April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ja nu maar hopen dat mn vliezen op de bank breken hahahahaha. Ik vind zo'n bank met een lang stuk eraan wel super!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    stik! gisteren die jas in mn wagentje gelegd bij wehkamp en nu is ie uitverkocht... stomme winkel...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: o jee meid, balen hoor! je moet wel goed voor je zelf zorgen!! sterkte in het ziekenhuis, ik hoop dat alles meevalt.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja, mijn vorige baas deed er ook moeilijk over. Ik zei, tsja als mijn kinderen ziek zijn en ik heb mijn best gedaan om oppas te zoeken en dat lukt niet zal ik toch zelf thuis moeten blijven. Je kan daar wel moeilijk om doen maar het is wel mijn recht.

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    wel gvd! (sorry hoor)

ik krijg mn loonstrookje binnen... krijg ik ineens bijna 150 euro minder!
    zit geen reiskostenvergoeding meer bij... dat heb ik echt nog nooit meegemaakt!
    dat is echt kloten want we hebben de kosten voor de auto natuurlijk wel nog gewoon en we kunnen momenteel nog geen cent missen...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje wat een kl*testreek zeg napoleon! komt dat omdat je nu met verlof bent ofzo? dat is toch ook gek!
    het scheelt een hoop geld!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Mermaid
    ik heb een mutsearts style combi(zusje van de mutsy )
    en daar zit ook een dekbedje in
    die heb ik alleen bij noa niet gebruikt (noa is van augustus )
    en hij was hier ook te groot
    ik zou gewoon een wiegdeken pakken die zijn kleiner !

napoleon
    daar heb ik nog geen eens over na gedacht !
    ik ga het zo is voorstellen aan manlief
    hij komt even thuis eten
    hij heeft er namelijk alweer 4.5 op zitten en moet dus verplicht pauze houden

ann
    jeetje meid
    veel sterkte
    en probeer een beetje op te knappen !!

janne
    wat fijn dat je lekker heb doorgeslapen
    ik kon om half 2 niet meer slapen :(
    en heb een half uurtje beneden gezeten

ladyz
    hhaha goed idee
    denk alleen niet dat mijn vliezen breken
    wil wel heel graag een andere bank :p

napoleon
    balen van die jas
    en jeetje zeg !! geen reiskosten vergoeding
    ik heb het ook steeds gekregen toen ik ziek was
    slaat nergens op zou even bellen als ik jou was

hier terug van de tandarts
    en ben weer voor een half jaar klaar :D
    alles is weer gemaakt en zie er dus mooi uit in me kraambed met me tandjes
    wil alleen nog even bij de kruidvat van dat spul halen om je tanden witter te maken
    ben nu gestopt met roken nouja al meer dan 2 maanden :D
    en me tanden zijn nog vies geel:(
    grrrr ik baal die mooie lime groenen tweeling wagen
    is waarschijnlijk verkocht gister stuurde hij een mailtje dat er mensen wouden komen kijken
    en die komen nu vrijdag kijken
    baal echt als een stekker !!
    naja nu die andere maar
    maar vond die lime groene wel mooier:p

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    das echt weer typisch deze school, flink de hand op de knip houden...

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Enveloppen heb ik al geschreven ... met roze inkt. Best duidelijk, maar heb er toch nachten van wakker gelegen
    of de postbode het wel goed kan lezen. Maar het is donkerroze inkt, ik ga er vanuit dat het goed komt..
    @ Emmertje; Mooi kamertje hoor ! Leuk woezel en pip !
    @ Surf; gefeliciteerd met je 37 weken !! Nu mag het echt he..
    @ Mermaid; ik heb ik de kinderwagen om het matrasje een aankleedkussenhoes. Past precies. Verder een wieglakentje
    en van de ikea een dekentje ( 3,99 euro past precies ) IKEA | Kindertextiel | Babytextiel | VITAMINER | Babydeken
    Het hoeslakendingetje wat erbij zat heb ik even weg gelegd omdat ik niet goed weet wat ik ermee moet..
    @ Ann; Oh bah.. sterkte !!
    @ janne; fijn dat je je weer wat beter voel en zo goed geslapen hebt
    @ salaris; daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar, maar ik heb nog geen salarisstrook gehad en niets gestort gekregen
    vrije dagen man/ vriend.. hier ook een beetje lastig. Mijn vriend is een paar weken geleden gestart met een
    nieuwe baan waar hi het helemaal niet naar zijn zin heeft helaas. Gelukkig nog iets anders gevonden. Hij gaat w.s.
    rond 15 april van werkgever veranderen. Maar dat is wel lastig met de bevalling en het opnemen van vrije dagen.
    Kan me daar ook best druk over maken, maar heb maar besloten dat we het maar gewoon moeten zien.
    Maar bij inleiden ofzo ( mocht dat nodig zijn ) zou ik hem wel heeel graag erbij hebben, maar ja.. vrije dagen
    zijn wel kostbaar.. lastig dat soort dingen !

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik heb ook zoiets, sinds ik zwanger ben krijg ik geen routekosten en bbvergoeding meer, dus ben erg benieuwd of ik mijn reiskostenvergoeding ook in moet leveren. Omdat je er geen gebruik van maakt....:(
    Balen meid.....

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mijn vriend is eigen baas, aan de ene kant handig> kan vrij zijn als ie dat wil, maar vrij betekent ook geen geld.......
    Sterkte allemaal met het "plannen" van manlief hun vrije dagne

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, zo'n bank met zo'n stuk vind ik ook wel super. Past hier in huis denk ik ook wat beter dan 2 banken. Nou ja, we moeten maar eens een keer gaan rondkijken.

@ Salaris: Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat ik straks als mijn verlof ingaat (29 maart) ook geen reiskostenvergoeding meer krijg, omdat ik tenslotte de reiskosten niet meer maak. Nou ja, we zullen zien op de loonstrook.

@ Napoleon: Hm, lekker balen van die jas. Kan je 'm niet op een andere website nog scoren?

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    in de cao staat dit:
    . Indien door een werknemer over een aaneengesloten tijdvak van meer dan een week anders dan
    in verband met vakantieverlof niet is gereisd tussen de woning en het gebouw of de gebouwen,
    wordt de aan de werknemer toe te kennen tegemoetkoming in de reiskosten vanaf de tweede
    week naar evenredigheid verlaagd

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    balen napoleon, maar het staat er inderdaad...

ik haat hier de laptop! hij doet gewoon niet wat ik wil! ik vond de gewone windows en words toch een stuk gemakkelijker dan dit stomme apple gebeuren!
    sorry hoor voor mn geklaag, maar ik ben bezig met de adressstickers (ja nog steeds...) en nu moet ik volgens mn vriend al die adressen gaan overtypen in een excel bestand, ja doei! 95 adressen net getypt en dan moet het weer op een andere manier, in kolommetjes ofzo pff, omdat die laptop niet doet wat ik wil... GRRR!

15. Trotsemama1

napoleon
    manlief heeft net in zijn cao gekeken maar daar staat niks over zorg verlof

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, poehpoeh, heb mijn teennagels weer gelakt. Da's ook nog een hele onderneming op het moment ;).

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    heb je die link bekeken?
    het is nl een recht voor elke werknemer

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    maar meiden, let er dus op dat je waarschijnlijk minder inkomsten krijgt... belastingtechnisch krijg je max 6 weken reiskosten doorbetaald maar dat is een belastingvoordeel, je werknemer hoeft zich daar dus niet aan te houden...

misschien een beetje naief hier maar hier rekenen we de reiskosten bij het inkomen omdat dat natuurlijk ook gebruikt wordt voor de lasten te betalen... en we hebben echt niet veel minder lasten nu ik niet meer naar mn werk rij...

19. Trotsemama1

jaa ik heb die link bekeken
    én heb tegen manlief gezegd dat hij zijn baas maar is op moet bellen daar over

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: knap van je, ik zou niet weten in welke houding me dat nog gaat lukken.....

Napoleon: ik ga er rekening mee houden, maar heb heel weinig reiskostenvergoeding, bij ons noemen ze het een reiskostentegemoetkoming..... krijg 88,00 pm, net 1,5 tank.....

Deel Deze Pagina