April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lig altijd op m'n buik, volgens mij kun je hem niet pletten hoor.

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    grappig!! dat was dus waar ik die eendjes ook voor ging halen :p
    suc6 bij fysio en bij de rapportbespreking van lukas

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Weet iemand de gebruikersnaam van Merijn of hoe heet ze? Kan het niet vinden...

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bedoel je Marijn?

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    wij hebben trouwens de naam van de kleine vandaag toch nog veranderd. niet heel veel hoor. we hadden zeg maar een afkorting van een naam en nu nemen we toch de volledige naam. en de afkorting als roepnaam. ( eigenlijk veranderd er dus niks. alleen voor officiele instanties)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

Hier is het huis weer schoon, alleen nog de ramen wassen en dan is het echt klaar. Heb ook het zeiltje op het bed gelegd en vanavond komen de kratten eronder. Verder nog naar de vk geweest, alles was goed met de kleine en hij vermaakt zich nog prima in mijn buik. Dat ik het minder voel en vaak pas na porren is niet erg zolang je het maar voelt. Wel moet het gelijdelijk aan zijn gebeurd. Dus niet dat je het ineens minder voelt maar dat het langzaam minder wordt dat was normaal ivm ruimtegebrek enzo. Verder geen last meer van weeen maar wel van mijn rug, zo'n zeurend gevoel onderin mijn rug. Beetje irritant en wil maar niet weg gaan.

Hier is het trouwens heerlijk weer, heb de hele dag de deur al open en Julian heeft dus ook lekker buiten gespeeld met bodywarmer aan. Moet toch maar zorgen dat we zand in de zandbak krijgen want hij wilde er graag in spelen maar zonder zand is dat natuurlijk niet leuk en staat een beetje raar als hij erin zit met zijn emmertje en schepje en geen zand hahaha.

Napoleon, mooie buik!!

Surf, je kan de baby niet pletten maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen.

Allemaal nesteldrang zag ik voorbij komen, ik begin me af te vragen of het is omdat we zwanger zijn of omdat het gewoon mooi weer is en daardoor alles schoon willen hebben of dat het gewoon extra is door de combinatie.

Mirjam, lekker makkelijk antwoord van de kapper. Je wilde het toch blond en niet rossig wat het nu is (wat ik op de foto zag dan). Wel moeilijk om nu inderdaad te zeggen doe maar wel bruin er door heen of niet.

Caromama, balen van die stoeltjes. Begrijp ook nooit waarom het bij de gyn altijd zo lang moet uitlopen, als er iets (bevalling) tussendoor komt kan ik het me vorostellen maar als dat er niet is lopen ze ook nog uit. Begrijp dan ook niet waarom er afspraken worden gemaakt.

Uhmm.... meer weet ik ff niet.

Zal een piepende hond naar binnen halen, dat beest weet echt niet wat hij wil. Eerst wil hij naar buiten, doe ik hem naar buiten gaat ie binnen 5 seconden piepen dat ie weer naar binnen wil. Is hij binnen wil hij 10 seconden later weer naar buiten enz.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Er was hier trouwens gister echt wel wat anders cq mis, want nu beweegt ze weer normaal en dat is veeeeeeeeeeeeeeel meer dan het gister over de dag bij elkaar was.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja die met dat schattige kleine babytje, ik ben verliefd op dat mutsje en truitje wat die ana heeft.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    misschien had ze een rustdagje?

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Kan, maar heb altijd begrepen dat je het aan het einde van de zw wel minder mag voelen, maar dat dat niet opeens zo mag zijn. Dus als het weer zo is, ga ik toch weer bellen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: onrustige honden?? betekent dat niet een aankomende bevalling??

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben inleidbaar (heb al ontsluiting) dus ik vind het wel gebakken, als ik me echt zorgen ga maken, dan mag ze eruit.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dan had ik afgelopen maanden al 20 kinderen gebaard...

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Klopt heb het vanochtend bij de vk gevraagd, als het gewoon rustiger wordt per dag bij wijze van dan is er niks mis maar als het ineens heel rustig is moet je even bellen.

Je had van de week toch ook een ctg gehad? Of ben ik in de war met iemand anders....

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zou hier dan echt voor de eerste keer zijn dat mijn honden iets aanvoelen komen hahaha. Wel doet de jongste hond heel vreemd, zoekt de hele tijd mijn aandacht op terwijl hij normaal gesproken gewoon z'n eigen ding doet en mij daar niet bij nodig heeft en nu dus de oudste die loopt te piepen en te doen. Nu ligt ie trouwens rustig op mijn voet;)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    De vk wilde trouwens ook kijken of het gisteren nog iets had gedaan, ontsluiting of wat dan ook maar heb haar maar vriendelijk bedankt voor het aanbod. Zolang het nog niet nodig is hou ik m'n kleren nog liever even aan.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

oOH meiden ik vind het zooo enorm spannend voor jullie!! :D:D:D tis al bijna April!

@ surf je kan je baby niet pletten hoor;) kom allemaal goed en net wat de anderen zeggen als je het echt niet vertrouwd moet je de vk even bellen en je bent nogal druk geweest vanmorgen mssn dat hij daarom even wat minder beweegt

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    @Caromama, nee heb niet meer gebeld. Ben ff rustig buiten gaan zitten en toen begon ze weer heerlijk te trappelen en nu ook terwijl ik dit typ.
    Ik had gisteren de assistent aan de telefoon voor die paracetamol en toen zei ze dat die kleintjes iets stiller kunnen zijn als je je zo beroerd voelt...

Ga dr maar vanuit dat we ons samen beetje down hebben gevoeld met die koorts en alles....

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    he balen! het lukt niet met de adresstickers... mn moeder zou ze op haar werk printen.
    ik heb sommige adressen veranderd (gebruik hetzelfde document als bij thijmen, want de meeste adressen zijn tenslotte hetzelfde gebleven), maar bij het printen komt dus nog het oude adres er tussen door te staan! echt gek!
    en ik hoopte dat mn moeder ze zo kon komen brengen dan kon ik ze plakken, samen met de postzegels, dan was dat klaar geweest...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @flex: bij de novembermama's wordt niet veel meer gekletst zag ik... best rustig! iedereen druk met de baby! :)
    hoe is het terras geworden? lekker schoon?

Deel Deze Pagina