April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mama vond dat verkreukelde ding niet om aan te zien! Dat kon echt niet vond ze.. Dus ze heeft de klamboe met de hand gewassen, heel veel wasverzachter gebruikt, uit laten hangen en drogen in het trappengat en toen op 1 bolletje gestreken (dus de laagste temperatuur). Ze is er een uur mee bezig geweest, maar ze moest en zou dat ding kreukvrij krijgen! Hahaha! Maar het is d'r wel gelukt.. :D

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties meiden! Ik ben ook helemaal verliefd!
    Kan niet w8en totdat ons prulleke erin ligt!

Wij hebben ook een geboortesticker! Ligt al klaar op zolder, net zoals de balonnen en slingers ;)

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ikheid, mooi kamertje zeg! Heerlijk!

Ik zit al de hele dag op selectvracht te wachten, maar nog niet gezien, denk ook niet dat ie nog komt :( jammer had zo graag de gordijntjes willen ophangen...

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ikheid, je moet nog 2 berichten dan sta je op 5000 ;)

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel meis!

Die gasten komen wanneer ze willen.. erg jammer! Je hebt er geen invloed op! :x

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh ja.. hier de 5.000ste!!! Hahaha!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa idd dan blijf je d hele dag thuis en dan komen ze pas aan het eind van de dag:(

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En wat veranderd er nu? Niets..
    Was ik al expert member? Ik weet het niet, niet op gelet eigenlijk..

9. Trotsemama1

je bent nu expert member
    je was elite:p

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja! :x

Zeggen ze we komen tussen 08.00 en 16.00 uur.. Komen ze dus serieus om 15.59 uur aangekakt! :$

11. Trotsemama1

jaaaa ik ken het bloed irritant

maarre ikheid
    ik hoop nu niet dat ik tegelijk met jou ga bevallen als ik wordt ingeleid:p:p
    wordt namelijk of met 37 weken of 38 weken ingeleid

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Serieus?! Whahaha! Dat wist ik niet..
    Nou kom maar op meiden, ik ben de expert nu! ;)

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mooi bord napoleon!

En wat een schattig kamertje, Ikheid!

Mermaid, foei, toch weer teveel gekocht. maar gelukkig was alles goed bij de vk.

Heb de was opgevouwen en even een urtje gelegen, man ben nog brakker... Onderstal vd kinderwagen is gekomen, dus vriendje mag zo even knutselen, want ik krijg m niet eens uit de doos...

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel LZ!
    Nog brakker ja? Ik ga expres maar niet liggen, anders kan ik dadelijk niet naar de yoga.. dan heb ik helemaal geen puf meer!
    Aah dus vriendlief mag straks lekker knutselen? Beter!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goede controles gelukkig weer!

en een mooi kamertje ikheid!

hier mn moeder heeft thijmen mee genomen op de fiets, even lekker uitwaaien en ze neemt meteen de booschapjes voor het avondeten mee, heerlijk!
    ik ga even een dutje doen, tot later!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: Dit is een site van een collega van mij Welkom | Glamrock Clothing Volgens mij zijn de jurkjes ook duurder, maar ze hebben nog meer!!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej ik ben ook al expert member hihi, wat komt daarna?

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,

jeetje zeg! Wat hebben jullie een hoop gekletst! Ben vergeten Kladblok erbij te houden, dus weet niet alles meer.

@ Make-up. Als ik ga werken of als we ergens naar toe gaan doe ik wel een beetje make-up op, maar niet veel. Oogschaduw, mascara en lipgloss. Nu ik thuis ben eigenlijk niet, maar dat heeft voornamelijk te maken dat ik niet zo goed tegen oogmake-up kan. Krijg er snel geïrriteerde ogen van. Maar eh, soepjurken...nee, daar zul je mij niet in zien. Hoewel ik er wel heerlijk van kan genieten thuis in mijn huispak rond te hangen. Maar als ik weg ga of als er visite komt, trek ik toch echt normale kleren aan!

@ Bevallen in het ziekenhuis. Heb toevallig vandaag gevraagd en bij ons in het ziekenhuis mag je ook bij een tweede na 4 uur niet meer naar huis. Dus ik hoop op een bevalling die 's nachts begint, zodat ik op tijd bevallen ben om weer naar huis te mogen!!!

@ Ikheid, gave website. Al zie ik mezelf er nog niet zo snel in lopen, misschien als ik weer wat afgevallen ben. Ben van mezelf geen maatje 36 zeg maar!
    En wat een mooi kamertje zeg!!! Helemaal klaar voor de kleine man. Leuk hoor!

@ Napoleon, leuk geboortebord. Komt daar ook nog de naam en de geboortedatum op te staan?

@ TM, waarom wordt je ingeleid dan?

Ego; controle bij gyn was goed. Ze heeft niet meer naar de cervix gekeken. Ze zei dat ze nu toch niets meer doen om het tegen te gaan als de bevalling zou gaan beginnen en als ze nu een inwendige echo doet is er kans dat ze juist iets in werking zet. Verder was bloeddruk goed en ben 1 kilo aangekomen (die was ik vorige keer afgevallen, dus ben blij dat er nu weer bij zit ipv nog meer af). Mag op zich wel wat meer gaan doen, maar wel opbouwen, niet gelijk uren gaan shoppen of gymen of dat soort gekke dingen. (niet dat dat nog gaat!!!)

Verder vanmiddag weer semi-gekraakt bij de fysio. Heb het idee dat dat echt wel helpt (hoewel het de dag erna meestal juist erger is, maar daarna een stuk beter).

19. Trotsemama1

@ caro
    dat was zowiezo ter sprake gekomen in het ziekenhuis,
    en vanwege mijn BI die door bedrust erger is geworden
    zei ik vandaag dat ik er helemaal door heen zit omdat ik letterlijk niks meer kan, en toen zei ze dat ze me dan niet door lieten lopen met de pijn, en dat ik het nu nog 2 weken moest aan kijken en dan over 2 weken bij de gyn even een plan maken omtrent het inleiden

en als ik dus niet inleidbaar ben dan laten ze me niet doorlopen tot 42 weken max 41 weken

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh ok, duidelijk. Bij Lukas hebben ze mij inderdaad ook ingeleid met 38 weken omdat ik niets meer kon na 8 weken platliggen. Ik hoop dat dit keer de bevalling zich zelf aankondigt, want ik vond het inleiden geen pretje. Maar goed, als ik overtijd loop zullen ze op een gegeven moment toch ook gaan inleiden. Maar dat zien we dan wel!

Deel Deze Pagina