@smile: ik ben bij de eerste ook in het ziekenhuis bevallen. hij was er om tien over half 9 (de placenta om 9 uur). toen natuurlijk vrijwel meteen de (schoon)ouders gebeld. ze wilden wel meteen langskomen, maar ik moest nog gehecht enzo. de vk zei toen, dat het niet veel zin had om ze naar het ziekenhuis te laten komen, omdat ik toch na het hechten naar huis mocht. we hebben ze dus gewoon alvast naar ons huis gestuurd (hebben toch de sleutel), wij waren daar om half 11. Ik ben blij dat de vk dat toen voor ons besloten heeft, wilde mn ouders natuurlijk niet weghouden bij hun eerste kleinkind, maar het was zo wel wat relaxter. Wij waren eerst lekker met elkaar en thuis waren mn (schoon)ouders er, en dat was prima. Nog een voordeel: thuis stond de thee/koffie klaar, het huis was versierd, en de beschuitjes waren gesmeerd haha! zo doen we het (hopelijk als alles goed gaat) deze keer weer!
Mocht iemand interesse hebben let me know is mn werk dus kan altijd een mooi prijsje maken Eyeliner, wenkbrauwen, lipliner maar ook tepelhof correcties doen we bijvoorbeeld bij dames die borstkanker hebben gehad....
Smile, de eerste keer verging ik van de jeuk en stond het ook in de fik, en veel afscheiding, ook wit klonterig (jummie). Deze keer was ik er eerder bij, minder branderig gevoel, wel jeuk en véél afscheiding en weer klonterig wit. Ik heb bij beide keren gewoon gebeld en via de telefoon een receptje gekregen. Niks om je voor te schamen hoor, als je zwanger bent ben je er sowieso vatbaarder voor omdat het 'milieu' daar van onder nogal verandert. Lekker, bijna verlof!!
TM, het kan toch geen kwaad, even langs de huisarts? Bezoek na de bevalling: ik wil thuis bevallen maar wil toch wel even rustig zónder bezoek genieten eigenlijk... Hoop dat ik bijvoorbeeld om 4 uur 's nachts beval ofzo, dan ga ik echt geen mensen bellen namelijk en heb je gewoon een paar prive-uren Kladblok: ik typ altijd een reactie in een nieuw tabblad gewoon in Explorer, werkt ook handig Pff, ik ben net maar ff in bed gaan liggen, was zo moe ineens. Kon alleen niet slapen. Nu maar in relaxkleren, ik was die zwangerschapskleren zat (herkenbaar Mermaid.., het zit echt voor geen meter meer allemaal ). Voel me ook niet echt lekker verder, beetje balen. Mijn man komt zometeen al thuis, is net bij de kaakchirurg geweest en hij wilde gewoon weer gaan werken maar dat mocht niet van de kaakchirurg. En niet van mij, maar ik heb geloof ik minder gezag haha.
Nou, ik had allemaal was op het balkon te drogen gehangen, en nu trekt de hele lucht dicht... Kan ik het weer opnieuw binnen hangen Ik wil LENTE!
De kleine is druk vandaag, hang ff op de bank en word van alle kanten verbouwd. Wel vreemd is dat ik de hik weer bovenin lijk te voelen, hoop toch dat ze met haar koppie naar onder gaat en blijft liggen...
Argh, eigenwijs kind, lijkt toch weer in stuit te liggen. Nou, ga me er ook maar niet meer druk om maken, niets aan te doen.
Hier zit de zwangerschapskleding ook voor geen meter meer... te strak, banden zakken af.. bah Gooien met een bal is dan wel niet erg vermoeiend en het was fijn voor mijn bekken dat ik niet ver hoefde te lopen met doggie, maar gooiien doet dus wel zeer aan mijn rib heb ik ontdekt bovendien ben ik zelf ongeveer even nat geworden als de hond en heb ik mijn telefoon in het natte zand laten vallen... kan weer amper bewegen nu. Leuk even weg met de hond.. Duik het bad maar eens in ..
Wie weet valt het mee.. ik denk ook steeds dat ik haar anders voel liggen terwijl ze volgens de vlk de vorige keer ingedaald en vast lag, dus het kan bijna niet.. En ze kunnen ook nog draaiien he !
Net even filmpje gekeken (terug naar de kust> vindt vriendlief niet echt een topper) en moet nu de was opvouwen, maar heb zo geen zin... Wil ook og even slapen, heb vanavond yoga.. Wat een dilemma's allemaal. hahahaha
Zo.. honden zijn bekaf! En ik ook. Nu ff een was erin doen. Ik heb vanavond ook yoga en donderdag hebben we partneryoga! Dan moet mijn manneke mee! Vind ie helemaal niks, hahahah!
je kan ook vorstvaste viooltjes kopen Wij hebben die moestuin maar na de sneeuw is het er nu zo zeiknat dat we (nou ja manlief) er nog niks kunnen beginnen... de buren in de tuin waren de klei al met zand aan het mengen maar daar beginnen we maar niet aan met 75m2 grond... Meestal doen we de gewone tuin in de meivakantie. oh en bollen planten moet je wel eerder doen hoor matthijs heeft van de week een stukje tuin omgespit en er kwamen ondanks de sneeuw al bollen op! En we hebben ook de eerste krokusjes gezien
je blijft meestal zowiezo een uurtje of 2, maar das afhankelijk van de tijd waarop je bent bevallen, en bij je eerste laten ze je blijven na 4 uur omdat er dan geen kraamzorg meer thuis komt.
ow gelukkig doen ze dat bij de 2de niet weer een zorg minder ik ga me haar even doen en even tegen manlief zeggen dat hij op bed kan blijven zolang noa ook nog ligt te slapen ze heeft gelukkig vanmiddag wel een broodje op ze zag mij eten en wou toen ook,, maar op dat moment werkte haar zetpilletje ook mocht trouwens van de arts geen zetpil geven voor de koorts:S
@ slapen ik ga zo ook maar even een uurtje liggen ben weer veel te druk geweest, harde buiken van hier tot gunter, en zo moe als k weet niet wat..dan mn wekkertje maar zetten om kwart voor 4.. dna kan ik nog boodschapjes doen..