Misschien sliep ze nog, was hier wel het geval tot de vk begon te voelen toen was hij meteen klaar wakker
Het kamertje schiet al op meiden ! Nu alleen nog wat leuke accesoires voor aan de muur, gordijntjes, en dan is het af Hier vast wat foto's
Zijn groeiboom ! Ik loop een aantal x per dag de kamer binnen. Heerlijk gewoon ! En al die vrolijke kleurtjes !! Je word er zelf vrolijk van !
Leuk kamertje.. ! Die schaapjes op bed zijn schattig.. ! Rooming-In werd hier ook geadviseerd. Als de baby op haar kamer ligt ligt ze ongeveer 2 meter van mijn bed vandaan ( wel met muur ertussen ) maar als we de deuren open laten is het praktisch naast mijn bed. Denk dat ik de eerste dagen het bedje wel bij ons zet, maar hooguit een weekje ofzo, om elkaar een beetje te leren kennen... Hydrofiele luiers; heb er een stuk of 15, dat is wel genoeg leek me. Ka hier ook af en toe wat minder beweging en net als ik denk; `` nu ga ik bellen `` krijg ik me toch een trap Net ondanks dat ik echt niets meer zou kopen bij het kruitvat een badcape van tijgertje gekocht, was in de aanbieding en zooooo lief.. kon het niet laten, maar ben benieuwd wat mijn vriend vanavond zegt..
@ Pamsie: Ik had gisteren idd een buikfoto geplaatst, maar nog geen foto's v/h kamertje hoor. Die komen pas als het kamertje af is. @ rooming inn: Bij ons komt de beeb eerst bij ons op de kamer in het wiegje. We hebben eigenlijk geen vastomlijnde ideeën over hoe lang ze bij ons blijft slapen. Als het allemaal goed blijft gaan (maw als we elkaar niet wakker houden/maken) dan mag ze wat mij betreft blijven liggen tot ze niet meer in de wieg past.
Leuk die kamer!!! Net terug van de vk en joehoee ze ingedaald dat heb ik waarschijnlijk gevoeld met die steken...
Ja, fijn he. Wat ik dus wel gek vind is dat ze me daar helemaal niet wegen...? En vandaag zelfs niet gemeten...
Bij mij wegen ze wel, maar ze zegt ook steeds dat ze er niet zoveel mee doen. Alleen als ik ineens heel veel aan zou komen zouden ze bv een x-tje extra op suiker laten prikken of checken of ik niet te veel vocht vast houdt. Dat wegen is overigens niet leuk, want de weegschaal geeft daar al vanaf het begin zo`n 5 kilo meer aan dan thuis... schrik er iedere keer weer van..
Tsja ervaringen met rooming in... De oudste twee hebben ieder de eerste maand bij ons op de kamer geslapen en meike een week, we sliepen toen op zolder en dat was veel te heet voor haar, ze had haar dag/nachtritme nog omgedraaid en ze werd van ons steeds wakker. Bij haar werkte het niet... en nu slaapt de baby straks in de kamer naast ons maar ik denk dat ze nog wel een nachtje of wat naast ons komt liggen in de wagenbak hoor . Het is vooral die eerste nachten wel makkelijker en je leert elkaar wel kennen dan, wat voor geluidjes wel en niet iets zijn enz. Maar anderzijds vind ik ok dat ze zo snel mogelijk aan een eigen bedje moeten wennen.
Ow dus dat wegen is niet zo belangrijk. Ja, normaal meet ze bij ook maar had geloof ik honderd vragen dus zal er wel bij ingeschoten zijn dan
ze legden de baby eronder na de bevalling toen ze bij mij lag, lekker warm we hebben er nog 3 en verder moltons en omslagdoeken. oh en een puckababy, ideaal bij een onrustig kindje!
Napoleon; in de wagenbak, mag dat gewoon voor hele nachten ? Is misschien i.d. wel handiger, dan het bedje in onze kamer schuiven..