April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik reageer vandaag/morgen weer. Ik ben naar de yoga!

X

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

yoga ze:p
    ik ben dochterlief op bed leggen

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo lekker even een dutje gedaan, mn moeder belde dat ze er zo weer aankomen, dus maar weer uit bed gestapt, hoewel ik best de rest van de nacht zou willen blijven liggen hihi, ben echt moe!

veel plezier met yoga ikheid!

4. Trotsemama1

surf je hebt toch even een dutje kunnen doen:)
    hier ligt noa er al in om kwart voor 6
    ze is zoo ziek ineens dus heb er lekker optijd naar bed gedaan met een papfles want eten doet ze nu toch niet
    en dan krijgt ze vanavond als ik naar bed ga nog een papfles zodat ze lekker veel vocht binnen krijgt

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hoi hoi,

Bij gebrek aan internet kom ik weer ff spieken....

Voor iedereen met goede controles....TOP....houden zo!!

@ikheid: wat een onwijs gaaf kamertje....super gedaan!

@TM: had het op je hyves al geschreven....maar wat onwijs spannend dat je met 38 weken waarschijnlijk al ingeleid gaat worden!! Het komt zo dichtbij nu!

@Hier: ben vanmiddag door de dokter gebeld dat ze toch een hardnekkige bacterie in mijn urine hebben ontdekt. Moet nu dus aan de AB. Zou dus heel goed kunnen dat de harde buiken daardoor veroorzaakt worden.
    Verder hoop ik snel internet te hebben want ik vind het maar saai zonder ZP en dus zonder jullie! Niks an....heb het gevoel dat ik onwijs veel mis.

X

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

ah wat sneu dat de kleine meide zo ziekjes is!! Lekker inderdaad met een papfles naar bed.

7. Trotsemama1

QUOTE=Wonder 1980;6765011]ah wat sneu dat de kleine meide zo ziekjes is!! Lekker inderdaad met een papfles naar bed.[/QUOTE]
    ja echt zielig
    en vanochtend was er niks aan de hand
    maar in het zwembad werd ze ineens gloei en gloei heet
    ze zat vanavond op de 39.9:$
    dus lekker zetpilletje voor de nacht en hopen dat het morgen al een stuk minder is

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He wonder, heb je weer een verdwaalde computer gevonden:p
    Balen van die bacterie....

Ik ga zo naar yoga, dus spreek jullie morgen weer. (wel weer werken, dus zal mn best doen...)

Truste voor straks, dat het een goeie nacht voor iedereen mag worden

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @TM: ik hoop dat ze lekker slaapt op het zetpilletje en dat ze inderdaad morgen weer de oude is!!

@LZ: hahahaha...ja zit nu ffkes bij mijn ouders....snel snel alles checken en dan weer op huus an!!! Hoop dat ik morgen iets langer op zp kan zijn!

Tot morgen all!!!!!!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid veel plezier bij yoga, hier staat nu pas de frituurpan aan.. mannetje was erg laat thuis dus dan maar lekker frietjes!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ook een coole site inderdaad. Wel echt jammer dat de kleding op alle NL sites een stuk duurder is dan op de Amerikaanse. Ik had trouwens nog een vraagje over jouw bestelling uit Amerika. Heb jij toen ook invoerrechten betaald, of is je pakketje bij de douane gewoon doorgelaten?

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    TM wat zielig van Noa! Is ze inmiddels al wat opgeknapt?
    Fijn dat alles goed was bij de gyn! Inleiden bij 37/38 weken, hoezo is dat? Heb ik dat gemist? Ik heb het al gelezen ;)

Ikheid, hier ook allemaal blauwe aders. Net een wegennet :p En ik heb 2 kleine zwangerschapsstriemen op 1 borst aan de onderkant. Verder nergens. Heel apart. Maar goed, ze zijn ook gegroeid van 75B naar 80D.
    Wat een leuke kamer zeg!! Echt heel erg mooi!

Kleintje, hier heeft ze niks bekeken. Alleen uitgelegd wat we in huis moeten hebben, uitleg over de kraamzorg en wij konden vragen stellen. Stelde niet zoveel voor. De kraamverzorgster die we straks krijgen komt ook nog een keer langs voor een kennismaking. Misschien dat zij de boel wel komt bekijken.

Lautjuh sterkte met je opa! Hoop dat je gauw goed nieuws krijgt.

Ik was ook echt niet van plan om na de bevalling in slonzige kleren rond te gaan lopen. Bah... Heb nu al zin om te shoppen voor gewone leuke kleding, zonder grote buik. :)Wel lastig wat voor maat je dan moet gaan shoppen of wanneer je moet gaan shoppen. Vind het zonde om kleding in een maat groter te kopen (door de zwangerschapskilo's) als het er aardig gauw vanaf is. Maar dat weet je natuurlijk niet van te voren. Wat doen jullie? Gaan jullie pas shoppen als je de kilo's weer kwijt bent?
    En make up daar ben ik niet zo heel erg van. Wel altijd mascara, maar meer ook niet.

Smile lekker zeg bijna verlof! Knap dat je het zo lang hebt volgehouden hoor!

Zwangerschapskleding zit hier ook niet meer nee. Die banden zakken allemaal af en alles lijkt strakker te zitten (hoe zou dat toch komen ;)). Nou ja, nog een paar weekjes.

Vandaag de proefdruk voor het geboortekaartje gekregen. Echt helemaal leuk! :D Wou dat we ze al op de post konden doen. Kan iedereen ze zien haha.

Mermaid leuk hè kleertjes shoppen! Ik kan het ook erg moeilijk laten. Je ziet zoveel leuks!

Caromama, fijn dat alles goed was bij de vk en dat je weer wat meer mag doen!

Wonder dus een blaasontsteking! Hopen dat de harde buiken daar vandaan komen en dat het weer een stuk beter wordt als je blaasontsteking over is. Ik twijfel er een beetje over of ik blaasontsteking heb of niet, maar vind het zo stom om elke keer te laten controleren en het is toch niet zo...

Ik heb echt last van vergeetachtigheid en dat soort dingen. Was helemaal vergeten dat ik met collega's uit eten zou gaan dus dat heb ik gemist, verkeerde notulen opsturen na de vergadering, had een rooster gemaakt maar niet opgeslagen dus kan weer opnieuw. Echt irritant. Hebben jullie daar ook last van?

13. Trotsemama1

Ka welkom bij de club zwangerschapsdementie :p:p
    hier ook behoorlijk last van hahah

14. Trotsemama1

mag ik even mijn gal spuwen
    ik wordt gek van me schuin onderbuurvrouw
    ze is zo schijnheilig als de pest
    en doet net of ze hardstikke geintresseerd is in mij (athans ze heeft niemand meer hier in de flat de vorige buren zijn verhuisd waar ze goed mee omgaan, wij gingen ook goed om met ze maar door een acafietje niet meer) en ze wil constant alles weten
    zet ik dus was op me hyves reageert ze erop
    ze blijft contact zoeken terwijl ik er echt geen zin in heb
    ze heeft mij namelijk toen der tijd beschuldigt van dat ik tegen haar auto aan heb gezeten wat niet zo was
    en sindsdien mag ik haar gewoon niet :p

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  16. Trotsemama1

jaa en ik vond de prijs ook nog wel meevallen voor die grote

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Leuk kamertje zeg, lekker fris met dat groen.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  19. Trotsemama1

denk dat dat nog even gaat duren voordat, dat er door heen komt denk ik hoor

Deel Deze Pagina