marijn: mooie foto's joh! ik zou mijn vent nooit zover krijgen haha, prachtig! (ik ga wel binnenkort foto's maken van mij met thijmen. dit gaat mn vriend overigens gewoon doen hoor, maar die kan ook mooie foto's maken...)
Mermaid: fijn dat de boodschappen al binnen zijn! En een lekker nachtje achter de rug! Fijn! gezellig catannen! Hier ook geen zon meer te bekennen.. jammer! Kleintje: je zou het maar vinden bij je kind in de schoen! Dan schrik je! En dan nog niet te spreken over het feit als het kind denkt 'Hé wat is dat? Is dat lekker?' OMG! Ingrid: dat zou handig zijn zeg als Julian de koffie zou zetten! Dan krijg je wel veel rare opkijkende gezichten! Hahahah LOL Mirjam: arm is inmiddels veranderd in armen, allebei de armen tintelen/slapen bijna de hele dag, dus ook de nachten zijn één groot drama! Maar ja, niks aan te doen.. Lekker van ZonZoo! Extra geld is altijd welkom hè! Hé wat gaaf die tent in de woonkamer! Leuk om je zo uit te leven hè? En wat fijn dat je je niet meer zo sip en emo voelt! LadyZ: goed nieuws meis! Wat fijn! Nu rustig aan doen dus.. Wat een lage bloeddruk trouwens! Doen ze daar verder niets aan? Ooh nee.. ik lees het al; ze doen er niets aan. Wauw! Wat goed van die echo! Nu kan je weer gerust ademhalen.. Fijn net zo voor het weekend! Alre: wat fijn dat je placenta naar boven is gegroeid! En wat heerlijk dat je weer wat foto's hebt meegekregen! Mooi hoor een 7 ponder! Geboortesticker: die hebben wij besteld via geboortesticker.nl en ik had 'm binnen 2 werkdagen binnen en we hadden betaald via Ideal. Pamsie: verlof!!! Geniet, geniet en geniet meis! Napoleon: balen van je nacht zeg! Hier scheen de zon tot net.. Nu wordt het ineens erg donker! Dus het gaat zo flink regenen denk ik. Bah! Oooh spannend de uitslag van de scan van je ma! Ik ga kei hard duimen! Pardon!!! Wat een asociale mensen zeg! Lautjuh: wat leuk een fotoshoot! Geniet er maar lekker van en schiet maar heel veel mooie foto's! Caromama: ook al zo'n K-nacht! Balen meis! Veel plezier op de kraamvisite! Ann: gelukkig was dat plekje niks! Oooh gossie, hopelijk hoef je niet meer te spugen! Wat naar! Janne: ik vind de yoga erg leuk! Niet dat ik aan alles wat heb maar ik denk wel dat ik wat handige tips en oefeningen eraan overhoudt voor tijdens de bevalling. Ik word er in ieder geval erg relaxed van. En wat vind jij ervan? Balen van je nacht.. Hopelijk slaap je vanavond beter! WendySunny: hé daar ben je weer! Eindelijk verlof dus.. Lekker hoor! Spannend dinsdag, hopelijk kunnen ze de kleine draaien! Kris: vervelend van dat zware hoofd-gevoel.. Ik ken het niet! Lekker rustig aan doen vandaag dus.. Marijn: kei mooi die foto's!!! Prachtig.. Surf: hier ook.. ik onthoud niets. En hier ook veel harde buiken.. Ik zal wel weer teveel hebben gedaan. Kusjes!
Zoooooo... zucht! (van opluchting..) Ik heb de beneden gepoetst, gestofzuigd en gedweild. Net een lijstje gemaakt voor het geval we naar het ziekenhuis moeten zodat manlief weet wat we allemaal mee moeten nemen. Ook een lijst gemaakt met alle belangrijke telefoonnummers, dan heeft ie dat altijd bij de hand. Wasje zit inmiddels in de droger en ik heb nog wat adresjes opgezocht waar straks een geboortekaartje naar toe moet en maar meteen de extra enveloppen geschreven.. Dadelijk nog een kleine boodschap halen en ik ben klaar.. Dan is mijn lijstje voor vandaag weer afgewerkt. Morgen is manlief jarig, maar hij viert het niet. Morgen wil hij ff op pad voor een nieuwe station-auto voor mij. Zijn Volvo ruilen we dan in (ik vind die te groot..) en hij rijdt dan tijdelijk in mijn Peugeot en gaat kijken of ie die kan inruilen voor een sportief klein autootje voor de woon-werk kilometers. De station gebruik ik dan doordeweeks en voor in de weekenden.. Hoezo burgerlijk Hahaha! Zondag geen plannen, heerlijk! Jullie nog plannen? Zonnetje is weg hier! Jakkes! X
ikheid hier geen plannen wou eigenlijk naar de speeltuin met noa maar het zonnetje is verdwenen heb net de tafel geschuurd en gelakt (was wel nodig als manlief dochterlief laat tekenen met viltstiften en er geen kleed onder doet)
Wat ga je snel Ikheid ongelooflijk en wat ben je lekker druk hahahahaha. Beetje op adem komen hoor af en toe. Huis van jullie moet echt glimmen LOL Ik heb echt een baaldag maar de rest van mn eten blijft gelukkig zitten. Kan nergens zin in krijgen en lig met een deken op de bank in ouwe vodden. Voel me helemaal schuldig als ik jou zo bezig hoor....
Leuk een nieuwe auto Ikheid !! Hier niet echt plannen.. Zondag komen mijn ouders de babykamer bekijken. En zaterdag hebben we lekker helemaal niets ! Heerlijk .. Balen dat je arm nu armen zijn..
Zoekt iemand nog spulletjes, zoals bijvoorbeeld een MaxiCosi? Check deze Hyves: Petra Profiel - hyves.nl
TM: nog een weekje ja! Wooow! Hmm, das niet slim van Ab, moet ie er de volgende keer maar een kleed onder leggen ofzo! Scheelt jou weer schuren en lakken . Ach, het houdt je van de straat hè Kris: leuk dat je ouders naar de babykamer komen kijken! Leuk is dat om vol trots aan je ouders te laten zien! Ik raakte er niet overuit gesproken.. Tja die armen.. de fysio zegt dat het na de bavlling helemaal weg moet zijn, dus daar houd ik me maar aan vast 8) (zeg ik heel stoer, maar ik baal er ontiegelijk (schrijf je dat zo?) van!) Ann: nesteldrang hè.. Ik probeer alles bij te houden hier.. Vind het ook geen fijn idee dat ik straks het huishouden uit handen moet geven aan een ander! Ik weet dat als ik het zelf doe dat het goed gebeurt, maar dat kan je niet van één ieder ander verwachten.. Voel je vooral niet schuldig hoor! Als ik me zó ellendig zou voelen zou ik er ook bij gaan liggen! Rust maar lekker uit! Ik ren wel voor 2 x
Goed nieuws meiden! De chemo's hebben goed aangeslagen Er was een duidelijke verbetering te zien op de scan Ze krijg nu nog 1 chemo, over 3 weken (ze is nu ook met een chemo bezig) en drie weken daarna is de operatie. in de week van 19 april. Dus zeker 2 weken nadat ik ben uitgerekend. dat scheelt!
Napoleon, wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd Marijn: mooie foto's! WOW Ikheid: Wat knap dat je zo poetst! Ann: rustig aan meis
@Napoleon: wat fijn!!! Goed nieuws heerlijk! @ Ikheid: ahhh ik ren voor twee...Dat doe je nu al lieverd @Ladyzorra; thanks doe ik!