April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, dat heb ik nooit gekregen. Ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Lijkt me inderdaad wel handig!!! Denk dat ik morgen toch maar even bel om het te vragen....

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Thanks voor de tips! Helaas hebben wij geen indoor speeltuin hier in Dordrecht. Dat is echt jammer. We moeten richting Rotterdam of richting Brabant daarvoor en dat is met OV niet echt makkelijk te doen. En fietsen doe ik niet meer. Had ik vorige keer al zoveel last van en toen was ik nog maar 27 weken zwanger!

Uiteindelijk zijn we met de bus naar opa en oma gegaan. Echt belachelijk eigenlijk, want het is hartstikke dichtbij, maar met de bus moet je wel overstappen. Maar ja, hij vond het weer prachtig en mijn vader heeft gelijk buikfoto's van mij gemaakt. (hij is amateur fotograaf).

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, hahaha, aardig van die bezorger! Het zou je broer maar zijn! Wel lekker dat je nu alles in huis hebt in ieder geval. Ik ga zaterdag even met manlief naar de stad om wat laatste dingetjes te halen.

@ Janne, klagen mag altijd hier. Die kilo's die er aan het eind aan vliegen, zijn er wel na de geboorte in één keer af! Je kindje weegt gemiddeld 3,5 kilo, je placenta denk ik ook een kilo en dan je vruchtwater nog! Dus dan ben je in één dag tijd toch wel 5 à 6 kilo kwijt. Zo'n snel dieet heb ik nooit gehad!!! :p

@ Ikheid, wat een superlief mailtje van je vader!!! Wou dat mijn vader zou stoppen met roken als de kleine er is! Hij rookt dan wel niet waar de kinderen bij zijn, maar toch ruik je het. Als ik Lukas ophaal bij mijn ouders ruiken zijn haren en kleren toch helemaal naar de rook. Bah! :$

@ Ka, oeh, ben benieuwd wat je te eten krijgt! Lief van hem zeg. Die van mij kookt ook wel eens, maar alleen als ik het hem vraag (lees; smeek). Terwijl hij echt heel lekker kan koken. Hij wilde vroeger kok worden, maar van die ambitie is helaas niet veel meer over! (gelukkig doet hij wel veel andere dingen voor me hoor, ik wil niet alleen maar klagen over hem ;))

Zo, zag een paar mooie buiken langs komen. Als ik de foto's van mijn vader krijg zal ik er ook eens eentje plaatsen. Mijn man heeft nog geen één foto van mijn buik gemaakt. Ik heb zelfs geen gewone foto waar ik zwanger opsta. Vind dat best jammer. Bij Lukas bleef hij foto's maken en nu zegt hij telkens dat hij binnenkort een keer een foto zal maken, maar er komt niets van terecht. :(

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lente: JAAAAAA!!!!! Heb ik ook echt zin in. De zon en blauwe lucht komen al goed in de richting, nu alleen nog de temparatuur.

Vanmiddag mijn moeder even op de thee gehad. Ze had sperziebonen voor me meegenomen (op mijn verzoek) en nog wat babysokjes. Ik zei tegen haar dat ik van haar graag zo'n Doomoo Seat wilde hebben, aangezien ik een cadeau mag uitkiezen. Nu wil ze me ook nog een autostoeltje geven voor als de beeb niet meer in de maxi cosi past. Dus ik zei dat ik dan heel eerlijk gezegd liever de Doomoo Seat krijg. Ja, zegt ze, maar dan krijgen jullie het allebei, dus zowel de Doomoo als het autostoeltje :$. Ze had zelf een bedrag van iets van € 500,-- :$:$ in gedachte om een cadeau voor ons voor te kopen. Nou ja zeg, dat vind ik echt hartstikke lief natuurlijk, maar echt veel geld. Nu moeten we dus even uitzoeken wat we dan voor autostoeltje willen hebben. We hebben 'm natuurlijk nog lang niet nodig, maar ach dan hebben we 'm vast in huis...

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    He he, back from the office....

Wat een mooie buikfoto's allemaal!

TM: balen van dat loon en sterkte met Noa

Mermaid: ik kan de invoerkosten niet echt terugvinden. Heb $150 betaald en ong 35 euro aan de postbode. Heb je lekker wat aan;)

Zijn jullie ook met vlagen zo misselijk/ weeig? En ik hou vocht vast in mn enkels....:( Mn vriend ziet het niet, heeft zeker een brilletje nodig:p

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oja, ik had onderbroeken en hempjes bij de HEMA besteld, vandaag gekregen, zijn echt super (voor na de bevalling) Van die soft hipsters.

Mermaid: je hebt van die autostoeltjes die je kan draaien naar je toe, zodat je de kleine makkelijker vast kan maken ipv half in de auto te hangen. Die leek ons wel handig. misschien idee??

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Die € 35,-- zullen dan wel de invoerrechten zijn, want die betaal je inderdaad aan de postbode.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Janne ; Mooi die buik !!
    @ Ikheid; Bij de hema. Een topje met knoopjes, leek me handig voor borstvoeding.
    En wat een lief mailtje van je vader !! Super..
    @ TM; Logisch dat je baalt ! Ik zou ook balen.. ze zullen toch ook wel snappen dat
    het geld niet aan de bomen groeit ! Zeker in deze tijden, maar gewoon altijd. jullie hebben
    gewoon recht op dat geld, maar gelukkig lijkt het geregeld.. Balen dat je meissie nog steeds
    niet de oude is
    @ ladyzorro; lekker dat je thuis ben ! Hier i.d. ook af en toe een naar gevoel in mijn maag,
    maar volgens mij ligt beebje dan gewoon met d`r kontje ertegen... of met de beentjes..
    @ Caromama; ben benieuwd naar je foto`s ! Hier ook een vriend die maar zo af en toe een foto
    maakt. Ik ben meer van het foto`s maken, maar in dit geval zou het handig zijn als hij ook
    af en toe een foto maakt. Als hij straks tijdens de bevalling maar wel foto`s maakt !!
    Overigens is zo`n kaart heel handig hoor ! Hier zit hij in mijn tas of advies van de vlk. Mocht er
    ooit ineens wat zijn kunnen ze bv in het ziekenhuis precies het verloop van mijn zwangerschap etc zien
    ( en ook leuk voor later in het plakboek .. )
    Nou ik moet eigenlijk nog even met de hond wandelen en gaan stemmen.. vriendje neemt frietjes mee\
    vanavond ( jawel daar zijn ze weer.... ) en dan moet ik ook nog naar fotoles .

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh ok, lekker blond....:)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Ja, ik zag in de folder dat ze bij de Hema allemaal aanbiedingen enzo hadden. Ik moet morgen toch nog even naar de Hema, dus dan wil ik ook gelijk wat lekkere onderbroeken voor na de bevalling aanschaffen.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38

HEMA - dames - actie - knicker seamless micro
    Ik heb deze gekocht, zijn lekker zacht. Wel de zwarte, als ik uit bed stap en er is een ongelukje gebeurd zit niet gelijk de hele wereld ernaar te kijken:) En dan zwarte hempjes erbij

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Bekijk bijlage 55723 meiden ik heb even gezocht maar deze vlekjes heeft noa en dit vond ik over de waterpokken
    mssn wel een hele logische verklaring
    want ze heeft rond de 40 graden koorts + deze uitslag
    die op haar ruggetje zitten en bij haar knieholtes
    en mssn ook wel in haar mond want ik mag niet in haar mond komen
    en drinkt erg weinig :$ heb maar 2 luiers gebruikt vandaag
    en eet dus ook niet
    wat zouden jullie doen
    tot morgen wachten dat ik naar de dokter kan of de Hap bellen en vragen of ze even langs komen ??

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Zijn het een beetje blaasjes? (is moeilijk te zien) Dan lijkt het wel op waterpokken. Ik zou toch even de hap bellen, waarom nog een nacht aanmodderen... Sterkte

15. Trotsemama1

jaa het zijn blaasjes
    je voelt het ook dat het blaasjes zijn als ik met me hand over haar ruggetje ga

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    TM; Als ze zo weinig drinkt en zo`n hoge koorts heeft zou ik zeker even bellen naar de HAP. Ja kan altijd bellen om te overleggen.
    Zou zomaar waterpokken kunnen zijn, maar het doet er eigenlijk niet zo heel erg toe, maar ze moet wel drinken, zeker als ze koorts heeft.

17. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    pff of het nou van vanmiddag komt ( veel gelopen in de stad ) of van wat anders, maar ik heb me toch een nare kramp achtige pijn onderin zeg maar. Als ik plas en ik pers zegmaar om uit te plassen doet het vanbinnen zo`n pijn . Als ik loop enzo ook. Rondom mijn schaamlippen is het ook opgezwollen alsof ik vocht vast houdt. Maar de pijn zit meer vanbinnen. Zou het dan toch zijn dat ze nog meer aan het indalen is ofzo ?? Het is sinds het laatste uur. Als ik zit gaat het wel, maar als ik ga staan/ lopen/ plassen is het echt niet fijn

Sorrie voor dit ego berichtje tussendoor..

18. Trotsemama1

kris is het geen blaasontsteking??

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja die had ik laatst wel, maar toen geen klachten. Moet morgen bij de verloskundige toch weer urine laten checken dus moet ze daar ook maar even naar kijken. Maar ik heb meer het idee dat het wat anders is. Het is echt een soort kramp zegmaar. Niet het plassen op zich doet pijn, maar het druk zetten om te plassen
    Beebje is ook erg druk, wie weet is dat het gewoon wel..

20. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

Ben ik weer! Haha...zit weer lekker bij mijn ouders...

@TM: ik zou wel ff naar de hap bellen hoor....vind dat je met rode vlekjes altijd ff moet gaan, want het kan ook zo iets anders zijn (nekkramp). En wat balen! Laat manlief inderdaad zijn verhaal maar doen.
    @Mooie buiken dames....ga die van mij ook maar weer s op de kiek zetten.
    @4e april baby!! Jemig wat gaat het snel!!
    @Surf: wat naar dat je steeds zo beroerd wakker wordt....hoop dat het snel wegtrekt
    @CM: Ron is afgelopen zondag vertrokken naar France en komt vrijdag weer terug....appartementje is op orde, maar geen internet. Bleghhhhh baal ik van.

@Ego: heb net bericht gehad uit Duitsland en ik blijk dus wederom de Streptokok bacterie actief te dragen. Mijn eigen huisarts heeft ook nog een uitstrijkje gemaakt, maar het ziet er dus naar uit dat ik met AB moet bevallen. Ben wel blij dat het weer onderzocht is en dat we maatregelen kunnen nemen.

Deel Deze Pagina