@alre, nou dan hoeft meike nog maar een cm te groeien... legoland is trouwens ook erg leuk als ze wat ouder zijn.
Oooooh meissie! Nog even.. en je bent er allemaal van af! Dat vocht ben je binnen no-time kwijt en die kilo's vliegen er ook wel weer af als je straks weer een normaal eetpatroon hebt. Een troost: ik voel me ook zo! Net een invalide olifant! Te lang lopen, stilstaan of zitten doet zeer.. Niks zit/loopt/ligt lekker.. Kom maar op met die 37 weken.. Daarna mag hier de boel losbarsten! X
@ Janne: Klagen mag hoor meisje! En fijn hè van die moeders met ongevraagd advies :x. Dikke KNUF! @ Ikheid: Wandelse. @ All: Zien jullie mijn foto wel als foto in het bericht, of ook alleen de link?
Ff een testing met een andere foto: Bekijk bijlage 55618 NOu ja zeg! En deze doet t wel. Ik ga het nog eens proberen met de buikfoto...
Het is geen beste foto, maar oke. Heb helaas in m'n zij (op m'n heup zeg maar) wel wat striemen zitten sinds kort, maar ja, het is niet anders.
He mooie buik mermaid. Heb even een vraagje.. ik heb nog geen geboortekaartjes besteld en wil ze via internet. Wie heeft er ervaring mee en welke site is goedkoop???
Thanx! Ik vond dit wel een handige site: Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van uw geboortekaartjes Ze hebben alle kaartjes die je vaak ook bij drukkers kunt bestellen, dus heeeel veel keus.
Mermaid en Onsukkie: Mooie buiken dames! Sweetcandie: wij hebben bij de drukker besteld uit een boek dus ik kan je helaas niet helpen.. Navel: die van mij plopt niet helemaal.. De VK had het over een navelbreuk! Dat wil ik niet hoor! Honden wandelen: was erg lekker.. alleen besloot de jongste om op het laatste nog ff ergens in te gaan rollen, dus die heb ik net helemaal af kunnen doen met een sopje.. Raar beest!
@ Mermaid; Mooie buik hoor ! @ Ikheid: ook lekker geshoped.. @ Alre; fijn dat je beter geslapen hebt @ Janne; Je mag best klagen hoor ! Voel me soms ook net een waggelende eend.. Gisteren zei mijn vriend toen ik zei dat ik wel een stukje chocolde luste; `` je wordt toch geen dik propje he.. `` Zoooooo ik kon hem wel wat doen Hij maakte een grapje, maar toch.. mannen soms ook..net zo erg als moeders.. @ Onsukkie; Ook een erg mooie buik hoor ! @ Sweetcandle; Wij gaan kaartjes via Kaartmix.nl bestellen. Heb al verschillende proefdrukken ontvangen en daar zijn ze best snel mee. ( dag of 2 a 3 ) We hebben via die site er zelf 1 ontworpen Hond wandelen; fijn dat er geen ijs meer ligt hoor, maar mijn hond is nogal een waterliefhebber.. kan nu dus iedere dag afdrogen omdat meneer altijd in het water moet springen.. Hier even naar de stad gegaan.. pffff ben doodop nu. Wel redelijk geslaagd. Pyama-hesje Voedings-top, nieuwe zwangerschapslegging, toch nog 2 rompertjes.. en een foto-album. Ga nu even liggen, moet ook nog naar foto-les vanavond
:xargggg Bekijk bijlage 55679 ik wordt zoo boos op ab zijn werk hij heeft 31 december een 13de maand gekregen dus dan moet hij 4 weken later weer salaris krijgen dat was dus niet het geval ! want hun gaven als antwoord doordat je nog een afrekening in de 1ste week van januari kreeg schuift dit een week op(maar dit was niet zijn volle salaris mssn maar 500 euro) nu moet hij dus vandaag weer zijn salaris krijgen omdat dus vorige maand een week opschoof en deze maand ook komen we op vandaag aan maar ze hebben gewoon nog niks gestort:x Bekijk bijlage 55679 ik wordt echt boos op ze ben beniewd wat voor excuus nu weer hebben !!!wat in principe is het nu dus de 2de keer dat hij dan pas na 5 weken betaald krijgt en dit is niet de afspraak hij krijgt zijn salaris om de 4 weken punt uit