April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja inderdaad als je natuurlijk al twijfeld over je relatie en dit al vaker hebt gedaan wordt de keuze idd versneld door de liefde voor een ander maar die liefde voor een ander komt er natuurlijk niet als alles gewoon goed zit. Als je gevoel voor je partner er gewoon nog is en zo is als altijd dan zie je een ander niet eens staan denk ik.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Helemaal mee eens. Tuurlijk zijn er zat leuke mannen op de wereld en ik voel me ook heus wel eens (sexueel) aangetrokken tot andere mannen. Maar ik zou er niet verliefd op worden, omdat ik er niet voor open sta. Dat is toch wel een wezenlijk verschil. Als je wél verliefd wordt op een ander, sta je er m.i. dus ook voor open en dat zegt denk ik wel iets over je relatie.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow ja er zijn zat leuke mannen waarvan ik denk als ik Roeland niet had dan wist ik het wel maar idd niet om verliefd op te zijn/worden. Denk als je wel verliefd wordt op een ander je je eigen relatie goed onder de loep moet nemen en dat is ook wat je vriendin denk ik heeft gedaan. Wat dat betrefd maar goed dat ze weer aan de pil is gegaan anders was het allemaal nog moeilijker geworden.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff nou inderdaad. Stel je voor dat ze nu zwanger was geweest, dan was het zeker nog moeilijker geweest...

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Gelukkig dat ze slim genoeg is geweest om toen te zeggen toch weer aan de pil te gaan.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou dat is een ding wat zeker is. Het blijft wel een raar idee hoor, dat ze nu gewoon gaan scheiden terwijl we minder dan een jaar geleden nog hun bruiloft hebben gevierd...

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja wat dat betrefd zit het leven en vooral de liefde raar in elkaar;)

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

wijze woorden :p

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja goed he en dat om deze tijd nog:D

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou inderdaad, scherp hoor :D

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaaa het begint weer terug te komen mijn scherpte 's avonds:D Moet ook zeggen dat ik eindelijk niet meer moe ben na elf uur 's avonds. Heeft ook niet zo lang geduurd uiteindelijk maar voor mijn gevoel duurde het maanden ;)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    heb ineens pijn in mijn onderbuik of nou ja onderin mijn buik. Geen fijn gevoel maar ook geen idee wat het kan zijn, zijn geen steken maar gewoon pijn en een beetje kramperig zeg maar.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, geen idee wat die krampen kunnen zijn. Geen last van je stoelgang? Ik heb elke keer nogal dunne ontlasting en krijg dan ook kramp als ik niet direct naar de wc ga. Ik weet inmiddels wel dat het mijn darmen zijn, maar toch schrik ik er elke keer van..

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nee dat werkt volgens mij allemaal nog gewoon zoals het hoort te werken maar misschien dat daar nu verandering in gaat komen;)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben wel benieuwd wat mijn darmen dit keer voor een verrassing hebben na de bevalling. Bij Julian was ik dus 's avonds aan de diaree (sorry voor de details) en dat is dus niet fijn, tuurlijk als je niet kan is het ook niet fijn maar goed. Bedenk me ineens dat helemaal niks fijn is na de bevalling hahahaha

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn darmen leiden altijd nogal een eigen leven ;). Echt heel vervelend, als we uit eten zijn geweest en we zijn bijna thuis dan moeten we het laatste stukje altijd flink de pas erin houden, omdat ik dan echt ineens heeeel nodig moet. Als ik tegen Arco zeg dat we even door moeten lopen weet ie altijd al hoe laat het is :p.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha die van mij hadden een eigen leven na de bevalling, kreeg te horen dat ontlasting wel eens moeilijk zou kunnen gaan zo na de bevalling blablabla. Nou ik was thuis, de kraamzorg net weg en toen begon het. Ik had echt zoiets van wat nou moeilijk, ging het maar moeilijker ;):)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha. NOu ja, als het bij mij wat moeizamer zou gaan dan normaal zou ik er ook echt geen problemem mee hebben.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha leuk onderwerp ook voor op de vrijdagavond;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, nou inderdaad. LOL :D

Deel Deze Pagina