lady's xxx
Mooie buik Napoleon! Ja zielig he die hik vind ik ook niks. Ik voel het best vaak. Heb me naar de AH gesleept en ben nu kapot. Die rib joh dat is niet normaal lijkt wel stroom om te staan zo geirriteerd is ie. Ga zo maar ff liggen weer denk ik...
@ Napoleon: Mooie buik! @ Kris: Doe je het wel een beetje rustig aan??? @ TM: Sommige mensen bemoeien zich graag overal mee .
Haha, wij hebben laatst nog een halve zak doppinda's weggegooid, ze gingen maar niet op.... Mooie buik Napoleon! Dat met die navel heb ik ook, dat ie scheef zit Tjonge, dat is ook wat van Eva, hoe oud is ze nu? Niet echt leuk voor haar dat ze last heeft van broekpoepen. Nesteldrang: weet je wat ik me nou afvraag he. De hele zwangerschap roept iedereen 'rustig aan doen!!', maar egrens denk ik 'nu hoeft dat toch niet meer? het kind mag er toch uit?' of is dat verkeerd geredeneerd? Nou ja, ik heb de boodschappen binnen (de helft, de andere helft staat buiten in de auto ) en ben echt kapot. Net ff de kastjes in de keukenkant aan de bovenkant gesopt, het was daar wel een beetje klef merkte ik toen ik er beschuiten op ging zetten (tja, normaal nooit beschuit in huis eigenlijk en de kastjes zijn aardig vol, dus dan maar uitwijken naar eróp). Hier is eindelijk de zon doorgebroken, lekker!
Ik vind de hik trouwens ook altijd erg sneu, weet hoe rot ik het zelf vind voelen, en soms duurt het zo lang, en zo snel achter elkaar!
Janne; tja je hebt wel gelijk, maar mijn osteopaat zegt steeds dat ik mijn krachten moet sparen voor de bevalling en bovendien nu met echt te veel doen ( vooral tillen enzo ) mijn bekken echt kan beschadigen waar ik na de bevalling last van kan blijven houden. Dus dat probeer ik dan toch maar zo veel mogelijk te vermijden. Maar helemaal stilzitten wordt ik erg ongelukkig van, dus we rommelen toch wel wat door. Bovendien zoals vandaag KAN ik het gewoon niet. Huis moet schoon... ( klein detaille .. huis is eigenlijk al schoon.. tja.. )
Zo, ben weer terug van de gyn. Heb bijna een uur in de wachtkamer moeten wachten. Dat snap ik dan niet he. Die afspraken lopen altijd uit en dan weten ze dat er een handvol zwangere (vaak hoogzwangere) vrouwen zitten te wachten en dan hebben ze daar toch van die achterlijke houten oncomfortabele stoeltjes neergezet! Kijk, ik snap ook wel dat ze er geen relaxfautieuls neer kunnen zetten, maar dit is echt niet te doen! Ik kreeg het er gewoon helemaal benauwd en warm van. Had niet langer moeten duren of ik was volgens mij van die stoel gevallen! Maar goed, met de kleine was alles goed. Bloedruk was 120/70 en in drie weken tijd 1 kilo aangekomen. Als het zo doorgaat zit ik met week 40 op mijn startgewicht! Ze heeft geen CTG meer gedaan, omdat ik vannacht de kleine goed had gevoeld en de laatste 20 minuten in de wachtkamer was ze ook een dansje aan het maken. Bij het luisteren van het hartje heeft ze ook nog een paar flinke tetsen gegeven tegen dat apparaat! Ze is al volledig ingedaald en is mooi gemiddeld qua groei. Dus allemaal goed. Ik had wel aangegeven dat ik nog twee weken tot de volgende afspraak te lang vond, dus hebben we voor volgende week ook nog een afspraak gemaakt. Daar ben ik wel blij mee. @ Ann, en heb je nog gebeld naar de vk of toch niet? @ Mermaid, lekker luierochtendje dus! Heerlijk hoor! En die kattenharen... tsja, ik mis mijn katten nog wel, maar dat stukje mis ik er dan weer niet van! @ Napoleon, hoe was het bij de poeppoli? Vervelend dat jullie wat probleempjes hebben met Eva. Hopelijk komen ze er snel achter wat er is. En fijn dat je je wat beter voelt! @ Kris, ik heb wel een nesteldrang gevoel, dus ik wil heel veel dingen doen, maar op één of andere manier komt het er gewoon niet van. Heb ik er niet de puf voor. Daar baal ik wel van, want ik wil het wel graag allemaal gedaan hebben! Gek he! Nou, ik ga zo een boterhammetje eten en dan een wasje erin gooien en nog wat strijk wegwerken (komt geen eind aan!)
@Wendysunny Oei balen van de valse start. Het kan bij jou echt niet langs meer duren. Net zoals bij Ikheid, Napoleon en Ingrid. IK heb juist het tegenovergestelde van jullie. De baby is niet rustig te krijgen. Pff ik word helemaal lens geschopt elke keer. Maar goed ik loop een aantal weken achter op jullie dus dat kan de reden zijn. Hier weinig nieuws onder de zon. Behalve dat ik echt geen zin heb in de bevalling. Ik kijk er niet naar uit. Ik heb geen zin in de after zwangerschapskwaaltjes. Maar goed die duren meestal maar 1 week en het is voor de laatste keer aangezien wij het bij 2 houden.
@caromama: goed dat je gegaan bent, beter het zekere voor het onzekere toch?! @wendy: jammer meid dat het niet heeft doorgezet, hopelijk vandaag of morgen alsnog! @hier: vanochtend naar de stad geweest, nog even slofjes/sokjes en een mutsje gekocht bij het nieuwe ziekenhuispakje maatje 50... een kadootje voor thijmen gescoord voor een paar euri, toch nog maar zo'n big shirt gekocht voor de bevalling, bij thijmen had ik ook 2 ervan, maar uiteindelijk neit gebruikt, maar je weet maar nooit... @moet nog even de laatste 2 blz ook bijlezen...
Ik heb dat ook wel heel erg dat ik opkijk tegen de bevalling en vooral de week erna. Ik hoop zo dat het dit keer beter gaat dan met Lukas, maar dat weet je helaas niet van te voren.
@caro: fijn dat alles weer goed was bij de gyn! en ja die stoeltjes, daar hadden ze wel even rekening mee kunnen houden!! @napoleon en ann: mooie buiken meiden!! @hier vannacht wakker geworden op mn buik, meteen gedraaid natuurlijk, maar was echt bang dat ik de kleine geplet had... ik moest ook plassen en meestal begint meneer dan een dansje in mn buik, maar ik voelde niets, kon niet meer slapen, want het bleef stil in mn buik... gelukkig vanochtend na het douchen toch weer wat beweging, maar hij is wel rustig... ik kan m toch niet geplet hebben?
Nou, ik heb altijd begrepen dat je baarmoeder + vruchtwater echt genoeg bescherming geven aan je baby en dat pletten dus echt niet kan. Maar bij weinig beweging is het altijd wel goed de vk te bellen....
Ik geloof niet dat je hem geplet kan hebben, maar als je je ongerust voelt, gewoon even de vk bellen hoor!
@napoleon: grappig van je navel. en leuke foto ook met dat knuffeltje. @caromama: ze hadden inderdaad wel even rekening kunnen houden bij de gyn met de stoelen. maar wel fijn dat alles goed was. @surf: leuk he! nog even wat nieuwe kleertjes kopen. volgens mij kan je de baby niet pletten. deze is goed beschermd door het vruchtwater. elke keer als ik in een kledingwinkel kom moet ik nog even kijken op de babyafdeling @hier: even naar het centrum geweest manlief moest nog wat spullen voor zijn werk kopen. en ik dacht dan ben ik er ook even uit. verder ga ik even de kraambedanktjes in elkaar knutselen. in een plasticzakje z'n badeendje. ( die van de week bij wibra in de aanbieding waren, thanks voor de tip caromama) daar roze en witte hartjespepermuntjes bij. strikt er om en een bedankkaartje eraan. zal een foto maken als ze af zijn
hmm ik voel m op zich nog wel, maar een stuk minder (ben ook de hele ochtend op pad geweest), dus wacht het nog maar even af. heb donderdag ook al controle... we hebben trouwens vanochtend de geboortekaartjes definitief gemaakt (moet alleen nog datum en gewicht aangepast worden natuurlijk) en de babypostzegels heb ik ook in huis gehaald... oei oei oei, echt de laatste dingetjes zeg, spannend!
Hahaha, dan hebben we bijna hetzelfde, alleen ik heb het als traktatie voor Lukas op school! Ik heb de badeendjes ook gehaald en van die hartjessnoepjes (alleen iets meer kleuren dan alleen roze en wit), roze strikje eromheen en roze kaartje met de tekst "Hoera, mijn zusje ...... is geboren"
Ik ga zo naar de fysio. Heb vanmiddag ook rapportbespreking bij Lukas op school, dus ben benieuwd wat ze te zeggen heeft! Tot later!