Ja, zeker... Daarom dacht ik misschien iets sturen met zn allen, maar ze heeft hier ook niks gepost, dus misschien is dat te confronterend oid.... moeilijk..
ze schrijft al heel lang niet meer mee! uit ervaring van me vriendin denk ik wel dat ze het confronterend vind zwangere vrouwen
ik denk als de tijd rijp is dat ze het mssn nog wel vertelt hier en heeft ze daar geen behoefte aan dat ze het niet doet
ik zit trouwens even te rekenen ze was 7 april uitgerekend! dat betekent dat ze 29 weken zwanger was:O dus dan zou je zeggen dat de overlevingskans best hoog is !
ik heb dit op haar profiel gezet lieve limegreen via berichtjes kwam ik er achter dat je 6 weken geleden je kindje bent verloren, ik denk dat ik namens alle april meiden je heel veel sterkte mag wensen met dit verlies,als je er over wilt praten of je verhaal kwijt wil mag je me altijd Pb-en een hele dikke knuf trotsemama
Hallo!!! TM, hoe waren de pannekoeken?? Ik denk dat wij die morgen of woensdag ook maar weer eens gaan eten. Lekker en makkelijk. Ziekenhuistas, nog niet aan begonnen. Om de een of andere manier heb ik er dit keer niet zo'n haast mee, denk dat dat komt omdat ie de vorige keer wel redelijk optijd klaar stond (waarna ik er telkens weer vanalles uit haalde) en toen duurde het nog super lang voordat ik het eindelijk nodig had. Heb wel alles voor de baby al bijelkaar liggen en voor mezelf is het ook zo in een tas gegooid dus komt wel goed. Heftig van Lime, heel net bericht wat je hebt achter gelaten TM.
Ben trouwens nog steeds niet ingestord!!! Mijn lichaam trouwens wel want kan geen stap meer zetten zonder pijn en op een bejaarde te lijken maar geestelijk ben ik nog super wakker. Wordt dus nog leuk vanacht.
haha heel lekker alleen ik had een kluns van een man komt hij thuis met schenkstroop(de fles was van plastic) laat hij het uit zijn handen vallen dus breekt de dop eraf oene meloen