hier is het ook behoorlijk dikker Voor iedereen die slecht slaapt, die last heeft van de laatste loodjes, en alle andere kwaaltjes bij deze: Meiden we zijn er bijna Nog even volhouden
Oh, ben blij dat ik niet de enige ben! Was al bang dat het misschien weer met die cervix te maken had!!!
Ja biij meike werkte sex echt om de bevalling op gang te helpen dus ik zou er idd wel voorzichtig mee zijn... Maar je kan ook best sex hebben en dan zelf niet klaarkomen en man een condoom bijv, want het sperma kan je baarmoedermond laten verweken en in combi met zlef klaarkomen kan het net ff het zetje zijn...
ik ben dus verzekerd bij VGZ en heb ook 15 uur luxe kraamzorg extra mm wel lekker een paar dagen extra en vooral omdat ik in het ziekenhuis moet bevallen mocht ik dus een dagje moeten blijven heb ikwat extra uren zodat ik wel zowiezo aan de 8 dagen kom
Ik weet wel wat standjes waarbij je niet zo'n last van je bekken hebt maar goed de zin moet er ook nog zijn natuurlijk...
Meiden met de slechte nachten....... Een hele dikke knuffel voor jullie!! Gezellige avondjes.... Gaat hier wel maar daarna ..... Pffffff was gisteren al ingestort van moeheid en vanmorgen was ik nog steeds doodmoe. Had voorn vriend z'n auto een APK afspraak gemaakt, ging hij de auto brengen dus ik zeg dat hij terug moet lopen omdat mijn moeder m'n auto heeft... Zegt hij 'nou lekker geregeld dan!!!' dus ik werd even kwaad. 1. Mijn mams had de auto nodig voor haar werk, anders moest ze de hele avond door de zeiregen fietsen 2. Vorig jaar had hij z'n APK laten verlopenmet als gevolg een dikkeboete!!! 120 euro omdat hij geen zin had om 'm weg te brengen 3. Ik regel al z'n zaakjes waar hij geen zin inheeft dus moet hij niet zeuren!!! Komt hij na een kwartier terug 'goh, de kwik fit zit eigenlijk best dichtbij!'. (JOH!!!!) en hij was vergeten melk mee te nemen..... Als goedmaker ging hij boodschappen doen en nam hij eentijdschrift mee en snoepjes voor me das dan wel weer lief.. Nu heel de dag thuis wachten op de man die de cv een beurt komt geven.... Bah!!
oww hihi ik had er over heen gelezen hier hebben ze er niks over gezegd alleen dat ik geen marathon meer mag lopen heb het ook vanaf het ziekenhuis niet meer gedaan, maar was het allemaal even spuugzat
Zal ik eens even onthouden bij demi durfde m'n vriend niet meer op het laatst (lees bij 7 mnd) maar nu wel gelukkig dus heb al afgesproken dat hij met 40 weken gewoon aan de bak moet hahaha
2 weken??? jeetje das een lange kuur... vaginale miconazolnitraat? die mocht ik bij zwangerschap niet gebruiken en kreeg toen voor 3 (je hebt ze ook voor 5) dagen van die vaginale eitjes mee. Overigens wist ik dat ik zwanger was omdat ik een schimmelinfectie kreeg... nou ja, ik wist niet dat dat kon maar de huisarts zei toen dat de kans aanwezig was dat ik dan ook zwanger was, dat was 4 dagen voor ik kon testen en ja, mijn hubbie is nu ook weer aan het werk, das ook wel apart want ik dus niet meer . Hij smst me nu steeds hoe het gaat en wat ie moet doen en wat sommige leerlingen hebben uitgespookt, das ook wel lief Maar ik ben wel blij dat de vakantie voorbij is hoor met 3 kinderen is dat best druk hahaha! oh en misschien halen jullie het paasweekend nog wel voor de beeb komt moet je misschien ook even gunstig plannen, die komst van de beeb. dan moet je dinsdag na pasen bevallen, dan is je man (ik neem aan dat hij ook 4 dagen verlof heeft - onderwijs toch?) van goede vrijdag tot en met de 11e april vrij
ohhh wauw tanzania! gaaf zeg! Mijn man is daar geweest op werkvakantie (kerken en scholen bouwen) met de kerk toen ie tiener was. Ik wil ook echt nog heel graag door afrika (ten zuiden van de sahara dan) reizen, komt nog wel Maar ik snap helemaal wat je bedoeld hoor! Van meike was ik midden in de zomervakantie uitgerekend en mijn ouders hadden hun vakantie al geboekt toen... ik was toen 23 juli uitgerekend en mijn ouders zouden de 26e terugkomen. Mijn schoonouders de 19e en de oudste 2 de 18e... brrr wat voelde ik/we me toen alleen.. Uiteindelijk is meike de 19e geboren. Dat was overigens ook mijn eigen voorspelde geboortedatum
ja sinds ze aan het indalen is... het is dan ook allemaal veel meer opgezwollen enz... en dan schuurt het weer meer en dan irriteert het een beetje, ook door de afscheiding... trek nu dus wel 3 keer per dag een schone slip aan want met een inlegkruisje heb ik nooit overweg gekund. Bij meikes zwangerschap dacht ik toen een schimmelinfectie te hebben maar het was gewoon irritatie en toen heb ik vaseline cetomacrogolcreme gekregen om op mn schaamlippen te smeren. Dus dat doe ik nu ook en dat is lekker verkoelend en geen irritatie meer
Ben het nog niet zat maar weet dat het kan omslaan, zomaar . Maar voorlopig geniet ik nog meer dan ik baal mijn lichaam denkt daar anders over maar die heeft even pech Het is ook niet niks voor haar, 4 zwangerschappen in 2 jaar .
Ik snap mijn moeder nu wel ineens erg goed. Toen ze zwanger was van mij had ze erg weinig vruchtwater, en dat deed haar zo'n zeer. Zij is echt geen aansteller, en dat snap ik nu helemaal, want bij mij doet het dus al zo'n zeer en volgens mij hbe ik niet weinig vruchtwater (tenminste, de vk zegt er niets over, weet ook niet of ze dat pas zien bij de bevalling eigenlijk). Heb jij trouwens al iets bedacht over de opvang voor je kids (Meike) als je gaat bevallen, of is het nog steeds iets waar je niet helemaal uit bent?
haha dat heeft hier nog nooit gewerkt maar goed, toevallig net van de week 2 flessen bitterlemon bij de lidl gehaald maar dan voor de lekkerrrr
Ze kunnen het wel voelen, of er veel of weinig vruchtwater zit en dat is ook 1 van de redenen dat ze je buik opmeten. Ik merk hier vooral pijnlijk is als de baby van links met rugje naar rechts met rugje gaat draaien. Ja vrienden wonen hier een kwartiertje vandaan dus die kunnen we bellen, en mijn schoonmoeder komt dan ook zsm deze kant op. Ik hoop nog steeds dat de bevalling begint op di woe of do nadat ik de kinderen naar school heb gebracht en voor snachts komt mijn schoonmoeder dan ook gewoon hierheen, de kinderen slapen altijd de hele nacht door dus dat is geen probleem.