Zat er trouwens aan te denken om op de site ook een vermelding te maken voor alle vlindertjes die te vroeg zijn gegaan, wat vinden jullie ervan?
daar dacht ik ook al aan al een hele tijd geleden ook voor de miskramen maar het is me eigenlijk ontschoten om het hier nog een keer over te hebben
die van mij beweegt inmiddels weer maar het is nog niet van harte. Schoppen doet hij sowieso niet is meer af en toe wat gedraai en nog steeds die steken bij mijn onderkantje dus weet niet wat daar gebeurt want volgens de vk was hij nog niet aan het indalen
ja inderdaad ook de mk's erbij, dat zijn tenslotte ook april mama's en baby's. Moet alleen nog even kijken of ik alles kan vinden.
schoppen gebeurt ook niet meer meestal als hij zich even uitrekt en door me buikwand naar buiten wil komen hij zit inmiddels ook al lekker tegen me ribben aan
ik denk dat je dan de allereerste topic moet hebben en dan de eerste zoveel pagina's daar staan de meeste miskramen wel volgens mij!
Zit ook te twijfelen of ik morgen de vk zal bellen, misschien toch maar doen dat ik ff langs kan komen om het hartje te luisteren ofzo.
hahah ja ik ken het ik had de hele dag en pijn in me buik en af en toe een harde buik maar ik zal de gyn niet bellen hoor ben niet zo angstig meer in het begin wel niet normaal hing echt vaak aan de telefoon bij de VK
Mooi idee Ingrid..! Wel gaan slapen vannacht hè!! Wat erg van limegreen... Denk dat ze er inderdaad geen behoefte aan heeft om er hier overte praten anders had zedat wel al gedaan.. Morgen schoentjes kopen voor Demi!! En m'n Hema pyama terug brengen.. Had een setje in maat L maar de broek was Xl.. Gebeurt zo vaak bij die shit Hema dat dingen niet bij elkaar horen!! Had sowieso de verkeerde gekocht, de dure ipv de aanbieding.. Suf!! En morgen naar de gyn!!!! Jeeee
ik koop bijna niks bij de hema! dus zou het niet weten oww leuk schoentjes kopen ik ga morgen weer een nieuwe poging wagen om met noa te gaan zwemmen
Woensdag ga ik met Julian, nichtje van Roeland en haar vriend zwemmen. Al een tijdje niet gedaan en vorige week maar een nieuwe zwembroek voor Julian gekocht want die hij had was te klein geworden.
Ja ze wilde iets leuks doen en het enige leuke wat ik me op dit moment kan bedenken is zwemmen. Beetje in het water hangen kan nooit kwaad dacht ik zo