kijken zou ik zeker laten doen, weet je tenminste zeker wat het is Zou inderdaad de beker gewoon neerzetten, is ie leeg morgenochtend is het mooi meegenomen zo niet dan heb je iig de mogelijkheid gegeven
TM: wat fijn dat het geld is gestort! Morgen dus toch maar ff naar de dokter met Noa? Ka: massage! Heerlijk! Dat is hier ook wel welkom! Caro: wat jammer dat je zo weinig foto's hebt.. Mermaid: wooow wat een verwennerij van je ma! Wat lief zeg! Inderdaad wel erg veel geld.. LadyZ: hier ook vocht in de enkels.. Kris: wij eten morgen frietjes! Mjam! Ooh ok, dan ga ik eens ff neuzen bij de Hema.. Ik heb alleen wat druk van onderen, voelt beurs aan.. Maar das niet hetzelfde dan wat jij hebt. Ik denk wel dat het iets van indalen is. Wonder: dus je moet met AB bevallen? Fijn dat het nu helemaal onderzocht is zeg! Hoe voel je je verder? Napoleon: mooie buik!!! Ik ben m'n bedje opzoeken! Welterusten allemaal en tot morgen! X
Ik heb net toch nog even 2 jurkjes besteld bij de Wehkamp. Het zijn gewone jurkjes, die ik dan eventueel na de zwangerschap ook nog aan zou kunnen. Morgen worden ze bezorgd, dus ik hoop dat ze goed zitten...
Pffff wat een emo dag weer.. Lijkt wel of alles tegenzit en daarbij kan ik niks hebben dus hebdikke ogen van het huilen... Voel me al dagen zo.. Doe ook niet echt aardig tegen m'n vriend dus ik weer sorry zeggen en hij heel droog: schat, je ben zwanger! Dat zijn de hormonen, dat weet ik toch ik heb de boekjes gelezen hopelijk gaat het morgen beter.. Ingrid&TM: beterschap met de kleintjes.. Hopelijk valt het mee! Ikheid: mooie buik al zeg, dat kan nooit lang meer duren mermaid: ach lekkerdoen joh!! Even nog je buik showen hoor autostoel: koop/vraag er dan zo 1 die meekan tot 12 jaar.. Ben je gelijk klaar wij hebben ook de mc priori, heerlijke stoel!! Napoleon: hahaha het duurde even eerdat de foto was geladen, dus ik schrok al Telefoon: kreeg de foto's er niet op tijd vanaf dus had die knakker gebeld dat ik er nog meer tijd voor nodig had entoen ging hij helemaal raar doen, dat hij het gesprek had opgenomen enzo, dat advocaten duur zijn (!!!) dus heb ik gezegd dat ik niet van die rare praat hou en opgehangen!! Belde hij terug dat hij het zo niet bedoelde en dat hij alsnog die telefoon wilde maar dat gaat 'm echt niet meer worden op die manier hoor. Heb hem nu verkocht via zonzoo, kreeg ik hetzelfde als wat hij ervoor wou geven maar dan gaat er nog wat naar een goed doel morgen babyzwemmen!!! Hopelijk nog andere moeders ontmoeten.. Wie weet houdt Demi er nog een speelmaatje aan over! Oh ja m'n collega is bevallen, 2 dgn eerder dan uitgerekend van een meisje, Lynn. Toch nog goed gekomen ondanks het gerook
was vandaag nog even in de stad met mijn moeder en toen waren we in een groot warenhuis achtig iets hier in Assen met allemaal verschillende winkels en daar stonden twee paspoppen met alletwee een jurkje aan en mijn moeder vondt ze ook leuk en vroeg dus welke ik leuk vond dusss ik weet wat ik krijg van haar na de bevalling hahaha Ze zei ook echt zo erbij van dat is wel iets voor jou voor na de bevalling dus dat kan niet missen.
mirjam jeetje wat raar van die man zeg ik zou hem ook niet meer verkopen aan hem haha maar je collega is wel eerder bevallen kans op vroeggeboorte is groter als moeders rookt ik ben hier al 50 dagen gestopt echt helemaal in 1 klap en heb het nog niet 1 moment gemist
Is er dan kans op vroeg geboorte??? Als deze beeb ook besluit te blijven zitten ga ik weer roken hoor hahaha Grapje!!!
Mirjam, wat lief van je mannetje!!! Wel vreemd van die kerel zeg, zou het ook niet meer aan hem verkopen. Dan nog liever dat ik ermee blijf zitten dan aan iemand die zo vreemd zit te doen.
Hahaha ja haal die peuken met 40 weken maar weer tevoorschijn haar eerste kind was gehaaldet 37 weken omdat het niet meer groeide, deze ging nog voor eengroeispurt op het eind hihi goed van je tm!!! 50 dagen wel iets om te vieren ben de afstandsbediening van de tv in de slaapkamer kwijt... Nu moet ik straks als ik bijna in slaap val helemaal opstaan haha erg hè
hahaha dat zou hier dus betekenen dat ik dan of al in slaap ben gevallen of te lui ben om op te staan en de tv de hele nacht aanblijft tot ik 's nachts uit bed moet om te plassen.
ik denk dat ik zo maar weer eens mijn bedje op ga zoeken, verveel me dus dan kan ik net zo goed proberen te slapen dacht ik zo.
@Mirjam Nou die praat sloeg echt nergens op Daar wil ik mijn telefoon ook niet aan kwijt. Er is een beetje heibel in huis Mijn man is vanavond niet zo aardig tegen mijn moeder geweest. Mijn moeder is nu vroeg naar boven gegaan en ik ken mijn moeder wel dit zal ze hem niet in dank afnemen. Mijn man kwam pas om 20:10 thuis en toen heeft hij snel getest via stemwijzer.nl welke partij het beste bij zijn ideeen aansloot. We waren pas om 20:30 weg en moesten in Tilburg stemmen omdat we daar een stempas voor hadden gekregen. We hadden op internet een stembureau in de buurt gevonden maar helaas gaf de tomtom niet correct aan waar we moesten zijn. Mijn man heeft toen mijn moeder gebeld om te vragen wat de andere adressen waren. De pagina stond nog open op de computer dus ze hoefde alleen maar 3 cm naar boven te gaan en op het "ballonnetje" te gaan staan. Daar heeft mijn moeder meer dan 5 minuten over gedaan. Mijn vader werd erbij gehaald en er werden "rare" vragen gesteld waar zijn jullie nu dan? En ze probeerde de weg uit te leggen. Hallo!!!! We willen alleen het adres weten we hebben de Tom Tom vast !!! Ondertussen was het 20:49 nog even en we kunnen niet meer stemmen. Mijn man werd behoorlijk boos, die heeft geen geduld en dus was hij niet aardig tegen mijn moeder aan de telefoon. Uiteindelijk kregen we een adres en hebben we toch op tijd kunnen stemmen. Ik zei meteen tegen mijn man dat hij zijn excuus moest aanbieden als we thuis waren. Maar te laat mijn moeder was echt pissed. Dat we haar voor het karretje spanden omdat wij zo nodig laat moesten stemmen. Ik hoorde even later van mijn man dat ze het mij kwalijk nam omdat ze dacht dat ik mijn man dwong dat hij moest stemmen. Excuse me; dat was zijn keus. Ik heb niks gedaan alleen gewacht totdat mijn man thuis kwam. Hij heeft niet eens eerst gegeten we zijn meteen gegaan. Nog iets meer dan een maand en dan hebben we ons eigen huisje. Ik kijk er naar uit.
Alre, kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je in je eigen huis zit! Het lijkt mij echt heel moeilijk om ineens met je hele gezin bij je ouders in te zitten, ook lijkt het me voor hun ook wel moeilijk. Je gaat toch niet helemaal je eigen weg zoals je altijd doet heb ik het idee wat dan weer voor irritaties gaat zorgen. Ga duimen dat die maand voor jullie heeeeel snel voorbij gaat en jullie snel in jullie nieuwe huisje zitten!!!