April 2010 mama's deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dus toch wel, zat al de hele tijd zo vreemd ernaar te kijken maar kon me niet herinneren wat je eerst had:)

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hihi ik was het andere zat:p

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    dan is het tijd voor een nieuwe idd;) Ik heb zin om een hele andere banner te plaatsen met daarin ...... is nu xdagen oud enz.

4. Trotsemama1

jaa die wil ik oook:p:p:p
    maar we moeten nog even wachten:)

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    jaaa wachten, wachten, wachten....... gelukkig ben ik ook helemaal niet ongeduldig;):p

6. Trotsemama1

neee heee:p
    ik ook niet hoor hoe kom je er bij;)

7. Trotsemama1

ik ga afsluiten meiden

tot morgen

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!!

9. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Ingrid Wow:$:$:$ Heb jij vanacht jouw huiskamer geverfd!!!!

@Wendy Sunny veel suc6 straks met de draaipoging.

@Ikheid Ziekenhuisbevalling. Je hebt er vrede mee lees ik.

@Napoleon hebben jullie vandaag geen sneeuw gehad? Normaal gesproken heb jij altijd sneeuw.

@Limegreen Ow wat erg....

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vanacht en vandaag overdag;) Mens moet toch wat doen als slapen niet gaat;)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat vreselijk van Limegreen zeg. Lief berichtje dat je bij haar hebt achtergelaten TM.

Vandaag komt tussen 10.00 en 10.30 de consulente van de Kraamzorg langs voor de intake. Ben benieuwd. Ik ben dus ook al lekker vroeg mijn bed uit. Arco vond het wel fijn, want ik had zijn ontbijt klaar gezet én zijn brood gesmeerd voor tussen de middag. Jaja, wat ben ik weer een goede huisvrouw LOL :p.

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wat lief mermaid!! Kijk maar uit dat ze het in de lounge niet horen ;)

ik
    probeer al een kwartier te gaan afwassen en strijken maar krijg telkens een assepoester handpop in m'n
    handen geduwd.. Als ik haar wegleg met de mededeling dat 'pinses' moet slapen krijg ik haar terug met de mededeling 'wakker!!'
    oh nee nu komt Kitty er ook nog bij haha

had net 2 x een flinke kramp over m'n hele buik trekken, voornamelijk bovenin.. Blijkbaar keek ik er ernstig bij want Demo kwam me spontaan knuffelen :D nu is het weg... Zal wel weer haha

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja inderdaad, dan krijg je opmerkingen als "waarom zijn brood smeren, hij heeft toch zelf handjes gekregen?". Nogal een kansloze opmerking als je het mij vraagt. Ik doe namelijk ook wel eens iets voor mijn husband gewoon uit aardigheid...;).

Wat lief dat Demi je gelijk kwam knuffelen. En van dat afwassen en strijken komt voorlopig niks zo te lezen :D.

14. Trotsemama1

goeiemorgen meiden
    hier een goeie nacht gehad:D
    ga er gauw weer vandoor kwam alleen even zwaaien
    moet noa haar haartjes doen want we moeten zo zwemmen

koes koes en tot later

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Kris, wat een mooie foto zeg, past volgens mij heel goed bij het thema geluk!

LadyZorra, balen van de dakkapel, da's echt suf zeg. Ambtenarenapparaat ole!

Mirjam, fijn dat auto goedgekeurd is.
    Onze gaat vandaag voor de APK en een kleine beurt. Wel lekker idee ff voor de bevalling vind ik, eigenlijk loopt de APK tot 17 april, maar met 13 april als uitgerekende datum is het wel lekker als het al gebeurd is ;)
    Jammer van de pyjama.... Ik ben wel een grote Hema-fan ;)
    Veel plezier bij de gyn!

Getsie zeg, wat schrikken van Limegreen.

Ingrid, hoe is het in je buik en ben je alweer wakker na die hamer van TM? ;)

Mermaid, lekker broodjes smeren! ;) Ik doe dat eigenlijk altijd... ook al heeft ie handjes! Ik zit heel de dag thuis, dus laat mij maar fijn z'n brood smeren als hij er blij van wordt en dat wordt ie :)

Hebben jullie een beetje geslapen? Ik lag er 2200u in en had maar 2 plaspauzes vannacht, waarempel! Heb wel steeds dat hoe later in de ochtend het is, hoe zeerder mijn bekken doet. Best irritant, maar goed. Mijn man is nu ook halfziek, hij is wel gaan werken maar ik ben beneiuwd of tie het uithoudt...
    Ik ga vanmiddag bij m'n ouders logeren en auto bij m'n broer brengen voor de APK, kan ik morgen weer ophalen. Heb helemaal geen zin om een nacht weg te zijn, maar 't is ook wel gezellig.
    Verder weinig plannen! Wilde eigenlijk de tafel gaan schuren en olieën maar mijn bijholten voelen zo vol dat ik het maar niet ga doen, al dat bukken is dan niet zo fijn...

Hoe voelt het als je kindje ingedaald is? Het voelt volgens mij echt anders in mijn buik en het lijkt meer een peer dan een ronde bol zeg maar. Eerst kwam er onder mijn borsten een soort wereldbol vandaan, nu loopt het een soort schuin af. En onder in mijn rug aan de achterkant (echt helemaal onderin), voel ik een soort rare druk, alsof ik constant naar de wc moet. Weet niet zo goed wat het is.

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ mirjam voorlopig doe jij dus niks :p:p haha

@limegreen jeetje wat erg!

@ingrid hoe is het met je buik? enbeetje geslapen vannacht?

@ikheid hoe gaat het met jou nachten?

@broodsmeren voor mannetje, als ik vroeg mijn bed uit ben leg ik het wel voor hem klaar maar aangezien hij vaak tussen 5 en half 6 weggaat gebeurd dat niet vaak.. maar dan krijgt hij in het weekend ontbijt op bed of een bak koffie opbed..

@marijn jij bent toch binnekort uitgerekend? hoe gaat het nu?

@ hier mwa wel redelijk geslapen, alleen word gewoon elke keer heelvroeg wakker, uitslapen is er voor mij niet meer bij.. dat is wel jammer ik kan vroeg mijn bed in gaan maar slaap dan niet..maar goed dan rust ik wel ;)

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Da's wel jammer lautjuh, van niet uit kunnen slapen enzo.... nou ja, wel fijn als je een beetje lekker in je bed kunt liggen, gaat dat wel goed met je bekken, want daar had jij toch ook last van?

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik smeer elke avond zijn brood hihi waarom niet, ik zit
    thuis en hij werkt hard.. Daarbij komt dat hij er zelf geen zin
    in
    heeft en dus gerust een hele dag niks
    eet :$
    en als hij Demi in bad doet en aankleed, wat voor mij te zwaar is momenteel smeer ik z'n brood hihi

ja demi gig zichzelf vermaken hahaha dus heb het huis gestofzuigd, afgewassen, brood gesmeerd voor vandaag, kleren gestreken die we aandoen, nu even wat kleur op m'n gezicht smeren en dan gaan we shoppen!!!! En de zon schijnt.... Heerlijk !!!'

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Dat klinkt allemaal best wel fijn! Waar ga je shoppen? Geniet ervan!

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@janne gaat redelijk met mijn bekken ze blijven zeer doen, dus probeer het af te wisselen dat ik s'ochtends gewoon eruit ga en dan smiddags nog wel even slaap, zodat ik wel even beweeg..

@Shopse mirjam!!

Deel Deze Pagina