ja ik had van de week ook alleen steken en gister bij de vk zei ze dat het aan het rommelen was met indalen
goedemorgen dames, jeetje wat een rotnacht, gister heb ik mijn moeder gesproken over mijn opa. dt gaat dus ontzettend slecht. hij is blijvend verlamt is er uitgekomen uit de scans, hij moet naar een verpleegtehuis en het nietreanimeren papier is getekend... ik wou er graag heen maar mag niet omdat mijn oma bang is dat er iets met de kleine gebeurd omdat ik zo schrik van het aangezicht.. dus dat is wel even flink heftig.. dus vannacht erg slecht geslapen, elke keer wakker schrikkenbang dat de telefoon ging enzo... heb elk uur vande nacht gezien... @tm das mooi dat het iets beter lijkt te gaan! @ steken nee geen idee wat dat kanzijn.
ff klagen: Jee!! wat ben ik beroerd!!! gatverderre! Vannacht wakker geworden met knallende koppijn, koorts, misselijk, harde buiken, rugpijn. Uiteindelijk paracetamol genomen, dat haalde de scherpe kantjes er wel even af. Beebje is wel aanwezig gelukkig maar heb het idee dat buikje wat kleiner is, maar kan ook door het indalen komen... Mijn urine ruikt erg sterk geconcentreert en voel me uitgedroogd maar ik heb toch echt al met al vanaf 12 u vanancht wel een dikke anderhalve liter op... Ga zo even weer slapen, hopelijk wordt ik wat lekkerder wakker!
Ann; Geen idee wat dat scherpe pijntje is ? Misschien een bekkenband ofzo ? Surf; is het je suikerspiegel niet ofzo ? TM gelukkig is je dochter ietsje beter vandaag Lautjuhh; Sterkte met je opa ! Wat naar voor hem en de rest van de familie ook... Napoleon; Bah, vervelend dat je zo naar bent. Beterschap ! Handig dat kladblok... ha ha.. Hier, eigenlijk wel redelijk OK. Vannacht wel wakker geworden van harde buiken. Dat heb ik nog niet gehad s`nachts. Als ik dan opsta om te gaan plassen heb ik echt het gevoel dat ze vol op alles onderin drukt, doet echt zeer. Maar dat heb ik al zeker een week. Zoziezo regelmatig krampjes en steekjes in mijn buik, vooral onderin. Terwijl ze al ingedaald zou zijn volgens de vlk. Ach morgen nog maar weer eens vragen..
kan ook komen doordat ze draait, want al liggen ze ingedaald, ze kunnen dan nog wel links en rechts om hun torso draaien.
OK, ja misschien is dat het wel.. Voelde gisteravond ook veel ``gerommel`` onderin.. Hoe vaak voelen jullie trouwens de hik... ? Ik gisteren tot 3 x toe !
Goeiemorgen allemaal! Ik durf haast niet te zeggen dat ik voor de verandering eens heerlijk heb geslapen vannacht... @Ikheid; Mooi kamertje hoor! lekker fris met dat groen! Die metalen emmers vind ik ook heel leuk! @TM; Jij word dus ook ingeleid met 37 a 38 weken, dan gaat het nu ook ineens heel snel he?! Zitten we in hetzelfde schuitje, bij mij zou het over 1,5 week al kunnen (37 weken...) Lijkt me schrikken als je dochter ineens zo'n hoge koorts heeft. Je zou haast zeggen dat er een vervelende bacterie in het zwembad dreef ofzo... Hopelijk gaat het vandaag veel beter! @Caromama; Wel fijn he, dat de echte gevarenzone voorbij is, als het kindje nu zou komen is er niet echt een probleem. Ben je niet stiekem toch nieuwsgierig hoe het ervoor staat met je cervix? @Napoleon; Mooi geboortebord! Hoe gaat hij staan? Of hangen jullie hem op? Rot dat je niet lekker bent, beterschap! @Wonder; Shit zeg, dus toch een heftige bacterie! Wel fijn dat ze het ontdekt hebben, ermee doorlopen is vast ook niet goed! @Surf; Herkenbaar hoor, ik word ook weer misselijk wakker 's ochtends. Dus maakt vriendlief net als aan het begin van de zwangerschap weer een beschuitje voor me klaar en dat helpt! @Lautjuh; Jee, wat heftig zeg van je opa! Ik hoop echt voor je dat hij toch nog wat gaat herstellen . Confronterend hoor, om te horen dat het formulier is geekend om niet te reanimeren als er weer wat gebeurt. Het zit jullie niet mee de laatste tijd! Hopelijk kan je toch nog wat ontspannen en genieten van de zwangerschap! Verder ga ik vandaag weer even bij de gyn op bezoek (nu elke week). Misschien wordt de datum voor het inleiden wel geprikt nu...spannend. Heb wel besloten de datum niet aan onze omgeving te vertellen, anders gaat iedereen er zo bovenop zitten en ik vind het leuker om onverwachts te kunnen bellen met de mededeling dat ons kindje geboren is... Verder komt mijn moeder met een vriendin op bezoek. Die gaan ook lekker hun eigen gang, stad in enzo, waar ik niet meer zo'n behoefte aan heb. Vanavond wel naar de V&D, daar is zo'n speciale koopavond voor VIP-klanten waardoor je met veel korting kan kopen. Ik kan daar met mijn moeder heen en weet vast wel wat leuks te kopen met korting! Dan denk je aan het eind van de avond dat je met winst naar huis gaat, haha, terwijl je eigenlijk geld uitgeeft wat je normaal niet uit had gegeven... Geniet van het zonnetje meiden! Liefs, Marijn
zo, is de baby even druk nu zeg! jeetje! dacht nog ff te gaan liggen maar de beeb denkt daar heel anders over hahaha, en jeuh hoofdpijn zakt wat weg
Hallo! Wat een hoop geyoga gisteravond! Dus iedereen weer kalm en ontstrest? @ Wonder, fijn dat je weer even online kon! Balen van die bacterie. Hopelijk is dat met de AB snel over. Ben je al bijna klaar in je appartementje? En is Ron weer (of nog) in Nederland? @ TM, leuke raamsticker! @ Ka, ik vergeet echt alles. Ben als de dood dat ik een keer vergeet de kleine op te halen van school of zo! @ Onsukkie, bij ons in het ziekenhuis wordt je na een keizersnee op een éénpersoons- of maximaal tweepersoonskamer geplaatst. Na een gewone bevalling kom je op een zaal van 4 bedden met allemaal net bevallen vrouwen. Echt drama! Heel de nacht door gehuil en lichten die aangaan zodra iemand op de bel heeft gedrukt. Echt verschrikkelijk! Maar je hebt inderdaad gelijk, liever één nachtje en dan lekker naar huis, dan 4 nachten na een KS! @ Ingrid, hahaha, ik had dat vorige keer ook bij de gyn. Stond ik daar terwijl ik pas de dag erna een afspraak had!!! @ Alre, fijn dat het leuk was in Toverland. Nog even wat quality time met z'n drietjes voor de baby er is! Iets minder dat je slecht had geslapen in het hotel. @ Mirjam, oeps! Foutje! Heb je de telefoon inmiddels wel helemaal leeg gekregen? Jammer dat je een paar foto's kwijt bent. Ik snap ook nooit zo goed dat sommige dingen op MP echt storm lopen terwijl andere dingen weken duurt voor je het verkocht krijgt. Heb je al succes gehad met de verkoop van je wandelwagen? Gelukkig dat die vrouw je fiets nog kon opvangen!!! Ik kan me wel voorstellen hoor dat het je benauwd nu je thuis bent. Maar het weer wordt ook weer wat beter, misschien een keer naar de speeltuin? Of kinderboerderij? @ Janne, jeetje wat ben jij een nachtbraker! Balen zeg! Hopelijk heb je vanochtend wel lekker uit kunnen slapen. Schiet je borduurwerkje al een beetje op? @ Surf, nee heb ik geen last van. Wel vervelend! Misschien de ochtendmisselijkheid die een beetje terugkomt? @ Ann, geen flauw idee wat dat kan zijn. Is het altijd aan dezelfde kant? @ Lautjuh, oh meid, wat naar van je opa. Dat is niet het nieuws waarop je had gehoopt. Sterkte meid. @ Napoleon, ook al niet lekker! Beterschap! @ Marijn, jeetje, anderhalve week nog! Echt spannend! Ben inderdaad wel een beetje nieuwsgierig hoe het met mijn cervix is, maar ik wil ook het risico niet nemen dat de bevalling wordt opgewekt door de inwendige echo. Ben nu 34 weken en vind 37 weken vroeg genoeg!!! Bij Lukas werd ik ook ingeleid, maar dat hebben we toen ook tegen niemand gezegd. Vooral mijn ouders zouden echt mega stress hebben heel de dag. Ik wilde gewoon op mijn gemakje bevallen (hahaha) en niet met het idee dat iedereen op bericht wacht! Ik had zelfs een smoesje bedacht dat de batterij van mijn mobiele telefoon het niet meer goed deed, zodat mijn ouders zich niet gelijk zorgen zouden maken als ze me niet te pakken kregen. Want die belden echt dagelijks. Veel plezier met shoppen bij de V&D vanavond!!! Ben gister trouwens vergeten te vragen of ze nou al ingedaald was. Hmm, volgende afspraak is pas over drie weken. Ze zouden het toch wel in het dossier zetten als ze al ingedaald is? Misschien dat ik anders even bel en de assistente vraag of ze dat kan nakijken. Ze lag wel met het hoofdje naar beneden. Maar ben zo bang dat ze nog draait!