Verdorie Ikheid !! Zit ik heeeeeel even niet online ga jij gewoon beginnen !! Met trillende vingers doorgescrold en nu,... Spannend.... Zet 'm op meid !!! Je kan het !! bij mij hielp tegendruk op m'n stuitje maar dan moet er wel iemand bij je zijn natuurlijk! Is je man al oderweg???
mooie wieg janne.. ik ben ook nog steeds op zoek naar een tweedehands wieg. Gisteren ben ik naar de vroedvrouw geweest..Alles was goed hartje had ik weer gehoord. Heb verteld over mijn bekken. Ze had mij wat advies gegeven om je benen bij elkaar te houden bij het zitten. Ik zit altijd met mijn benen wijd. En heb ook verteld dat ik veel jeuk heb onder en afscheiding.. Heb een zalf gekregen en ze heeft een uitstrijkje genomen om te kijken of ik schimmelinfectie heb. Krijd vrijdag de uitslag van de dokter. Zo dames jullie gaan allemaal bijna bevallen en ik ben als laatste hier.. 27 april.... hopelijk komt die bij mij ook eerder..
oww janne je vroeg over dat witte spul voor je tanden ik heb nu voor het eerst pearl drops gehaald en dat is voor Smokers nou doe ik dat niet meer maar ik wil kijken of dat helpt voormijn tanden
@janne: sokken gaan nog wel, maar moet mn nagels nog even knippen, en dat duurt langer, dus kost me wel best veel moeite en het scheren van mn onderkantje gaat echt op gevoel, ik zie er gewoon niets meer van.... @ele: ja dat gevoel ken ik, heb het niet continu, maar wel geregeld @janne: aaaaah lief kamertje! @ikheid: sterkte meid!! @wendy: party in Hoorn... @hier: ziekenhuistas klaar, hopelijk zit alles er in... controleerde ik het geheugenkaartje van mn camera, zit ie vol! dus snel leeggehaald en nu weer terug in de camera.
ja heel erg, ben echt inhuizig nu... normaal gesproken stond ik zeker nog 1 keer in de week in de sporthal al was het maar om aan te moedigen... nu totaal geen behoefte aan... Misschien dat ik zaterdag nog even ga, laatste thuiscompetitie met feest maar dat ligt eraan hoe ik me voel. Beslis ik pas op het laatste moment.
sweetcandy, bij elkaar houden? Misschien helpt het voor je maar bij bekkeninstabiliteit moet je ze juist wijd houden omdat je je bekken dan stabieler houdt.
als ik me benen bij elkaar hou heb ik meer pijn dan dat ik ze wijd hou volgens mijn moeder loop ik ook wijd beens
ja bij mij zeiden ze ook juist benen UIT elkaar.... voor meer stabiliteit... ik ben nog even dutten, ben echt moe... tot later en ikheid, ik duim voor je meissie!
Bij mij zegt de osteopaat. vuistbreedte uit elkaar. Dus niet heel wijd, maar ook niet helemaal tegen elkaar.. ha ha... wat een verschillende adviezen.. Ik loop ook wijdbeens, maar dat komt volgens mij omdat de baby al zo laag zit. Voelt alsof ik met een voetbal tussen mijn benen loop.. net boodschappen gedaan, ben bekaf. Ga maar even op de bank ..
oee ik heb trouwens net aarbeitjes gehaald kon het niet laten ze waren hardstikke duur maar ik moest ze hebben
Heb trouwens even 6 pannenkoeken naar binnen gewerkt... 2 met stroop, 2 met kaas (meegebakken) en 2 met appel (ook meegebakken). Heb even heerlijk in de tuin zitten lezen
:x ik heb ff gelegen op bed.. maar de rugweeën zijn afgezwakt.. Ik heb nu alleen constant harde buiken. Vals alarm dus! :x Man.. wat baal ik hier van! Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! Dat deed me daarstraks wel heel goed! Ik had echt het idee er niet alleen voor te staan.. Jullie zijn lieffffff!
ja lautje idd... haar zusje typte hoe het met haar nichtje gaat maar weet niet of ze in of uit de buik bedoeld...
aii jammer ikheid! Maar misschien komt het nog terug, leek mij vrij heftig, en je hoeft ook niet de hele tijd rugpijn te houden (gelukkig niet!) anders moet je toch nog ff naar de appie en daarna sexen