Mijn vriendinnen zijn ook voor het grootste deel nog niet bezig met zwanger. Veel ook nog vrijgezel, of nog aan het studeren (nja, dat ben ik natuurlijk ook, het was ook een beetje per ongeluk - en bij bijv geneeskunde studeren snap ik dat je echt níet zwanger wil zijn met co-schappen ofzo haha, mijn studie gaat makkelijk). Ben ook een beetje bang dat ik straks een beetje eenzaampjes word eigenlijk. Overigens vinden ze het nu allemaal heel leuk, maar ik vraag me gewoon af hoe het straks gaat als het kindje er echt is. TM, en hoeveel maten boven je eigen maat zat je ongeveer 3 weken na je bevalling, weet je dat nog? Zeikerd ben ik he, maar ik weet echt niet hoe ik anders moet bedenken wat voor kleren ik moet kopen!
haha nou komt ie, maar ik heb een snelle spijsvertering hoor dus dat scheelt ook en ik heb op hoog niveau gevolleybald, met 2/3 keer trainen in de week en wedstrijden. xander 1999, 18jr: 22kg, terug op gewicht na 8 weken, 7wk borstvoeding en na 4 weken weer gaan sporten (voelde me top, ben ook pas gestopt met sporten met 36 weken) Eva 2001, 20jr: 26kg, terug op gewicht na 3 weken, na 6 weken zwaar ondergewicht door pfeiffer... eva was ondervoed en met bv kwam ze elk uur... Meike 2008, 27jr: 30kg, terug op gewicht na 6 maanden. wel een kleine noot, het gewicht was dan wel weer terug maar had daarna nog wel bredere heupen enz.
als ik jou was zou ik gewoon in de week voor de bruiloft het eea bestellen bij wehkamp bijv... ik zat zelf steeds een maat boven mijn eigen maat.
Zo, hallo! Maar met snelle spijsvertering ga ik jou even niet aanhouden als gemiddelde hihi Wel een goede tip ja van die heupen. Didi-broeken zitten mij altijd als gegoten, maar dat is straks misschien ook niet zo dus. Gatsie zeg, hoe zouden jullie dit doen? Ik zie het echt niet zitten om in mijn kraamtijd kleren te gaan kopen en het is de bruiloft van mn zus dus wil er wel een beetje leuk uit zien (al zegt mijn man: "lieve schat, je bent toch al prachtig, al ga je in je pyjama!" )
Beetje snel doorgelzen...stiekempies Napoleon: heel veel sterkte vandaag. Ik duim dat het een positieve uitslag is. en wat een raar wijf zeg TM: lijkt mij ook echt een hele moeilijke situatie...Maar hoe moeilijk het ook is, het leven gaat wel verder. Ik weet dat dit heel anders is, maar in de 3 jaar dat wij heel graag een kindje wilden, zijn zo ongeveer al mn vriendinnen zwanger geraakt en bevallen. Ook daar ben ik heel verdrietig over geweest. Blij voor hun, maar waarom wij niet. (ik weet dat dat echt wel een andere situatie is dan een kindje verliezen) maar ben wel heel blij dat ik uiteindelijk op hun kon terugvallen. Ik hoop dat ze dit ook inziet, je vriendinnen heb je echt nodig. Heeeeeel veel sterkte meis.
Hey meiden, Wat een vreselijke ochtend achter de rug echt een slechte dejavu. Mn hele ontbijt eruit gekotst...Ben meteen weer terug naar bed gegaan. Nu net weer geprobeerd te eten hoop toch echt dat het erin blijft... @ Janne87, ik word dit jaar dertig maar echt niemand van mijn vriendinnen is bezig met kids of zwanger de meeste zijn zelfs nog vrijgezel. Voordat ik zwanger werd zag ik de meeste elke week en gingen we veel stappen en alles erop en eraan maar moet zeggen dat is heel heel veel minder geworden. In het begin was ik daar eigenlijk echt verdrietig over en dacht "word dit nu mijn leven"? Maar nu de tijd vordert merk ik dat ik verander en mn omgeving ook. Ik mis het stappen bijna helemaal niet en de meiden waarmee ik altijd weg ging ook niet zo heel erg. Er komen andere mensen en dingen voor terug. @Tm ik heb dat ook een paar weken hele sterk gevoeld zeker naar de vrouw van mn vader die is zo vreseiljk bemoeizuchtig en beterweterig dat ik bijna het idee van haar en die kleine in dr armen niet kan verdragen maar moet zeggen na veel praten met mn vriend ben ik ernu rustiger onder. Doen waar je je goed bij voelt!!!
janne uhm ik heb dezelfde taille gehad net als nu de buik begint daarboven zeg maar dus toen de buik weg was kon ik me eigen broeken weer aan maatje 36
ik heb ook een maand of 2 geleden tegen der gezegd als ze er klaar voor is staat me deurtje open en als ik aan dat gesprek denk dan weet ik ook echt wel dat ze het niet met opzet doet alleen die hormonen nemen soms het overhand door het schuren is het ook alweer allemaal gezakt
Zo, ik ga de gordijntjes nog even anders ophangen en dan meike halen. Die zal bij thuiskomst even spelen en dan alweer naar bedje gaan. Hopelijk komt er zo geen sneeuw... betrekt hier helemaal
Dag meiden, Zoals beloofd, even snel wat fotootjes spammen die we gisteren bij de fotograaf hebben gemaakt. Er zijn er nog veel meer, ook naakt, maar die bewaar ik toch even voor thuis, haha! Het zijn nog de onbewerkte, kleine bestanden, dus ze worden straks nog mooier! Liefs, Marijn
Janne; kan je geen mooie rok kopen met elastiek aan de bovenkant.. of een mooi jurkje. Hier nog steeds hoofdpijn. En ook wat misselijk Balen Ann dat jij echt weer moet spugen.. bah.. ! zooo Napoleon, dat heb je steeds vlotjes gedaan dat terug op gewicht komen. Zie wel hoe ouder hoe lastiger.. ha ha.. ben 32 dus verwacht niet binnen een week of 6 terug op gewicht te zijn. Nu overigens 12 kilo aangekomen. Vlat me eerlijk gezegt niet tegen.. maar we zijn er nog niet he..
jeetje wat rustig bijna iedereen heeft verlof maar hebben het hardstikke druk hahah je moet juist van je rust genieten
hee meiden, net weer terug van mn werk, was iets langer geworden dan gewild op mn vrije verlofdagje, maar goed... ik moet eigenlijk een heleboel teruglezen, maar eerlijk gezegd kan ik het allemaal niet meer onthouden, hebben jullie dat ook? Mijn hoofd is echt een grote warboel, met alleen maar baby en zwanger er in... ik las net alleen wel even dat stukje waar caromama over schreef, wat een belachelijke reacties, ik heb niet eens alles kunnen lezen, moest er echt van huilen, dat sommige mensen zo ontzettend egoistisch zijn, kan je je haast niet voorstellen! echt vreselijk gewoon... hoe is het met iedereen verder? hier echt harde buiken steeds, soms ook wel pijnlijk helemaal onderin zeg maar, maar goed, vanmiddag maar lekker op bed zolang thijmen nog naar de opvang is. ik wil het echt weer bij gaan houden hoor, maar kom er steeds niet echt aan toe, sorry daarvoor!