April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Luxeproblemen dames, niet meer na 4 uur naar huis. Na een keizersnee moet je 4-5 dagen blijven, had mij dat ene nachtje maar gegeven vorige keer, blegh...

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier mag je na 3 dagen na je keizersnee al naar huis

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, dat zal niet in een paar weekjes gepiept zijn ben ik bang.

Dan toch allemaal maar nog een kindje knutselen later. ;)

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik was ook na 3 dagen thuis. ;)
    Maar was wel een uitzondering, stonden echt wel 4-5 dagen voor. En dan die 6 weken niets-doen nog.

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

heb wel wat gelezen maar moet zeggen dat ik bij de site van de leuke jurkjes bleef steken.

TM, fijn idee dat je kan worden ingeleid bij 37/38 weken! Mogen ze hier ook wel doen, heb vandaag echt niks gedaan en toch kan ik niet meer lopen.

Ikheid, wat een mooie kamer!!!!

CM, gelukkig dat je die kilo er weer bij hebt ipv 1 minder!!! Bloeddruk ook weer netjes en nu maar weer afwachten!

Naar huis na de bevalling, ik heb geen idee tot hoe laat dat hier is. Dacht vandaag mijn afspraak te hebben met de vk maar die is donderdag pas, zat ik daar dus voor jan met de hele korte achternaam te wachten. Voelde me best wel dom maar gelukkig maakte de assistente een grapje over zwangerschapsdementie.

Uhmmmm.... ik weet niks meer, komt door de dementie he hahaha

6. Trotsemama1

@ ingrid zeker een fijn gevoel
    had ook echt het gevoel dat er naar me geluisterd werd en dat ze het begrepen
    maar je kan er om vragen hoor !! hoor het wel vaker dat ze het hier door eerder halen
    hier in het ziekenhuis is zelfs een nieuw beleid dat ze je niet langer laten lopen dan 41 weken
    dus ook wel een fijn idee dat ze je geen 2 weken overtijd laten lopen maar max 1 week

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ja, tm hoe is het nu met Noa?? Julian had het laatst ook en heeft er nog een dikke week mee rond gelopen dus hoop dat Noa er sneller vanaf is.

8. Trotsemama1

ben even bij me meisje kijken:)

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Overtijd lopen ben ik niet zo bang voor, vooral niet omdat ze de voorgeschiedenis weten met Julian dus de kans dat ik overtijd loop met klachten is al heel klein. Verder weet ik dat ik het moet aankaarten maar als ze vragen hoe het gaat zeg ik altijd goed dus dat schiet niet echt op hahaha. Moet zeggen dat het ook beter ging toen ik gewoon aan het werk was dan nu ik thuis zit terwijl dit nog maar mijn tweede dag was dus ben benieuwd wat de tijd nog gaat brengen.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zit te wachten tot man een film naar de xbox heeft gekopieerd zodat we hem kunnen kijken, maar hij begint steeds harder te vloeken, dus ben bang dat het een avondje computeren wordt.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Meestal beloofd dat inderdaad dat de plannen niet doorgaan, hier tenminste wel hahaha

12. Trotsemama1

agghh het gaat hier nog niet zo goed met noa ze is helemaal bezweet
    ze ligt nu even bij me

13. Trotsemama1

denk niet dat het filmpje erin zit nee haha

14. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Hi Ladies,

ben weer helemaal up to date.
    @Trotsemama ik hoop dat Noa snel wat beter word.

Gisteren naar het hotel geweest maar wat heb ik slecht geslapen zeg pffff.
    Toverland was een suc6 vandaag. We stapten de auto uit en hoorde op de parkeerplaats al muziek. Kaydee begon te dansen en zei steeds "leuk, leuk". Helaas waren er niet zo heel veel atracties waar ze in kon maar ze heeft een hoop lol vandaag gehad.

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    niet te warm aankleden he anders kan de koorts niet weg. Werd mij toen verteld op de hap.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    baby is trouwens rustig vandaag. Draaid wel, maar schopt weinig tot niet

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Fijn dat ze zo genoten heeft!!! Wel balen van je nacht!

18. Trotsemama1

@ ingrid ;ze heeft alleen de romper aan met haar slaapzak aan en de kachel staat uit op haar kamer

19. Trotsemama1

balen van je nacht
    wij willen van de zomer naar de efteling met noa en de andere spruit

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caromama: fijn dat het goed was bij de gyn !! 34 weken is toch al een heel eind he !

TM: fijn dat ze je dan evt kunnen inleiden hoor ! zal wel een geruststellende gedachte zijn ;)

Wonder: Heeeee we missen jou ook hoor !! hoe is het verders met je ??

TM: hahahah haal dan je onderbuurvrouw van je Hyves af :D

Ingrid: hihihi die dementie toch ook he ;) ik had het pas andersom, was m'n afspraak vergeten... kostte me 40 euries :x

Hier: Poe he wat een avond... ik zeg tegen m'n vriend dat ik een telefoon op MP ga zetten; zegt hij, wacht nou even tot ik het doosje enzo heb gevonden en dan pas verkopen. Dus ik eigenwijs, gooi dat ding op MP, met de gedachte dat het toch weken duurt eerdat hij verkocht is. Bellen er gelijk 4/5 mensen voor !! En mailen en bieden :$ dus iemand belt zonder nummerweergave, prijs overeengekomen en hij wou hem gelijk komen halen... dus ik zeg helemaal overrompeld Oke is goed... ga ik kijken staat die nog vol met foto's !!! En allerlei foto's van Demi als baby.. dus ik als een gek die telefoon overzetten naar de computer, lukt niet allemaal .. maar geen nummer om die man terug te bellen.. dus die stond om half 10 voor de deur en konik hem weer wegsturen :) voel me zo stom zeg !! Hij komt mrogen weer, en heb 5 euro van de prijs afgehaald.. had ook nog aangeboden om hem te komen brengen maar dat hoefde niet.....
    Waarom moet ik dan ook weer zo eigenwijs zijn met die stomme kop van me !!! :x En in de haast zijn er ook nog een paar foto's verdwemen helaas...

Vanmorgen even flink boos geweest op Demi, die liep te huilen (lees krijsen) omdat ze moest wachten tot ik de boodschappen had uitgepakt.. dus ik negeren, kwam ze me helpen met uitpakken de lieverd.. maar daarna nog verschillende keren om niks huilen (incl supermarkt ;)) dus ik voelde me erg slecht... was geirriteerd door haar gedrein, en boos op mezelf omdat ik boos werd op haar ;)
    gelukkig vanmiddag niks aan de hand.. gingen we fietsen.. ga ik de voorband oppompen met Demi al in het zitje.. ik dacht ik hou dat wiel wel vast met m'n voet zodat hij niet omkiepert maar daar dacht Demi anders over dus kreeg ik die fiets op m'n kop :$ met Demi erin... Gelukkig was er een vrouw die de fiets kon pakken want anders had Demi vast op de grond gekletterd.....

Sorry voor de grote ego hahaha moest het even van me afschrijven
    Voel me vandaag echt een domme koe... en zit ook niet lekker in me vel omdat ik al zo lang thuis ben.... begint me een beetje te benauwen... ga donderdag lekker babyzwemmen, misschien ontmoet ik dan andere moeders die ook thuiszitten :D

Deel Deze Pagina