April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zoals het er nu uitziet ligt dat wel in de planning, maar ja, dan maar hopen dat de nu "hippe" kleren dan niet heel erg "uit" zijn, hahaha. Ach, weet je, ik kijk morgen gewoon nog even bij de Vero Moda en als ik niets kan vinden kan ik morgen bij de Wehkamp ook nog wel wat bestellen.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo mooie buik meid!!!! ik zal er vnaavond ook weer es 1 laten maken!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, waarom krijg ik nou niet gewoon de foto te zien, maar alleen de link. Dat heb ik nooit en ik doe het echt hetzelfde als anders...

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Mermaid, ik zou gewoon ff iets goedkoops zoeken, er is nu ook wel uitverkoop. Ik kreeg net van mn zus nog allemaal babyspul en er zat ook nog wat positiekleding in: jurkje, bolerootje, shirtje en ook een voedingsshirt. Met die positiekleding ben ik echt blij want ik ben mn kleren dus ook zooooooo zat.

pff, beebje zit elke keer in mijn darmen te porren en die doen echt zeer :(

Het is rustig hier!
    Ik ga eens even de was ophangen, maar weer eens kijken of het buiten ook een beetje droogt.

X

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mooie buik!!!!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik ga ook zo is kijken of me was buiten wil drogen
    balkon op het zuiden dus hier staat de hele middag de zon op het balkon:)

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ach, fleswarmers... misschien dat deze wel ok is hoor maar meestal kook ik een liter water, doe dat in een kan in de koelkast (alleen de eerste maanden) en als ze dan fles moeten dan meet ik de hoeveelheid af in het flesje en zet het flesje in de magnetron voor 30sec of ik mik het in de waterkoker (klaar na 15sec).

zag wel die borstvoedingsdoek, dat leek me wel wat eerlijk gezegd, helemaal als het zo'n nieuwsgierig aagje als meike is...

Leuk zeg dat je iets van je moeder mag uitzoeken :D Die doomooseats zijn echt leuk, op de creche hebben ze er ook 2 en meike heeft er vaak in gezeten. en nu gaat ze er ook wel eens gewoon lekker op zitten.

trouwens als je een voedingskussen hebt kan je daar ook een wieghoeslakentje of een verschoningskussen hoes omheen doen en heb je ook een heerlijk zitje

Bekijk bijlage 55590

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je bloeddruk, hoe de baby ligt met een tekeneingetje, evt je gewicht, hoe goed ze de baby kan voelen, of het hartje goed klopt waar jij zelf last van hebt.
    die kaart heb ik in principe altijd bij me, als er dan iets is waardoor ik bijv naar het zh wordt gebracht of bij een andere arts / vk terecht kom dan kunnen ze heel snel even je zwangerschapsgegevens bekijken.

en gegevens van je vorige zwangerschappen, allergiën en andere aandoeningen.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Wonder: thanks voor je reactie! Oei die bacterie! Helpt de AB of
    merk je er nog niet veel van? Ik hoop ook dat je snel weer internet hebt!

TM: gave raamsticker!
    Wat een irritante onderbuurvrouw! Ik zou d'r van je Hyves afgooien!
    Oooh fijn dat Noa alweer wat aan de beter hand is!

Ka: thanks voor je reactie! Een wegennet ja! Das het goede woord ervoor..
    Striemen heb ik nergens, gelukkig! Ik ga inderdaad pas weer shoppen als ik mijn maatje 36 weer terug heb (als ik die terug ga krijgen..). Anders heb ik straks een kledingkast met 36 en een kledingkast met een te grote maat, dat zou jammer zijn!
    Gaaf de proefdruk! Nog ff wachten en je kan 'm gaan versturen..

Foto's kamertje: iedereen bedankt voor de lieve reacties op het kamertje!

Alre: wat fijn dat Kaydee het zo naar d'r zin heeft gehad!

Mirjam: oooh gossie dat van die telefoon! Meid boeiend! Die vent komt toch terug..
    Wat kan jou het schelen, nu mag het; je bent zwanger ;)
    Jeetje en dat met die fiets.. Boehoehoe! Ik zou het ook ff helemaal gehad hebben ja!
    Ik maak elke ochtend een lijstje van wat ik allemaal wil doen en dat spreid ik uit over de dag, zodat ik de hele dag weer wat te doen heb.. Misschien een idee?

Janne: balen van je nacht! Ooh ik lees dat je alsnog lekker hebt geslapen! Wat goed!
    Gaaf kamertje hè!? Ik ben ook helemaal verliefffffd!
    Gezellig met je zus vandaag, have fun! En vanavond een info-avond in het zkh! Altijd slim, dan weet je in ieder geval wat je misschien te wachten staat.

Ann: ik denk toch echt dat dat bandenpijn is en een stuk indalen.
    Ik heb het ook en heb het nagevraagd bij de vk, het kon geen kwaad zei ze. Tegen het einde is het heel normaal dat je af en toe steken hebt enzo..
    Wel balen van je nachten op deze manier!

Surf: dat misselijke ken ik niet.. Kan je je vk niet bellen?

Lautjuh: oooh meis wat erg van/voor je opa! En wat balen dat je er niet heen kan/mag.
    Ergens snap ik het wel van je oma dat ze dat liever niet heeft, maar het is èn blijft moeilijk! Sterkte meissie!

Napoleon: gatsiederrie meissie! Wat balen dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk doet een dutje wonderen voor je en knap je snel weer op!

Kris: hier ook veel harde buiken en dat in combinatie met plassen is echt erg vervelend! Het voelt heel raar aan.. Handig hè dat kladblok! ;)
    Hier heeft ie ook vaak de hik, verschilt per dag, maar ik vind het heerlijk als ie de hik heeft!

Marijn: hé meis! Spannend zeg dat inleiden!En wat lekker vanavond naar de V&D! Ff lekker shoppen!

Caro: ik zou gewoon ff bellen met de VK!
    Een heel nieuw kapsel?

Mermaid: veel plezier vandaag! Je hebt een leuk dagje voor de boeg lees ik! En het weer zit ook nog eens mee! Wauw! Wat wil je nog meer ;)
    Ik schaf geen kleding meer aan nu, ik bespaar liever dat geld om straks te kunnen shoppen als ik bevallen ben..
    Mooie buik!!!

XxX

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als je jezelf er prettiger bij voelt, gewoon doen! Ik heb zelf ook een aantal jurkjes met een zwangerschapslegging / majo en dat zit best ok ;) en je kan het altijd via mp nog weer verkopen.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik zou zeggen iets van ballorig ofzo maar ja, das weer zonde van het weer... een kinderboerderij?

Kan ie zelf fietsen, of fiets jij liever niet nu? dan kan je nl even iets verder weg naar een leuke speeltuin waar jij op een bankje kan hangen.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier: de boodschappen zijn weer binnen.. Ook ff de stad in geweest, heb een plastic krukje gekocht van Curver bij de Blokker voor onder de douche, is makkelijk met scheren èn ik kan straks met de weeën lekker onder de douche gaan zitten. En lang staan is drama nu, dus dat krukje is een èchte uitkomst!
    Ook een nieuw tafelkleed gekocht, wat nieuwe placemats, een leuke spaarpot (oranje varken met zilvere oren en neus) voor op de babykamer. Mijn horloge opgehaald, er zat een enorme kras op het glas en dat is nu weg!
    Ooh en nieuwe mascara en rouge..

Nu lekker ff laptoppen en dadelijk ff een wandeling maken met de hondjes. Wat een heerlijk weer hè! Ik word er helemaal happy van!

X

14. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    Na een slechte nacht eergisteren in het hotel heb ik gisteren lekker geslapen.

@Lautjuhhhh Sterkte toegewenst.

@4de april hyves baby Vanaf nu zullen er vele snel volgen.

@Mirjam Toverland is leuk vanaf 90 cm. Kaydee zit met haar 2 jaar en 4 maanden nog net onder de 90cm. Ik denk dat het vanaf 3 jaar leuk is.
    Ik woon vlak bij de Efteling en ben al een paar keer met Kaydee geweest. Leuk is droomvlucht, sprookjesbos, land van Laaf, de indoor carroussel, carnaval festival, fata morgana de bootjes over het water.

@Mermaid Ik heb morgen ook de echo. Ben benieuwd of bij mij de placenta ook naar boven is gegroeid. Hoe laat moet jij?

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ AlRe: Ik heb de echo morgen om 10.45 uur. De vk dacht dat het wel goed zat, omdat ik als de placenta nog zo laag had gelegen waarschijnlijk al wel bloedverlies zou hebben gehad. Ik ben dus positief gestemd :D.

@ Ikheid: Zo'n krukje is wel handig inderdaad.

@ hier: Zo, net zijn mijn spullen die ik bij de Hema had besteld bezorgd. We hebben nu eindelijk ook een badje en een standaard. Ik kreeg van de bezorger nog een compliment. Haha, hij vond dat ik zo "netjes" zwanger ben. Hij vertelde dat zijn zus ook zwanger is, en dat was best een mooie meid zei hij, maar nu zag ze er niet uit. LOL :D lekker aardig als je broertje dat over je zegt.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mooi bescheiden, mijne is enorm...

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: leuke broer heb je dan!

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zal ook weer es een buikfoto maken, momentje

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Spannend die echo's voor de placenta! Wel leuk, even in je buik spieken... ik ben wel benieuwd hoe het daarbinnen is! ;)

Pfff, ik heb echt geen blije dag vandaag. Voel me net een ontplofte koe en mijn moeder begon ook nog even nietsvermoedend aan de telefoon over opletten want aan het eind komen de kilo's er zo hard aan. DAT WEET IK OOK WEL :x (het staat trouwens een beetje stil momenteel bij mij met 16 kg erbij sinds het begin, dus ik ben benieuwd hoe het gaat tot het eind...).
    Ik heb gewoon een dikke kop, dikke voeten en handen en ben een soort lijk qua kleur. Ben echt benieuwd naar hoe ik er straks na de bevalling uit zie. Ik hoop maar dat veel vocht is en dat dikke hoofd snel weer een beetje dunner wordt, anders vind ik het niet zo'n feest. En ik kan weinig, zou best ff willen winkelen ofzo, maar dan ben ik zó snel doodop :(
    Van mij mag de tijd nu HEEL snel gaan! En wat een jankerd ben ik ook met die hormonen eigenlijk, blegh.

* sorry, einde klaagzang * :)

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben wandelen met de doggies..

Tot laterrr! X

Deel Deze Pagina