April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff, zo heb toch nog het eea gedaan... beetje teveel eigenlijk...
    de box van boven naar beneden gesleept en in de kamer gezet (incl verbouwing van de kamer...), op de vliering geweest en daar gekeken wat er nog stond aan babyspul, iig de kolf, wipstoeltje enz.
    bekleding van het wipstoeltje gewassen alleen toen had ik een schuimparty... (heb denk ik 3 keer wasmiddel erin gedaan, nl voor ik iets in de machine deed, tijdens en toen moest ik nog wat halen en omdat we nu vloeibaar hebben zag ik niet dat het al weggelopen was...) dus de bijkeuken onder het schuim dat door het zeepbakje weer omhoog kwam... mutsig!

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pff ik heb echt te veel pijn om iets te doen
    moet eigenlijk nog naar de winkel om schenkstroop te halen maar kan me er niet toe zetten
    dan dacht ik ook net even van de pijn af te zijn in me buik is dat ook weer terug :(:(
    ben weer flink aan het balen

3. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lekker Napoleon dat je nog ff wat kon doen. Met wasmiddel heb ik de laatste tijd ook problemen, op de eeno f andere manier gooi ik er steeds teveel in, terwijl ik er juist altijd heel zuinig mee ben want je hoeft helemaal niet veel te gebruiken. Echt een zwangerschapsiets, suiker in de yoghurt gaat ook váák mis, teveel koffie iop de hoeveelheid water, teveel beleg... echt heel wazig.

TM, rot zeg, dat je zo'n pijn hebt weer.
    Pannenkoeken zijn wel heel lekker, ook gewoon met suiker ;)

4. Trotsemama1

haha dat zeker
    maar manlief die rijd vanuit ze werk nog even naar de winkel:)
    want we moesten nog meer boodschapjes hebben

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wij eten trouwens spruitjes, eigenlijk helemáál geen zin in, het is maar goed dat ik ze al helemaal heb schoongemaakt en klaar heb staan, anders is de kans groot dat het iets anders zou worden...

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Oooh, dá's fijn zeg!! WAnt uiteindeiljk gaat er toch weinig boven een pannenkoek met stroop haha.

Ik ga ff een boek lezen op de bank, tot later meiden!
    X

7. Trotsemama1

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    jeuh, ik mag ook weer aan de vaginale eitjes... ;)

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ah meike is weer wakker! heb de meubels anders staan dus ben benieuwd wat ze ervan vindt... de box staat er ook...

10. Trotsemama1

jaa het zonnetje schijnt hier :D:D

11. Trotsemama1

dus toch SI

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En het is nog geeneens pasen:p

We eten vanavond soep met brood, moeten naar de gemeente> onze bouwvergunning is afgewezen, dus vanavond even proberen om die ambtenaar onder de tafel te lullen:D

TM: sit back and relax!!!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Napoleon: Hm, balen dat je toch een SI hebt.

@ LadyZ: En voor jou balen dat de bouwvergunning niet is toegewezen. Willen jullie gaan uitbouwen?

@ hier: Heb net even de zolder gestofzuigd en de voorzolder opgeruimd. Mijn god, wat was het daar een bende :). Ik kan me ook niet meer heugen wanneer ik er daar voor het laatst eens een stofzuiger doorheen geslingerd heb. Wij eten vanavond broccoli, gebakken aardappeltjes en kippenpoten uit zo'n braad/stoomzak. Van de week ook maar een keer pannekoeken eten denk ik, daar heb ik echt al tijden zin in.

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kleintje: inderdaad spannend zeg! Hou je gemak maar ff dan!

Kris: ja die nachten zijn verschrikkelijk! Idd wel fijn in het ziekenhuis,
    dan is alles bij de hand en ben ik in goede handen..

LadyZorra: wauw dat kamertje! Wat gaaf dat konijn op de muur!

TM: balen van die buikpijn zeg! Doe je wel rustig aan?

Napoleon: hè gatsie die vaginale eitjes!

LadyZorra: waarom is de vergunning afgewezen?

Mermaid: dus de zolder en voorzolder zijn er ook klaar voor ;)

Wij eten macaroni.. Mjam!
    Net bij de fysio geweest, hopelijk heeft het resultaat..

XxX

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid balen meid een ziekenhuisbevalling maar wel erg veilig.
    @ napoleon balen van je SI
    @LZ hopen dat je de gemeente om kan praten ;)

@ hier zonnetje was er net heel even, maar is nu weer weg. Kittens zijn echt lief, slapen gewoon tegen me aan.. haha nou maar oppassen dat ik me niet teveel aan ze ga hechten!

@ lijstje kraamtas hij staat bij mij nu al zo goed als klaar. nou ja heb de spullen in huis.. dus kan hem zo inpakken en dan staat hij klaar.

16. lautjuhhh

@ikheid oee macaroni lekker misschien dat ik toch maar ga switchen en morgen speklapje eet en dan vanavond ook maar macaroni maak... en anders eet ik morgen macaroni lekker lekker..

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tja.. het is het beste! En ik geef me er maar aan over..
    Ooooh die kittens! Pas maar op ja, dadelijk wil je ze niet meer meegeven aan de nieuwe baasjes.. Hahaha!

Wat goed van je ziekenhuistas! Ik ga er morgen ff voor op pad, dat ik alles ff koop wat erin moet, zoals shampoo, cremespoeling, nog een extra pyama of shirt.. Maar ik wil 'm deze week klaar hebben staan voor het geval dat.

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja heerlijk! Ik doe er ook een extra groentepakket in, dan is ie extra goed gevuld en gezond ;)
    En ik maak een extra grote pan, dan vries ik wat overblijft in, kunnen we er nog een keer van eten, altijd makkelijk!

19. lautjuhhh

oe ja echt lekker morgen zeker macaroni maken! mjam... goed plan voor de kraamtas, je bent alweer 36 weken wat gaat dat hard!!!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja het gaat echt hard! Ongelofelijk! :$

Deel Deze Pagina