April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

AlRe: Fijn dat Toverland leuk was !!! Voor welke leeftijd is dat zo'n beetje..?? Mijn vriend wil zo graag met Demi naar de Efteling, maar met haar anderhalf jaar lijkt het me niks voor haar nog..

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wij gaan in juni naar de efteling
    ook omdat we daar in de buurt op vakantie gaan

3. mirjam2112

Ja dan ben je er toch in de buurt... maar een kaartje kost al gauw 25-30 euro x 2 = 70.. weet niet wat het voor zo'n kleintje kost maar je bent al gauw meer dan 100 euro kwijt (eten drinken)... en als ze dan overal te klein voor is vind ik het zonde van het geld... maar de laatste keer dat ik in de efteling was heb ik niet echt gelet op de attracties voor de kleintjes ;)

4. mirjam2112

Poe he.... nu wordt het moeilijk... er zijn net 2 biedingen geweest op die telefoon, 50 euro hoger dan waar die man 'm voor kwam halen !!
    Nu vind ik het erg zielig voor die man dat hij voor niks kwam... maar kan die 50 euro toch niet laten liggen... :(

5. Trotsemama1

je hebt natuurlijk het sprookjesbos en laaf land voor de kleine kinderen

6. Trotsemama1

maar als je hem al aan 1 iemand 'verkocht"hebt want hij komt morgen terug toch??
    dan kan je het niet maken om hem aan iemand anders te verkopen

7. mirjam2112

Ja maar ik zou hem voor 10-en bellen als er nog iets tussen kwam....
    maar 50 euro kunnen we een week van eten !!!!

En de cv ketel moest gerepareerd, 1 auto door de keuring: remblokjes, andere auto door de keuring: waarschijnlijk 2 misschien zelfs 4 nieuwe banden...

Baan kwijt, baby op komst.... Geld is welkom :D

Buiten dat zat hij ver onder de vraagprijs... maar goed even afwachten of die ander wel serieus is....

8. Trotsemama1

ik snap dat het geld welkom is
    maar ik persoonlijk vind het niet fair
    want als hij wel die telefoon vanavond mee had genomen
    had je ook die domper dat er daarna hoger werd geboden
    je kan mssn wel eventueel morgen bellen
    me de mededeling dat er hoger is geboden en kijken of hij ook wil stijgen met zijn prijs

9. mirjam2112

Ja maar gaat het om een tientje ofzo maakt het me niet uit, maar ik ga echt geen 50 euro laten liggen.. dan zal ik hem wel zeggen dat er hoger is geboden en dat hij meekan maar hij wou sowieso de vraagprijs niet betalen.
    Ik had gewoon niet zo snel moeten happen.. mja mensen bieden vaak op iets en zijn dan toch niet serieus... zal nu ook wel zo zijn ;)

Eerlijk duurt het langst.... maar daar hebben we nu ff geen tijd voor :p

10. Trotsemama1

hihi ik snap het ook wel hoor :p
    maar gewoon kijken of hij idd ook hoger wil bieden
    en als hij dat niet doet dat je dan met die andere koper in zee gaat
    anders moet je gewoon even reageren op die andere bieder kijken of hij nog antwoord geeft voor morgen

maar ik gaa naar bed
    zal wel een helse nacht worden met me dochter

11. mirjam2112

whahaha ik zit weer bij genante en memorabele bevallingsverhalen te lezen .... echt geweldig wat je daar allemaal leest hahaha

12. mirjam2112

Nou 's nachts is het ergste altijd he !!! Sterkte !! is je mannetje werken toch??

ja ik heb die ene een mail gestuurd dat hij snel moet zijn omdat er veel animo voor is... Voor een telefoon.. die je tegenwoordig bij een pakje boter nog wel krijgt :(

nou slaap lekker, ik ga ook maar stoppen met die telefoon leeghalen... morgen weer verder..... PFFFF

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb net bijgelezen maar ik weet ff niet meer waar het allemaal over ging.

Mijn man en ik gingen lekker op tijd naar bed, hij is helemaal brak en koortsig na zijn kaakchirurgavontuur (hoort er ook bij, schijnt), maar ik ben dus nu weer klaarwakker :$ En ik dacht dat het 3 uur was, maar het was nog maar kwart voor 12. Nu maar ff uit bed, want blijven liggen draaien is ook niks vind ik. Heb ook erg last van m'n darmen enzo, zitten echt weer even op slot, bah :(
    Nou ja, zo komt m'n borduurwerkje wel af ;)

14. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ben weer wakker ;)

Weet een van jullie wat dit kan zijn?

Had het gisteren nacht ook. Schrok ineens wakker van een hele gemene (korte) steek aan de linkerkant van mn onderbuik. Gisteren rechts.
    Echt zo heel gemeen schrik pijntje en daarna niks aan de hand....:(

Wat zou dat nou kunnen zijn...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

hebben jullie goed geslapen?
    ik op zich wel, maar ik had even een vraagje...

ik word de laatste nachten en ochtenden steeds zo misselijk wakker, en echt helemaal trillerig enzo. ik probeer al niet meer op mn rug te liggen zodat die ader/zenuw ofzo niet wordt afgeklemd, maar toch voel ik me 's ochtends zo beroerd...hebben jullie dit ook?

hopelijk alles goed met jullie?

16. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gmorning,

Vervelend kan wellicht te maken hebben met op je rug liggen ik weet het ook niet echt...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat is ook het eerste wat ik dacht, daarom lig ik al niet meer op mn rug... (tenminste voor zover ik weet natuurlijk)

verder zou ik het ook niet weten idd...

ik ga de kleine douchen en aankleden en naar de opvang brengen, dan nog even door naar mn werk, moest nog een klein klusje afmaken en dan ben ik de rest van de dag weer lekker vrij...

tot later!

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Tot later :)

19. Trotsemama1

goeiemorgen :)
    hier een redelijke nacht gehad
    noa is maar 1 keer wakker geweest en dat was om 3 uur heb haar toen wat drinken gegeven en toen heeft ze verder geslapen tot half 7 toen weer een papfles en nou is ze lekker vrolijk wakker
    ze voelt nog wel warm aan maar ik denk dat het al flink gezakt is
    maar ze blijft vandaag nog even thuis

mirjam al wat van die man gehoord??

janne balen van je nacht en beterschap voor je ventje

Ann het zou te maken kunnen hebben dat het kindje aan het indalen is !

surf balen meid dat je zo beroerd wakker wordt
    ik heb het niet alleen dat ik afentoe benauwd ben maar dat is ook nog maar zelden omdat ik constant op me zij slaap

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Morning,

Fijn dat je nacht goed was en Noa ook opknapt!
    Zonnetje schijnt hier heerlijk bij jullie ook?

Ik dacht inderdaad ook aan indalen maar het is echt maar een felle steek en daarna alles als vanouds.
    Kan het zijn dat je maar een steekje voelt als dat gebeurd?

Deel Deze Pagina