Goeiemorgen! Nou, om half 3 terug in bed gekropen enl ekker geslapen tot de wekker ging om kwart over 9 Dus nog wel redelijke nacht gehad uiteindelijk. Mijn man is gewoon naar z'n werk, hij leek wel fris vanochtend (al kon ik dat half slapend niet goed beoordelen om half 8 haha). Lautjuh, wat een nieuws zeg, sterkte meid! Wonder, jammer dat je nog geen internet hebt! We vergeten je niet hoor Hopelijk is de bacterie snel verdwenen! Ikheid, ik vind jouw kamertje echt super gaaf!!! Napoleon, fijn dat je hoofdpijn beetje zakt! Hm, rest vergeten (de vergeetachtigheid is hier ook echt dramatisch). Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Mijn zus komt straks ff koffie drinken en ze neemt een hele berg babyspullen mee van de schoonzus van een andere zus (jaja) en vanavond gaan mijn man en ik naar een avond in het ziekenhuis over bevallen daar. Wil thuis bevallen, maar stel dat er iets is waardoor ik ineens naar het ziekenhuis moet vind ik het fijn als ik een beetje weet waar ik terecht kom. Verder weinig doen, heerlijk! En wat is het lekker weer he!! Tenminste, hier schijnt de zon volop
@ Caromama nee beide keren aan een andere kant... Ze was gisteren avond en nacht ook best druk. Misschien tijden mn slaap idd omgedraaid en dat het trok ofzo. Heel apart maar goed vraag het morgen wel ff aan de vk...
@ Mirjam: Oh jee, jij hebt dus een baaldag gehad gisteren. Hopen dat het vandaag beter gaat. @ Janne: Wat vervelend dat je s nachts al weer wakker werd. Ik hoop dat je nog wel een beetje hebt kunnen slapen. Ah, ik lees net dat je toch nog een lekkere nacht gehad hebt. @ Surf: Nee, komt me niet bekend voor. @ Lautjuh: Hè gatsie wat een verdrietig nieuws over je opa .Sterkte meisje. @ Napoleon: Beterschap meisje!! @ Marijn: Heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. Waarom word je eigenlijk ingeleid? @ hier: Vandaag weer een relaxdagje. Mijn moeder komt vanmiddag even een kopje thee drinken. Morgen heb ik die extra echo ivm mijn placenta. Ik ben benieuwd .Gisteren kreeg ik trouwens de Wij Jonge Ouders binnen en daar zag ik echt een super-cool ding in staan: http://baby-pien.nl/contents/nl/d118.html daarmee maak je heel snel een fles op direct de goede temp. Die dingen zijn wel hartstikke duur ( 96,75), dus die ga ik echt niet kopen, maar ik vond het wel geinig. Ik mag van mijn moeder trouwens nog een leuk baby-cadeau uitzoeken. Ze heeft een financiële meevaller gehad en wilde ons ook gelijk een bups geld geven. Ik heb gezegd dat ik dat niet nodig vind, omdat ze het geld zelf ook goed kan gebruiken. Maar goed, ze wil persé iets voor ons kopen en nu ik Ann gisteren over die Doomoo Seat hoorde bedacht ik me ineens dat dát misschien wel een leuk cadeau zou zijn.
Handig ding die bib'expresso maar wel idioot duur. Die Domoo is ZOOO LEUK! Mevrouw van de Prenetal zat nog ff te vertellen hoeveel plezier zij ervan had met dr baby toen was ik helemaal overtuigd <!-- MakeFullWidth0 --><!-- MakeFullWidth1 --><!-- MakeFullWidth2 --><!-- MakeFullWidth3 --><!-- MakeFullWidth4 --><!-- MakeFullWidth5 --><!-- MakeFullWidth6 --><!-- MakeFullWidth7 --><!-- MakeFullWidth8 --><!-- MakeFullWidth9 --><!-- MakeFullWidth10 --><!-- MakeFullWidth11 --><!-- MakeFullWidth12 --><!-- MakeFullWidth13 --><!-- MakeFullWidth14 --><!-- MakeFullWidth15 --><!-- MakeFullWidth16 --><!-- MakeFullWidth17 --><!-- MakeFullWidth18 --><!-- MakeFullWidth19 -->
Welke kleur heb je? Ik was gisteren bij de Prenatal en toen zag ik ze staan inderdaad. Ziet er echt super cool uit en heerlijk relaxed lijkt het me.
Ik zou eigenlijk geen positiekleding meer gaan kopen, maar die zwangerschapsbroek komt me ten eerste zo mijn neus uit en bovendien zit ie me ook echt niet lekker meer, dus ik ben er toch ernstig over na aan het denken om nog 1 of 2 jurkjes te bestellen. Aan de andere kant, het is nog maar 2 maanden, dus eigenlijk vind ik het ook wel weer een beetje zonde van het geld. Hoe denken jullie erover???
Hoi hoi, even vanaf het werk. Mermaid: ik moet even thuis kijken wat ik ook alweer allemaal betaald heb, kom bij je terug. Lautjuh: jeetje, wat erg voor je opa, sterkte Verder ben ik strakkies misschien iets langer van de partij, heb veel taken gekregen hier8)
Heb 'm even opgezocht, mooi! Ik vind die met die roze bubbels ook leuk, maar ja als de volgende dan een jongen is zit ik weer met zo'n roze ding, dus da's misschien ook niet handig.
Ik heb bij de Zara nog een donker blauw jurkje gekocht die ik evt ook nog na de bevalling aan kan, en ach hij was maar 29,95
We hebben hier in Woerden een grote Vero Moda, morgen moet ik toch nog even de stad in, dus misschien dat ik daar dan nog wel even kijk. De Vero Moda is ook niet zo duur. En idd, iets wat je na de bevalling ook nog kan dragen is nog beter!
Napoleon; Ik koop niets meer.. ja misschien bij de Hema nog een vestje ofzo en misschien een zwangerschapslegging ( gisteren in 2 een ladder getrokken.. ) . Maar ik heb nog 3 jurkjes die passen en mijn zwangerschapsbroeken zitten i.d. niet lekker meer, maar ja... heb dus die jurkjes nog en ik ben ookal bijna 35 weken.
zoo dochter lief heeft nog een uurtje geslapen dus mama ook ik merk als haar lichaam even geen energie meer heeft (ze heeft nog wel koorts) dusja op een gegeven moment is ze gewoon weer heel erg moe en komt bij je hangen
Zo, ben vanochtend naar de kapper geweest en heb Lukas zelf naar school gebracht en opgehaald. Dat is ook wel weer eens een keer lekker. Het is ook heerlijk weer buiten! Zit even te bedenken of we vanmiddag iets kunnen gaan doen, waarbij ik niet al te actief hoef te zijn, maar Lukas wel z'n energie kwijt kan. We hebben hier niet echt een leuke speeltuin in de buurt en ik heb vandaag ook de auto niet om ergens naar toe te gaan. Mmm, misschien even met de bus ergens heen....